αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠροσλήψεις κάνει το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος- Που να στείλεις βιογραφικό

Προσλήψεις κάνει το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος- Που να στείλεις βιογραφικό

Το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) είναι ένας περιβαλλοντικά βιώσιμος, διεθνούς εμβέλειας πολιτιστικός, εκπαιδευτικός και ψυχαγωγικός αστικός τόπος, ο οποίος περιλαμβάνει τις εγκαταστάσεις της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος και της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, καθώς και το Πάρκο Σταύρος Νιάρχος. Αποτελεί τη μεγαλύτερη μεμονωμένη δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, και μεταβιβάστηκε στο Ελληνικό Δημόσιο τον Φεβρουάριο του 2017.

Φυσικά είναι στο Φαληρικό Δέλτα. Και τώρα κάνει προσλήψεις.

Το ΚΠΙΣΝ αναζητεί υποψήφιους/ες για τη θέση των Εκπροσώπων Εξυπηρέτησης Επισκεπτών με μερική απασχόληση/part-time (4ωρη σε 5ήμερη βάση). Οι θέσεις αναφέρονται στους/ις Προϊσταμένους/ες Εμπειρίας Επισκεπτών. Οι κατάλληλοι/ες υποψήφιοι/ες θα συμβάλλουν στην ομαλή λειτουργία της Διεύθυνσης, προσφέροντας άριστη εξυπηρέτηση και φροντίζοντας για την εξαιρετική εμπειρία των επισκεπτών στο ΚΠΙΣΝ.

Κύρια καθήκοντα και βασικές αρμοδιότητες:

  • Παρέχει έγκυρες πληροφορίες με στόχο την άριστη εξυπηρέτηση κοινού δια ζώσης, μέσω τηλεφωνικής και ηλεκτρονικής επικοινωνίας
  • Συνεισφέρει στην ομαλή λειτουργία της Υποδοχής, προσφέρει εξατομικευμένη εξυπηρέτηση στους επισκέπτες, διαχειρίζεται παράπονα, παρέχει εξυπηρέτηση και πραγματοποιεί εγγραφές Μελών
  • Αναλαμβάνει την πώληση υπηρεσιών (οικογενειακά σακίδια, εισιτήρια, προγράμματα παραστάσεων, ξεναγήσεις, κ.α.).
  • Συντονίζει τον δανεισμό εξοπλισμού (αμαξίδια, κράνη, κουβέρτες, κ.α.)
  • Υποστηρίζει την υποδοχή/ check-in εξωτερικών συνεργατών και εθελοντών
  • Υποστηρίζει τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Διεύθυνσης
  • Χειρίζεται το Contact Center, εξυπηρετεί τηλεφωνικά ερωτήματα, διαχειρίζεται διαφορετικά mailboxes και το SNFCC Facebook Inbox, έγκυρα και έγκαιρα
  • Υποστηρίζει εκδηλώσεις και φεστιβάλ και συμβάλλει στην υλοποίηση έργων/ πρωτοβουλιών της Διεύθυνσης (Customer Service Week, Blood Drive, Installations κ.α.)
  • Πραγματοποιεί ξεναγήσεις στα ελληνικά και αγγλικά
  • Υποστηρίζει τη Διεύθυνση Εμπειρίας Επισκεπτών και τον Οργανισμό σε όποιες επιπλέον ανάγκες προκύπτουν

Απαιτήσεις

Απαραίτητα προσόντα:

  • Απόφοιτος/η ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ ημεδαπής ή αλλοδαπής
  • Άριστη γνώση ελληνικής και αγγλικής γλώσσας (επίπεδο C2) σε προφορικό και γραπτό λόγο
  • Η καλή χρήση άλλων ξένων γλωσσών θα συνεκτιμηθεί
  • Αποδεδειγμένη προϋπηρεσία στην εξυπηρέτηση πελατών (τουλάχιστον 2 ετών)
  • Καλή γνώση Η/Υ

 

Απαιτούμενες δεξιότητες και επιθυμητά χαρακτηριστικά:

  • Ανεπτυγμένη ικανότητα στη διαπροσωπική επικοινωνία
  • Εμπειρία στη διαχείριση παραπόνων και επίλυση προβλημάτων
  • Ομαδικό πνεύμα
  • Επιθυμία εργασίας σε δομημένο και απαιτητικό περιβάλλον διεθνών προδιαγραφών
  • Ευγενικός & θετικός χαρακτήρας
  • Ευελιξία στο ωράριο, με έμφαση στις βραδινές βάρδιες, Σαββατοκύριακα και αργίες

Η προθεσμία υποβολής είναι στις 21 Ιουνίου 2024, στις 16:59 ώρα Ελλάδας.

Αιτήσεις εδώ.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

10 − ten =