αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑ«Πρώτα με χρέωσαν για ρεύμα που δεν κατανάλωσα, μετά μου έκαναν διακοπή»: Ένας καταναλωτής εξιστορεί την μεγάλη ταλαιπωρία του

«Πρώτα με χρέωσαν για ρεύμα που δεν κατανάλωσα, μετά μου έκαναν διακοπή»: Ένας καταναλωτής εξιστορεί την μεγάλη ταλαιπωρία του

«Η ιστορία μου ξεκίνησε χωρίς να το ξέρω, το μακρινό 2018. Ο μετρητής μου εμφάνισε μια βλάβη και άρχισε να υπερχρεώνει χωρίς να κάνει καθόλου καταγραφή του βραδινού ρεύματος, κάτι το οποίο δεν συνειδητοποίησα εγκαίρως. Το συνειδητοποίησα μόνο τον Ιούλιο που μας πέρασε, όταν οι υπέρογκες χρεώσεις εκτίναξαν την ρήτρα αναπροσαρμογής στα ύψη, και αντί για ένα μικρό νοικοκυριό χωρίς καν κλιματιστικό τιμολογήθηκα σαν να είχα πυρηνικό εργοστάσιο». Αυτή είναι μόνο η αρχή της περιπέτειας του Γιάννη Μιχαλόπουλου, ο οποίος έμπλεξε σε μια απρόσμενη περιπέτεια, χωρίς να φταίει.

Ρεπορτάζ: Γιάννης Μπελεγρίνης

Όπως εξηγεί ο ίδιος μιλώντας στο It’s Possible: «Ανέφερα την βλάβη στον ΔΕΔΔΗΕ ο οποίος μου είπε ότι πως θα την διορθώσει όσο πιο σύντομα γίνεται αλλά επειδή χρειάζεται αλλαγή το ρολόι μου, θα πρέπει να περιμένω για αρκετούς μήνες ακόμη γιατί έχουν έλλειψη υλικού. Μόνο τότε, μου είπαν, θα μπορούσαν να μου εκδώσουν και μια βεβαίωση για το τι ρεύμα ήταν πλασματικό και κάποιες διορθωτικές πράξεις».

Κάπου εκεί, μπαίνει στο σκηνικό ο πάροχος του κ. Μιχαλόπουλου, ο οποίος στην προκειμένη περίπτωση είναι η εταιρία Protergia. «Ενημέρωσα και τον πάροχο μου, την Protergia, η οποία όμως μου είπε ότι θα πρέπει να πληρώσω όπως και να έχει, και να μου κάνουν πιστωτικό τιμολόγιο μετά. Εν τω μεταξύ, τα χιλιάδες ευρώ που μου ζητάει ο πάροχος εγώ προφανώς και δεν τα έχω. Να σημειωθεί ότι λόγω αυτής της κατάστασης, από το 2018, έχω ήδη πληρώσει πάρα πολλά χρήματα που δεν αντιστοιχούσαν σε πραγματική κατανάλωση. Έτσι τους ζήτησα να περιμένουμε μέχρι να γίνει η αντικατάσταση του μετρητή μου, το οποίο όμως μου το αρνήθηκαν» εξηγεί ο Γιάννης Μιχαλόπουλος.

Η συνέχεια είναι ακόμα χειρότερη. «Εν τέλει, μου έκοψαν το ρεύμα στις 31/10», λέει ο ίδιος. Και συμπληρώνει: «Η σύζυγος μου, όντας επιληπτική, έφυγε από το σπίτι. Δεν μπορεί φυσικά να ζει σε συνθήκες δίχως ηλεκτροδότηση με την πάθηση της. Εγώ, που η δουλειά μου στηρίζεται πολύ στη χρήση Η/Υ, έχω γίνει ψηφιακός άστεγος νομάς, βρίσκοντας κάθε μέρα στέγη και ρεύμα όπου μπορώ και σε όποιον προσφερθεί».

«Δεν ξέρω αν φταίει περισσότερο για αυτό ο ΔΕΔΔΗΕ ή η Protergia. Ξέρω όμως ότι η Protergia εξέδωσε την διαταγή διακοπής της ηλεκτροδότησης μου, σε μια προσπάθεια να αισχροκερδίσει και να με αναγκάσει να πληρώσω για κάτι που δεν χρησιμοποίησα. Μου κάνουν ακόμα και λόγο για διακανονισμό, αλλά ακόμη και η προκαταβολή είναι τεράστια. Εγώ σε κάθε περίπτωση, ως καταναλωτής που υποθετικά έχει ένα συμβόλαιο με την Protergia, νιώθω ότι από την στιγμή που η βλάβη δεν είναι δικό μου φταίξιμο, δεν θα έπρεπε ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ να βρεθώ χωρίς ρεύμα, ζημιώνοντας τόσο την προσωπική όσο και την επαγγελματική μου ζωή» καταλήγει ο ίδιος, ενώ μέχρι και σήμερα παραμένει… στο σκοτάδι.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

10 − 5 =