08/02/25

Προσπαθούν οι Google Maps να γίνουν ένα κοινωνικό δίκτυο;

Οι διάσημοι χάρτες της Google μόλις προσέθεσαν ένα καινούργιο εργαλείο στο «οπλοστάσιο» τους. Πλέον, οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν λίστες με τις αγαπημένες τους τοποθεσίες. Στη συνέχεια, μπορούν να μοιραστούν αυτά τα hot spots, με τους φίλους ή την οικογένεια τους. Έχουν επίσης τη δυνατότητα, να «ακολουθήσουν» τις αντίστοιχες λίστες των επαφών τους. ‘Η να στείλουν τις δικές τους, σε άλλους, μέσω email, κειμένου ή μέσω των social media. Όλα αυτά, δημιουργούν ένα μεγάλο ερώτημα, όπως σημειώνει το The Verge. Προσπαθούν οι Google Maps να γίνουν ένα κοινωνικό δίκτυο;

Το νέο update, το οποίο είναι διαθέσιμο από σήμερα 13 Φεβρουαρίου για χρήστες iOS και Android, θεωρείται από πολλούς ως ο καλύτερος τρόπος για να οργανώσει κάποιος τα αγαπημένα του εστιατόρια, μπαρ ή καφέ. Έτσι ουσιαστικά θα δημιουργηθεί μια κοινότητα, τα μέλη της οποία θα γράφουν την άποψη τους για ένα μαγαζί το οποίο επισκέφτηκαν. Και θα μπορούν να κοινοποιούν την άποψη τους σε άλλους.

Φυσικά, η Google προχώρησε σε μια τέτοια αναβάθμιση, με το σκεπτικό ότι πλέον όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν τους χάρτες της για διάφορες λειτουργίες, πέρα από το να πάνε στο σημείο Β από το σημείο Α. Πριν λίγο καιρό, η Google έδωσε τη δυνατότητα στους χρήστες να καλούν ταξί της Uber ή της Lyft, χωρίς να χρειάζεται να κλείσουν τα Google Maps. Μια ακόμα νέα λειτουργία, είναι αυτή που σε ενημερώνει για τις θέσεις πάρκινγκ που υπάρχουν σε μια περιοχή.

Τώρα, η δυνατότητα να ανταλλάσσεις λίστες με τοποθεσίες, μάλλον μοιάζει πιο πολύ με μια… Facebook κίνηση. Παρά για μια ενέργεια της Google. Μένει να δούμε το πως θα ανταποκριθούν οι χρήστες, βλέποντας το νέο σκηνικό. Θα έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον.

Γιάννης Μπελεγρίνης
Γιάννης Μπελεγρίνης
Ο Γιάννης Μπελεγρίνης είναι δημοσιογράφος και ιδρυτής του itspossible.gr. Ξεκίνησε τη δημοσιογραφική του διαδρομή, κάνοντας την πρακτική του στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha. Σε ηλικία μόλις 19 ετών, εντάχθηκε στο δυναμικό της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» στο τμήμα του οικονομικού ρεπορτάζ. Στη συνέχεια εργάστηκε σε αρκετά ελληνικά ΜΜΕ όπως η Huffington Post Greece, ο Όμιλος του ANT1 και το Startup.gr.

TOP STORIES

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

nineteen + eighteen =