αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠροχωρούν οι διαδικασίες για τη νέα γραμμή 4 του μετρό- Η ΤΕΡΝΑ ανέλαβε τις πρόδρομες εργασίες

Προχωρούν οι διαδικασίες για τη νέα γραμμή 4 του μετρό- Η ΤΕΡΝΑ ανέλαβε τις πρόδρομες εργασίες

Με την κατακύρωση του αποτελέσματος από το Διοικητικό Συμβούλιο της Αττικό Μετρό, ολοκληρώθηκε χτες Τετάρτη 16 Ιανουαρίου η διαδικασία του διαγωνισμού για τις πρόδρομες εργασίες του πρώτου τμήματος της γραμμής 4 του Μετρό (Άλσος Βεϊκου – Γουδή).

Συγκεκριμένα, το έργο «ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΕΙΣ ΔΙΚΤΥΩΝ ΟΚΩ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Α’ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ 4 «ΑΛΣΟΣ ΒΕΪΚΟΥ – ΓΟΥΔΗ» ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ» ανατέθηκε στην εταιρεία ΤΕΡΝΑ Α.Ε. με συνολική δαπάνη 31.051.440,67 ευρώ προ ΦΠΑ, και με ποσοστό έκπτωσης 20,38% (προϋπολογισμός 39.000.000 ευρώ).

Όπως αναφέρει το athenstransport.com, αν και ο προσωρινός μειοδότης είχε επιλεγεί από το περασμένο καλοκαίρι, η διαδικασία καθυστέρησε εξαιτίας δικαστικής προσφυγής κατά του αποτελέσματος από εταιρεία συμμετέχουσα στο διαγωνισμό. Τελικά, λίγο πριν τα Χριστούγεννα, το Συμβούλιο της Επικρατείας απέρριψε την προσφυγή με αποτέλεσμα να ανοίξει ο δρόμος για την κατακύρωση του διαγωνισμού.

Τώρα η σύμβαση αναμένεται να σταλεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο για την απαραίτητη έγκριση. Εφόσον οι διαδικασίες προχωρήσουν γρήγορα η σύμβαση θα μπορούσε να υπογραφεί μέσα στην άνοιξη ώστε στη συνέχεια οι μελέτες και οι εργασίες να ξεκινήσουν μέχρι το καλοκαίρι.

Συγκεκριμένα, αναμένεται να αναπτυχθούν 22 εργοτάξια, από το Άλσος Βεΐκου ως το Γουδή και την Κατεχάκη, εκεί όπου θα κατασκευαστούν οι σταθμοί και τα φρεάτια της γραμμής. Ο ανάδοχος θα πρέπει να εκτελέσει τις σχετικές μελέτες και στη συνέχεια να προχωρήσει στα έργα παράκαμψης των δικτύων κοινής ωφέλειας (ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ, οπτικές ίνες, φυσικό αέριο, ΗΛΠΑΠ κλπ), στις αρχαιολογικές εργασίες, τις κυκλοφοριακές παρακάμψεις και τις λοιπές εργασίες στα σημεία που θα στηθούν τα εργοτάξια.

Έχει μέλλον ο κύριος διαγωνισμός

Εν τω μεταξύ από παράταση σε παράταση πηγαίνει η ημερομηνία υποβολής προσφορών για τον κύριο διαγωνισμό για τη γραμμή 4. Η αρχική ημερομηνία υποβολής προσφορών (10 Δεκεμβρίου 2018) παρατάθηκε ως τις 15 Ιανουαρίου 2019 για να ακολουθήσει και νέα παράταση ως τις 5 Φεβρουαρίου.

Υπενθυμίζεται ότι στη β’ φάση του διαγωνισμού, η οποία ξεκίνησε στις 6 Σεπτεμβρίου, συμμετέχουν οι εξής κοινοπραξίες:

ΤΕΡΝΑ ΑΕ- VINCI-SIEMENS AG “TVS”
J+P ΑΒΑΞ ΑΕ- GHELLA SpA –ALSTOM TRANSPORT S.A.
ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ – ANSALDO STP S.p.A – HITACHI RAIL ITALY SPA

Ο προϋπολογισμός ανέρχεται σε 1.510.000.000 ευρώ.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

eight + twelve =