αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Πούλα οφέλη, όχι τεχνικά χαρακτηριστικά»: 4 tips πωλήσεων για αρχάριους

«Πούλα οφέλη, όχι τεχνικά χαρακτηριστικά»: 4 tips πωλήσεων για αρχάριους

Οι πωλήσεις -είτε μας αρέσει, είτε όχι- είναι ένα βασικό κομμάτι ενός business project. Μπορεί να έχεις την καλύτερη ιδέα του κόσμου, όμως αυτή δεν θα έχει καμία αξία αν το «μήνυμα» σου δεν φτάσει στο κοινό. Και αν τελικά δεν γίνουν πωλήσεις. Όχι, δεν χρειάζεται απαραίτητα να είσαι γκουρού των πωλήσεων για να πετύχεις κάτι τέτοιο και να έχεις έσοδα. Αρκεί να εφαρμόσεις κάποιες απλές κινήσεις για αρχή.

Στην παρακάτω λίστα θα δεις 4 tips πωλήσεων για αρχάριους.

1# Πούλα οφέλη, όχι τεχνικά χαρακτηριστικά. Το έκανε και ο Steve Jobs, παρότι δεν ήταν αρχάριος. Δεν εστίαζε στα τεχνικά χαρακτηριστικά των iPhones, όταν τα παρουσίαζε. Αλλά περιέγραφε το πως αυτές οι συσκευές θα κάνουν την ζωές των κατόχων τους καλύτερες. Βασική προϋπόθεση μιας επιτυχημένης πώλησης είναι να εστιάζεις στον πελάτη, όχι σε σένα και στο προϊόν σου. Μην τον βομβαρδίζεις με νούμερα, εκατοστά, χρώματα, λειτουργίες και λοιπά χωρίς να του εξηγείς την πραγματική αξία τους γι’αυτόν.

2# Πούλα σε αυτούς που είναι πιο πιθανό να αγοράσουν. Επένδυσε στα άτομα που είναι πιθανότερο να αγοράσουν το προϊόν σου. Συγκέντρωσε τα κοινά σημεία των ατόμων που θα τους ορίζουν ως πιθανούς αγοραστές και δώσε έμφαση σε αυτούς. Έτσι θα αυξήσεις τις πωλήσεις σου χωρίς να ξοδεύεις πολύ χρόνο.

3# Κάνε κάτι διαφορετικό από τους άλλους. Εκτός από κάποιες πολύ σπάνιες περιπτώσεις το προϊόν/υπηρεσία σου υπάρχει ήδη στην αγορά. Για να μπορείς να πείσεις τον υποψήφιο πελάτη να το αγοράσει είναι απαραίτητο να γνωρίζεις τα χαρακτηριστικά που το καθιστούν ανώτερο από τα άλλα.

4# Η πώληση από στόμα σε στόμα. Περίπου το 85% των πωλήσεων προέρχονται από την από στόμα-σε-στόμα διαφήμιση. Είναι πιθανότερο να επιλέξουμε ένα προϊόν/υπηρεσία εάν μας το προτείνει ένα μέλος της οικογένειας μας, ένας φίλος ή ένας συνάδερφος παρά από οποιοδήποτε άλλο μέσο διαφήμισης. Φρόντισε αυτό που προσφέρεις να είναι καλό, έτσι ώστε ο ίδιος πελάτες να ξανά αγοράσει από εσένα, ενώ παράλληλα θα το προτείνει και σε άλλους.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

20 − 13 =