05/12/24

«Πρέπει να είσαι έτοιμος για το λάθος»: Ένα στέλεχος των McDonald’s δίνει 2+1 συμβουλές για να γίνεις σπουδαίος leader

Πολλά άρθρα έχουν γραφτεί για το πως μπορεί να γίνει κάποιος σπουδαίος leader. Έχει όμως ενδιαφέρον να δούμε το πως ακριβώς λειτουργούν τα πράγματα, μέσα σε μια εταιρία που έχει καταφέρει να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα ξανά και ξανά, έχει καταφέρει να επεκταθεί σε πολλές χώρες σε όλο τον κόσμο και πάντα βρίσκει τον τρόπο να φτάσει στην επιτυχία. Ακόμα και μέσα από την αποτυχία. Παίρνει τα χρήσιμα μαθήματα και πάει παρακάτω. Αυτή η εταιρία είναι τα McDonald’s. Και υπάρχουν φυσικά αρκετές τέτοιες εταιρίες σε όλο τον κόσμο.

Ο Chief Digital Officer των McDonald’s, Farhan Siddiqi, μιλώντας στο inc.com, δίνει τις δικές του συμβουλές. Μέσα από όλες τις καταστάσεις που έχει βιώσει, παραθέτει 3 tips για να γίνει κάποιος μεγάλος leader, να καταφέρει να προσαρμοστεί στις αλλαγές, και να έχει έναν θετικό αντίκτυπο στους ανθρώπους γύρω του.

1# Να είσαι έτοιμος για το λάθος: Το να παραδεχτείς ότι είσαι λάθος, είναι ίσως ένα από τα πιο δύσκολα πράγματα που πρέπει να κάνεις. «Ως ηγέτης, πρέπει να φτιάξεις μια κουλτούρα που να λέει ότι για να γίνουν κάποια πράγματα σωστά, θα πρέπει να γίνουν κάποια πράγματα λάθος πρώτα. Οι καλύτερες ομάδες είναι έτοιμες για το λάθος και είναι σε θέση να φτιάξουν γρήγορα μια νέα version του προϊόντος ή της υπηρεσίας, μέχρι να γίνει σωστά», λέει ο Farhan Siddiqi. Σε αυτή τη διαδικασία θα βοηθήσει και το feedback από τους πελάτες.

2# Πρώτα οι πελάτες, όχι οι ανταγωνιστές: Μην κοιτάς τι κάνουν οι ανταγωνιστές. Μην προσπαθείς να γίνεις… η νέα Uber ή η νέα Airbnb. Ναι, αυτές είναι επιτυχημένες εταιρίες. Όμως το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις εσύ, είναι να εστιάσεις στο τι θέλουν οι πελάτες σου. Και να εφαρμόσεις τις δικές σου καινοτομίες. Έτσι θα φτιάξεις ένα πιστό κοινό που θα σε ακολουθεί.

3# Η κατανόηση, κάνει τους μεγάλους leaders: Και αυτό είναι κάτι που έχουμε ξανά πει. Οι μεγαλύτεροι -και πιο αγαπητοί- ηγέτες του κόσμου, δείχνουν κατανόηση προς τους εργαζομένους τους. Νοιάζονται για τα προβλήματα τους, και δημιουργούν ένα περιβάλλον στο οποίοι όλοι μπορούν να λένε την γνώμη τους. Και να κάνουν λάθη.

Γιάννης Μπελεγρίνης
Γιάννης Μπελεγρίνης
Ο Γιάννης Μπελεγρίνης είναι δημοσιογράφος και ιδρυτής του itspossible.gr. Ξεκίνησε τη δημοσιογραφική του διαδρομή, κάνοντας την πρακτική του στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha. Σε ηλικία μόλις 19 ετών, εντάχθηκε στο δυναμικό της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» στο τμήμα του οικονομικού ρεπορτάζ. Στη συνέχεια εργάστηκε σε αρκετά ελληνικά ΜΜΕ όπως η Huffington Post Greece, ο Όμιλος του ANT1 και το Startup.gr.

TOP STORIES

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

3 × two =