αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠοτέ μην κάνετε αυτή την συζήτηση μέσω γραπτών μηνυμάτων: Εξηγεί ένας ειδικός

Ποτέ μην κάνετε αυτή την συζήτηση μέσω γραπτών μηνυμάτων: Εξηγεί ένας ειδικός

Το αν μια επικοινωνία θα πρέπει να γίνει με ένα μήνυμα, ένα τηλεφώνημα ή μια προσωπική συνάντηση, μπορεί να φαίνεται ασαφές. Πολλά εξαρτώνται από τη σχέση που έχετε με το άλλο άτομο και σε ποια τεχνολογική εποχή μεγάλωσε.

Ωστόσο, υπάρχει ένας εμπειρικός κανόνας που ξεπερνά τις γενιές, λέει ο Daniel Post Senning, συν-συγγραφέας του “Emily Post’s Etiquette: The Centennial Edition”.

«Αν μια συζήτηση είναι πιθανό να είναι συναισθηματικά φορτισμένη, τότε πρέπει να δώσετε στον εαυτό σας την καλύτερη δυνατή ευκαιρία για να φέρει όλα τα συναισθηματικά σας εργαλεία σε αυτήν», λέει στο CNBC.

Ο τόνος, η ένταση και η γλώσσα του σώματος μπορούν όλα να βοηθήσουν στην αλλαγή του τρόπου με τον οποίο λαμβάνεται ένα μήνυμα- και δεν μπορούν να μεταδοθούν μέσω κειμένου.

Τόσο τα κακά όσο και τα καλά νέα μεταδίδονται καλύτερα με ένα τηλεφώνημα

Το πιο συχνά χρησιμοποιούμενο παράδειγμα συνομιλιών που δεν πρέπει να γίνεται μέσω μηνυμάτων, είναι οι χωρισμοί. Αλλά το φάσμα των θεμάτων που πρέπει να αντιμετωπιστούν με λεπτότητα είναι πολύ ευρύτερο.

«Η κοινοποίηση των ειδήσεων για τον θάνατο κάποιου ή οι κακές πληροφορίες υγείας, όπως όταν κάποιος έχει κακή διάγνωση», δεν πρέπει να γίνονται μέσω μηνύματος κειμένου, λέει ο Senning.

Τα καλά νέα, όπως μια πρόταση γάμου ή η μετακόμιση στην πόλη των ονείρων σας, μπορούν να κοινοποιηθούν καλύτερα μέσω τηλεφώνου ή αυτοπροσώπως.

Ένας εύκολος τρόπος για να μάθετε εάν ένα μήνυμα θα πρέπει να είναι κλήση είναι να εξετάσετε τη διάρκεια του. «Αν πιάνεις τον εαυτό σου να γράφει μια παράγραφο μέσω κειμένου, ίσως πρέπει να δώσεις στον εαυτό σου την ευκαιρία να ρωτήσει το άλλο άτομο πότε είναι η κατάλληλη στιγμή για να τηλεφωνήσεις», λέει ο Senning.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

9 − two =