αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠρώτο λιμάνι στη Μεσόγειο έγινε ο Πειραιάς, σε οτι αφορά τη διαχείριση κοντέινερ

Πρώτο λιμάνι στη Μεσόγειο έγινε ο Πειραιάς, σε οτι αφορά τη διαχείριση κοντέινερ

Πραγματοποιήθηκε μέσω teleconference η ετήσια ενημέρωση της Ένωσης Θεσμικών Επενδυτών για τα οικονομικά αποτελέσματα χρήσης 2019, παρουσία του Διευθύνοντος Συμβούλου της OΛΠ Α.Ε. Captain Fu Chengqiu, του κ. Άγγελου Καρακώστα, Αναπληρωτή Διευθύνοντος Συμβούλου και του κ. Tian Chao, Επίκουρου Διευθύνοντος Συμβούλου & CFO της Εταιρείας.

Τα πιο σημαντικά οικονομικά μεγέθη του 2019 συνοψίζονται ως έξης:

– Ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε € 149,2 εκατ. έναντι € 132,9 εκατ. της χρήσης 2018, παρουσιάζοντας αύξηση 12,3%.

– Τα κέρδη προ φόρων ανέρχονται σε € 47,6 εκατ. έναντι € 42,3 εκατ. της χρήσης 2018 παρουσιάζοντας αύξηση 12,5%.

– Το καθαρό αποτέλεσμα εμφανίζεται βελτιωμένο κατά 27 % σε € 35,4 εκατ. έναντι € 27,9 εκατ. της χρήσης 2018.

– Η OΛΠ Α.Ε. θα καταβάλλει € 5,4 εκατ. ως αντάλλαγμα παραχώρησης στο Ελληνικό Δημόσιο για τη χρήση 2019 έναντι € 4,8 εκατ. το 2018.

– Τα διαθέσιμα ανήλθαν σε € 106,7 εκατ. έναντι € 80,9 εκατ. το 2018.

– Το προτεινόμενο μέρισμα ανά μετοχή ανέρχεται σε € 0,5388 από € 0,424 το 2018 (αύξηση 27%).

Όπως δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της OΛΠ Α.Ε. Captain Fu Chengqiu: «Το 2019 ήταν η πιο επιτυχής χρονιά από άποψη κερδοφορίας. Η επιτυχημένη οικονομική διαχείριση δημιουργεί και πρόσθετα έσοδα για το Ελληνικό Δημόσιο λόγω της αύξησης του ανταλλάγματος παραχώρησης, των μερισμάτων, των φόρων κ.λπ. και συμβάλλει στην ευημερία των τοπικών κοινωνιών».

Τέλος, σημειώνεται ότι το 2019 συνολικά και οι τρεις προβλήτες του ΣΕΜΠΟ πέτυχαν νέο ρεκόρ διακίνησης containers, εξυπηρετώντας 5,65 εκατ. TEU, φέρνοντας τον Πειραιά στην πρώτη θέση στη Μεσόγειο.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

2 + nine =