αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως ένας αμερικανικός κολοσσός αποφάσισε να εξαγοράσει μια εταιρία από την Δράμα

Πως ένας αμερικανικός κολοσσός αποφάσισε να εξαγοράσει μια εταιρία από την Δράμα

Γιατί να ενδιαφερθεί ένας αμερικανικός κολοσσός για την μικρή πόλη της Δράμας; Η απάντηση είναι απλή και έχει όνομα: Αrivia. Η εταιρεία φυτικών τυροκομικών έχει την έδρα της στη Θεσσαλονίκη, ωστόσo οι εγκαταστάσεις της είναι στην Προσοτσάνη της Δράμας και απασχολεί 450 εργαζομένους.

Ο κολοσσός Upfield μέσω της θυγατρικής της Upfield Europe BV εξαγόρασε πρόσφατα την Arivia και πλέον συγκαταλέγεται στo χαρτοφυλάκιο της.

Όπως αναφέρει το Mononews.gr, αυτό που έκανε τον αμερικανικό κολοσσό να στρέψει το βλέμμα του στην ελληνική εταιρείας είναι ότι παράγει τυροκομικά με βάση τα φυτικά λιπαρά, κυρίως το λάδι καρύδας. Και φυσικά η κερδοφορία της.

Το 2018 ο κύκλος εργασιών της διαμορφώθηκε, σύμφωνα με πληροφορίες από την εταιρεία (σ.σ. δεν έχει δημοσιευθεί ο ισολογισμός), σε περίπου 50 εκατ. ευρώ από 40,62 εκατ. ευρώ το 2017, ενώ τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και συνολικών αποσβέσεων διαμορφώθηκαν σε περίπου 12 εκατ. ευρώ από 10,7 εκατ. ευρώ το 2017.

H Upfield Group B.V. θεωρείται παγκόσμιος ηγέτης σε στα plant-based βούτυρα και spreads με περισσότερα από 100 brands και μεταξύ άλλων τα Flora, Proactive, Becel.

Η Arivia διαδέχθηκε την Viotros, που δημιουργήθηκε το 1990 προκειμένου να καλύψει σύγχρονες ανάγκες υγιεινής διατροφής.

Τον Απρίλιο του 2016 η Viotros συγχωνεύθηκε με την εμπορική ΑΡΙΣΤΑ (και οι δύο εταιρείες ανήκαν στον όμιλο ΕΛΓΕΚΑ) και η Arivia μέσα σε λίγους μήνες, τον Φεβρουάριο του 2017, πέρασε στην ιδιοκτησία της ελληνικής AV Συμμετοχική Α.Ε. αλλά ουσιαστικά στον έλεγχο του SouthBridge Europe Mezzanine SICAR, μίας εταιρείας επενδύσεων που αξιοποιεί κεφάλαια ιδιωτών αλλά και θεσμικών, όπως το Ευρωπαϊκό Επενδυτικό Ταμείο (ΕΙF).

Το ποσό της εξαγοράς τότε ήταν 20 εκατ. ευρώ. Όμως εκτιμάται ότι η ARIVIA πουλήθηκε τώρα στο αμερικάνικο πολυεθνικό κολοσσό τουλάχιστον 128 έως 200 εκατ. ευρώ.

Η εταιρεία εξάγει τα προϊόντα της σε περισσότερες από 50 χώρες, ενώ διαθέτει περί τους 500 κωδικούς προϊόντων.

Το 2018 ο κύκλος εργασιών της διαμορφώθηκε, σύμφωνα με πληροφορίες από την εταιρεία (σ.σ. δεν έχει δημοσιευθεί ο ισολογισμός), σε περίπου 50 εκατ. ευρώ από 40,62 εκατ. ευρώ το 2017, ενώ τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και συνολικών αποσβέσεων διαμορφώθηκαν σε περίπου 12 εκατ. ευρώ από 10,7 εκατ. ευρώ το 2017.

O CEO της Upfield, David Haines, δήλωσε ότι «αυτή η εξαγορά θα μας βοηθήσει να προχωρήσουμε περαιτέρω στην κάλυψη των αναγκών των καταναλωτών για γευστικές εναλλακτικές σε γαλακτοκομικά προϊόντα, διευρύνοντας την προσφορά μας σε plant-based κωδικούς».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

nineteen − 10 =