αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠρόστιμα 305.000 ευρώ σε εισπρακτικές εταιρίες- Για προσβλητικές συμπεριφορές και άλλα

Πρόστιμα 305.000 ευρώ σε εισπρακτικές εταιρίες- Για προσβλητικές συμπεριφορές και άλλα

Διοικητικά πρόστιμα συνολικού ύψους 305.000 ευρώ σε τρεις Εταιρείες Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις επέβαλε το Υπουργείο Ανάπτυξης για παραβίαση της Νομοθεσίας, κατόπιν εξέτασης καταγγελιών στη Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου.

Συγκεκριμένα:

Α. Επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους 65.000 ευρώ στην doValue Greece A.E.Δ.Α.Δ.Π., σε εφαρμογή της παρ. 1 του άρθρου 10 του ν. 3758/09, για τους εξής λόγους:

1. Ενημέρωση δανειοληπτών από εκπροσώπους της εταιρείας περί ύπαρξης ληξιπρόθεσμης οφειλής, όπου είτε ο δανειολήπτης κατέβαλλε κανονικά τις δόσεις του δανείου του είτε είχε υπαχθεί στις διατάξεις του ν.3869/2010 τηρώντας τη δικαστική ρύθμιση.

2. Αθέμιτη και παραπλανητική πρακτική από εκπρόσωπο της εταιρείας. Επιδείκνυε προσβλητική συμπεριφορά με χρήση προσβλητικών εκφράσεων εναντίον οφειλέτη κατά την ενημέρωσή του περί ύπαρξης ληξιπρόθεσμης οφειλής.

Β. Επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους 60.000 ευρώ στην QQuant Master Servicer Μονοπρόσωπη Α.Ε.Δ.Α.Δ.Π.. Σε εφαρμογή του άρθρου 13α του ν. 2251/1994, για αθέμιτες εμπορικές πρακτικές διαπιστώθηκε αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην επεξεργασία αιτήματος δανειοληπτών που αφορά σε αποστολή δοσολογίου και βεβαίωσης καταβολών στο πλαίσιο ρύθμισης δυνάμει δικαστικής απόφασης του ν. 3869/2010.

Γ. Επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους 90.000 ευρώ στην QQuant Master Servicer Μονοπρόσωπη Α.Ε.Δ.Α.Δ.Π. Σε εφαρμογή του άρθρου 13α του ν. 2251/1994, για αθέμιτες εμπορικές πρακτικές διαπιστώθηκε μη ανταπόκριση της εταιρείας σε αιτήματα δανειοληπτών που αφορούσαν σε αποστολή δοσολογίου και αριθμού λογαριασμού εξυπηρέτησης για την καταβολή των ποσών που όριζε η δικαστική ρύθμιση.

Δ. Επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους 90.000 ευρώ στη Cepal Hellas A.E.Δ.Α.Δ.Π., σε εφαρμογή του άρθρου 13α του ν. 2251/1994, για αθέμιτες εμπορικές πρακτικές. Συγκεκριμένα διαπιστώθηκε:

1. Μη ανταπόκριση της εταιρείας σε πλήθος ηλεκτρονικών μηνυμάτων εκ μέρους του οφειλέτη με σκοπό τη ρύθμιση της οφειλής του

2. Αδικαιολόγητη καθυστέρηση της εταιρείας να ανταποκριθεί εντός εύλογου χρόνου στην προσπάθεια ρύθμισης ληξιπρόθεσμων οφειλών δανειοληπτών.

3. Αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην επεξεργασία αιτημάτων δανειοληπτών περί χορήγησης βεβαίωσης καταβολών και αριθμού λογαριασμού εξυπηρέτησης των δανείων τους.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

1 + 14 =