αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑ«Περιμένω 30 λεπτά στην αναμονή και μου το κλείνουν»: Αγανακτισμένοι πολίτες στο Facebook της Εθνικής Τράπεζας

«Περιμένω 30 λεπτά στην αναμονή και μου το κλείνουν»: Αγανακτισμένοι πολίτες στο Facebook της Εθνικής Τράπεζας

Παράπονα για την εξυπηρέτηση τους από την Εθνική Τράπεζα έχουν πολλοί πολίτες. Είναι χαρακτηριστικό ότι τις τελευταίες ώρες η Facebook Page του i-bank της Εθνικής έχει γεμίσει με αρνητικά σχόλια χρηστών. Αρκετοί από αυτούς μάλιστα σχολιάζουν ότι έχουν προσπαθήσει να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με την Τράπεζα για να λύσουν προβλήματα που έχουν προκύψει με το e-banking ή άλλες υπηρεσίες της τράπεζας, αλλά… πέφτουν σε τοίχο.

Μερικά χαρακτηριστικά σχόλια πελατών:

«Κανείς εκεί; Γράφω παντού και έχω χαλάσει 10 ευρώ να ακούω κλασική μουσική πάνω απ’ το τηλέφωνο. Έλεος. Κόφτε λίγο από μάρκετινγκ και επενδύστε στην εξυπηρέτηση πελατών»

«Θα μας κάνετε πιο εύκολη τη ζωή φτιάχνοντας το ebanking?»

«είστε τραγικοί. Προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί σας, είμαι στην αναμονή μισή ώρα και όταν επιτελούς συνδεθώ είναι σχεδόν αδύνατο να μιλήσω με το υπάλληλό σας καθώς με ακούει με χρονοκαθυστέρηση και με πολύ κακή σύνδεση. Και το κορυφαίο, στο κλείνουν ξαφνικά και στη μούρη»

«Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερα με κάποια απο τα σχόλια!Έχω 3 ημέρες που προσπαθώ να διορθώσω το λάθος τους να στείλουν την κάρτα σε λάθος διεύθυνση και δεν βγαίνει κανείς απο το τμήμα καρτών μετά απο 30′ στην αναμονή!»

«Καλημέρα! Υπάρχει γενικό πρόβλημα με το ebanking και τις online συναλλαγές?»

«Είμαι στην αναμονή 27 λεπτά ήδη στο τηλεφωνικό σας κέντρο. Το θεωρείτε αυτό εμπειρία πελάτη? το ζητούμενο του πελάτη δεν είναι να λανσάρετε νέες υπηρεσίες χωρίς ουσιαστικό όφελος, όταν δεν μπορείτε να εξυπηρετήσετε στα βασικά τους πελάτες σας. Ουτε τηλεφωνικά, ουτε διαζώσης, ουτε μεσω των social media καναλιών που εχετε…»

«Και δεν φτάνουν όλα αυτά, σε υποχρεώνουν για να εξυπηρετηθείς, να πας σε φυσικό κατάστημα. Εν μέσω πανδημίας και όντας ευπαθής ομάδα. Και η εξυπηρέτηση που ζητάς να αφορά κιόλας λάθος της τράπεζας, το οποίο προσπαθείς να διορθώσεις ώστε να βεβαιώσεις ότι δεν κινδυνεύει ο λογαριασμός σου. Η χειρότερη τράπεζα».

«Το σταθερό τηλέφωνο που έχετε παίζει μόνο μουσική, και η αναμονή είναι τεράστια. Στέλνουμε email και απάντηση δεν παίρνουμε. Στέλνουμε μήνυμα στην συνομιλία επίσης απάντηση δεν παίρνουμε. Κατά τα άλλα προσέχετε τον πελάτη σας».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

3 × 4 =