αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠολλές καταγγελίες στον Συνήγορο Καταναλωτή για telecoms και κούριερ

Πολλές καταγγελίες στον Συνήγορο Καταναλωτή για telecoms και κούριερ

Στους κλάδους με τις περισσότερες αναφορές που υποβλήθηκαν στον Συνήγορο του Καταναλωτή για το 2021 περιλαμβάνονται οι ηλεκτρονικές επικοινωνίες και ταχυδρομικές υπηρεσίες.

Σύμφωνα με την Έκθεση που συνέταξε η Αρχή για το 2021 οι ηλεκτρονικές επικοινωνίες και ταχυδρομικές υπηρεσίες με ποσοστό 20,3% επί τους συνόλου των αναφορών κατέχουν την δεύτερη θέση. Στην πρώτη θέση είναι τα καταναλωτικά αγαθά (34,7%), στην τρίτη θέση η ενέργεια και ύδρευση (18,7%) και στην τέταρτη οι χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες (14%).

Όπως σημειώνει το Euro2day.gr, αν και διαθέσιμα στοιχεία δείχνουν, πλέον, μία αξιοσημείωτη κάμψη του αριθμού των αναφορών το 2021 σε σχέση με το 2020 στους περισσότερους εμπορικούς κλάδους που στην περίπτωση των ταχυδρομικών υπηρεσιών και ηλεκτρονικών επικοινωνιών αγγίζει το 32%, οι καταγγελίες για τον συγκεκριμένο κλάδο συνεχίζουν να κρατούν … τη θέση τους στην πρώτη τριάδα.

Ο χρόνος παράδοσης και κυρίως οι αποζημιώσεις αλλά και η ηλεκτρονική πληρωμή για αντικαταβολή ήταν τα «μελανά» σημεία για τις ταχυδρομικές υπηρεσίες ενώ για τις ηλεκτρονικές επικοινωνίες «αγκάθι» αποτέλεσαν η πρόσβαση στο διαδίκτυο και οι αυξημένες χρεώσεις ορισμένων πενταψήφιων του Δημοσίου και ευρύτερου δημοσίου τομέα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

1 × two =