αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠοιες εταιρίες θέλουν να «μπουν» στα Media Markt στην Ελλάδα

Ποιες εταιρίες θέλουν να «μπουν» στα Media Markt στην Ελλάδα

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι συζητήσεις αναφορικά με το μοντέλο λειτουργίας και ευρύτερα της δραστηριοποίησης της γερμανικών συμφερόντων αλυσίδας ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών Media Markt στην Ελλάδα.

Όπως έγραψε την περασμένη Παρασκευή το “Κεφάλαιο”, η γερμανική Ceconomy, μητρική της αλυσίδας εμπορίας ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών Media Markt, έχει εισέλθει σε φάση ευρύτατης αναδιοργάνωσης.

Η Ceconomy σκοπεύει να προχωρήσει σε γενική αναδιάρθρωση της επιχειρηματικής της δραστηριότητας και να εστιάσει στις πωλήσεις μέσω Διαδικτύου, μεταξύ άλλων. Οι αλλαγές αυτές αφορούν και το μοντέλο δραστηριοποίησής της στην Ελλάδα, όπου έπειτα από 13 χρόνια παρουσίας δεν έχει καταφέρει να πετύχει τους στόχους της, σε επίπεδο μεριδίων και κερδοφορίας. Σήμερα η αλυσίδα λειτουργεί 12 καταστήματα και απασχολεί 700 εργαζομένους.

Στο πλαίσιο αυτό, οι πληροφορίες που δημοσιοποίησε το “Κ” και νωρίτερα το Capital.gr ανέφεραν πως έχει ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη οι συζητήσεις με μεγάλο όμιλο στον κλάδο του retail, οι οποίες προχωρούν με προσεκτικό βηματισμό. Συγκεκριμένα, οι συζητήσεις με την πλευρά του Ομίλου Olympia έχουν αποκλειστικό χαρακτήρα έπειτα από την υπογραφή σχετικού MoU, ενώ ενεργό ρόλο στην υλοποίηση του project έχει η PwC.

Γνώστες των εν εξελίξει συζητήσεων αναφέρουν πως αυτές προχωρούν με αργό ρυθμό και δεν θα πρέπει να προδικαστεί η εξέλιξή τους. Σημειώνεται ότι εδώ και μικρό διάστημα, η δραστηριότητα της ελληνικής θυγατρικής (“MEDIA SATURN Ηλεκτρονικά Ελλάς”,) έχει περάσει κάτω από την ομπρέλα του East Region της MediaMarktSaturn Retail Group που περιλαμβάνει την Τουρκία και την Ελλάδα, ενώ οι κεντρικές αποφάσεις λαμβάνουν χώρα στα κεντρικά της Ceconomy στο Ντίσελντορφ.

Η γερμανική Ceconomy, όπως έχει δείξει η πρακτική και σε άλλες αγορές, επιδιώκει να διατηρήσει ποσοστό στο νέο σχήμα, εφόσον αυτό προκύψει. Στη Ρωσία, λόγου χάρη, ο όμιλος Ceconomy ήλθε σε συμφωνία με την M.video η οποία απέκτησε τα 46 καταστήματα της MediaMarkt που λειτουργούν στη χώρα διατηρώντας ένα 15% στο μετοχικό κεφάλαιο της M. video και υπό αυτή την έννοια η Media Markt παρέμεινε τυπικά στη ρωσική αγορά.

Με βάση τον τελευταίο δημοσιοποιημένο ισολογισμό της Media Saturn Ηλεκτρονικά Ελλάς (1/10/2016–30/9/2017), η εταιρεία κατέγραψε συσσωρευμένες ζημιές ύψους 135 εκατ. ευρώ, με τζίρο 187 εκατ. ευρώ (οριακά μειωμένος έναντι της προηγούμενης χρήσης) και κέρδη 2,8 εκατ. ευρώ (έναντι ζημιών 4,3 εκατ. ευρώ), τα οποία όμως οφείλονται σε έκτακτα αποτελέσματα, καθώς και εμπορικές υποχρεώσεις 35 εκατ. ευρώ.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

2 × five =