αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε management skills που πρέπει να έχεις για να δουλεύεις remote από οπουδήποτε θες

Πέντε management skills που πρέπει να έχεις για να δουλεύεις remote από οπουδήποτε θες

Η remote εργασία ήρθε για να μείνει. Τα τεχνολογικά μέσα υπήρχαν, και η πανδημία έτρεξε τις εξελίξεις ακόμα πιο γρήγορα. Κάπως έτσι πολλοί άνθρωποι σε όλο τον κόσμο διαπίστωσαν ότι μπορούν να δουλέψουν εξ’ αποστάσεως, με μόνο εργαλείο το laptop τους και μία σύνδεση στο ίντερνετ.

Αλλά το να δουλεύεις remote δεν είναι τόσο εύκολο. Ειδικά αν είσαι επιχειρηματίας ή startupper, και πρέπει να συντονίσεις πολλά διαφορετικά κομμάτια της επιχείρησης. Η διαχείριση ανθρώπων που εργάζονται εξ’ αποστάσεως είναι πολύ πιο δύσκολη από τη διαχείριση των ανθρώπων που έρχονται στο γραφείο κάθε μέρα. Αυτές οι προκλήσεις μπορούν να προκαλέσουν την αποτυχία του remote μοντέλου και είναι ο λόγος που ορισμένοι ηγέτες είναι δύσπιστοι σχετικά με την εξ’ αποστάσεως εργασία.

Τα καλά νέα: Υπάρχουν κάποια skills που μπορούν να σε βοηθήσουν να λειτουργήσεις ως leader, δουλεύοντας remote από οπουδήποτε θες. Το It’s Possible παραθέτει ένα TOP-5.

1# Επικοινωνία. Η επικοινωνία είναι ένα κομβικό κομμάτι όταν η μόνη σου επαφή με ένα μέλος της ομάδας είναι μέσω email, κειμένου, τηλεφώνου ή συνομιλίας μέσω βίντεο. Υπάρχει πολύ μεγαλύτερος κίνδυνος εσείς ή το μέλος της ομάδας σας είτε να παρεξηγήσετε ο ένας τον άλλον είτε να χάσετε σημαντικές πληροφορίες. Ξεκινήστε φροντίζοντας να προγραμματίζετε τακτικά check-in και να μιλάτε μέσω τηλεφώνου ή βίντεο σε τακτική βάση. Και αν έχετε οποιαδήποτε αμφιβολία, συνεργαστείτε με τους managers ή έναν coach για να βεβαιωθείτε ότι οι επικοινωνιακές σας δεξιότητες είναι όσο το δυνατόν καλύτερες.

2# Οργάνωση. Υπάρχουν πολλά περισσότερα για να παρακολουθείτε όταν διαχειρίζεστε μια remote ομάδα. Kαθημερινά και εβδομαδιαία check-in με μέλη της ομάδας, μετρήσεις που χρησιμοποιείτε για την αξιολόγηση της απόδοσης και μια συνεχής καταγραφή του ποιος έχει αναλάβει ποια tasks, έτσι ώστε κανένα μέλος της ομάδας να μην έχει πολλά ή πολύ λίγα να κάνει. Ο μόνος τρόπος για να λειτουργήσει αυτό είναι είτε να παρακολουθείτε με ζήλο όλα αυτά τα στοιχεία μόνοι σας ή να ζητήσετε από ένα εξαιρετικά οργανωμένο και αξιόπιστο μέλος της ομάδας να τα παρακολουθεί για εσάς.

3# Συνέπεια. Αυτό είναι σημαντικό για κάθε επαγγελματία, αλλά είναι ακόμα πιο κομβικό όταν διαχειρίζεστε remote υπαλλήλους, διότι αν, ας πούμε, ακυρώσετε ένα check-in μερικές φορές, μπορεί να «διαβάσουν» το λάθος νόημα σε αυτές τις συσκέψεις που χάθηκαν. Είναι εύκολο για τους ανθρώπους που έχουν κολλήσει να εργάζονται στο σπίτι να αισθάνονται αποκομμένοι από την εταιρεία σας και επομένως ανασφαλείς. Εάν ξέρουν τι να περιμένουν από εσάς ανά πάσα στιγμή, θα τους βοηθήσει να ανακτήσουν αυτή την αίσθηση ασφάλειας.

4# Αισιοδοξία. Ζούμε σε απρόβλεπτες εποχές. Και τα μέλη της ομάδας σας είναι πολύ πιθανό να ανησυχούν για το μέλλον της δουλειάς τους και της εταιρείας σας, καθώς και να ανησυχούν για το μέλλον γενικά. Βοηθήστε τους λοιπόν με το να είστε όσο πιο αισιόδοξοι μπορείτε. Αυτό δεν σημαίνει να τους λέτε ψέματα ή να κρύβετε τα κακά νέα – θα χάσετε την εμπιστοσύνη τους αν κάνετε κάτι τέτοιο. Εάν υπάρχουν προβλήματα, ενημερώστε τους, μαζί με τα βήματα που κάνετε για να τα λύσετε. Το να προβάλλετε μια αίσθηση αισιοδοξίας – δηλαδή ότι τα πράγματα μπορεί να είναι άσχημα, αλλά πιστεύετε ότι θα βελτιωθούν και κάνετε ό,τι καλύτερο μπορείτε για να συμβεί αυτό – μπορεί να κάνει τους εργαζόμενους να αισθάνονται πιο σίγουροι και να επικεντρωθούν στη δική τους δουλειά.

5# Άκου. Ένα από τα πιο σημαντικά remote management skills. Αν δεν προσκαλέσετε τους υπαλλήλους να σας μιλήσουν και μετά να ακούσετε πραγματικά τι λένε, είναι σίγουρο ότι θα χάσετε σημαντικά μηνύματα και πληροφορίες. Οι επιτυχημένοι επιχειρηματίες που ηγούνται remote ομάδων και ο best seller συγγραφέας Simon Sinek δίνουν την ίδια συμβουλή: Ανά τακτά διαστήματα, καλέστε τους υπαλλήλους σας στο τηλέφωνο (χωρίς email!) και απλώς ρωτήστε τους πώς πάνε τα πράγματα. Τότε ακούστε πραγματικά τις απαντήσεις τους. Εάν δυσκολεύονται, μην προτείνετε αμέσως μια λύση – ξεκινήστε ακούγοντάς τους. Και όταν απαντήσετε, σκεφτείτε τι είναι καλύτερο για αυτούς καθώς και τι είναι καλύτερο για την εταιρεία σας.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

fourteen + 7 =