αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠοια social media χρησιμοποιούν οι επιχειρηματικοί leaders για να «χτίσουν» τα brands τους

Ποια social media χρησιμοποιούν οι επιχειρηματικοί leaders για να «χτίσουν» τα brands τους

Παρά το γεγονός ότι αρκετοί επιχειρηματίες θεωρούν… περιττή την παρουσία τους στα social media, η πραγματικότητα είναι μάλλον διαφορετική: Στην εποχή μας, κάθε επιχειρηματικός leaders πρέπει να έχει ένα προσωπικό προφίλ εκεί. Μερικοί από τους κορυφαίους επιχειρηματίες και business coaches του κόσμου, έχουν τακτική παρουσία στα social medial.

Ο καθένας έχει επιλέξει το δικό του βασικό «κανάλι». Ωστόσο, με αυτό τον τρόπο έρχονται σε άμεση επαφή με το ευρύ κοινό από όλο τον κόσμο, μοιράζονται τα νέα τους και δίνουν συμβουλές. Πολλές από τις οποίες γίνονται viral.

Δείτε παρακάτω μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα επιχειρηματιών, που χρησιμοποιούν διάφορες πλατφόρμες, για να έχουν online παρουσία. Μιλούν για τα brands τους, αλλά όχι μόνο αυτό.

Marc Cuban -> Instagram

Ο διάσημος επενδυτής και επιχειρηματίας, χρησιμοποιεί πολύ το Instagram. Όχι μόνο για business αναρτήσεις. Ανεβάζει υλικό από τα παρασκήνια τηλεοπτικών εκπομπών στις οποίες συμμετέχει, ενώ επίσης θα δεις φωτογραφίες από την προσωπική του ζωή. Μέσα από το Instagram δείχνει το πιο ανθρώπινο πρόσωπο του.

Bill Gates -> LinkedIn

Νομίζετε ότι ο δισεκατομμυριούχος Bill Gates δεν έχει ανάγκη τα social media; Τότε ρίξτε μια ματιά στο προφίλ του στο Linkedin. Στο οποίο κάνει πολύ συχνά αναρτήσεις. Και όχι μόνο για business.

Arianna Huffington -> Twitter

Είναι μια από τις πιο πετυχημένες γυναίκες, στο πεδίο της επιχειρηματικότητας. Είναι πολύ ενεργή στα social media, δίνοντας τις συμβουλές τις και ανεβάζοντας άρθρα, κυρίως από το νέο δημιούργημα της, Thrive Global.

Gary Vaynerchuk -> Snapchat

Ένας από τους πιο ενεργούς business ανθρώπους στα social media. Ο αυτοδημιούργητος εκατομμυριούχος ανεβάζει υλικό σχεδόν καθημερινά. Βίντεο και επιχειρηματικές συμβουλές, είναι σε πρώτο πλάνο. Εκτός από το Snapchat είναι πολύ ενεργός και στο Facebook.

Marie Forleo -> YouTube

H γυναίκα που άφησε την καλοπληρωμένη δουλειά της στη Wall street, για να γίνει coach στα 27 της. Και έφτασε στην επιτυχία. Μέσα από το Youtuber. Το ιντερνετικό κανάλι της έχει πάνω από 400 χιλ. συνδρομητές. Και οι συμβουλές της κάνουν τον γύρο του διαδικτύου.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

4 × five =