αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε low budget τρόποι για να κάνεις γνωστό το project σου | Του Γιάννη Μπελεγρίνη

Πέντε low budget τρόποι για να κάνεις γνωστό το project σου | Του Γιάννη Μπελεγρίνη

Ωραία, είχες την «καταπληκτική ιδέα». Την έκανες πραγματικότητα. Και τώρα; Αυτό δεν αρκεί. Δεν είναι τυχαία η συμβουλή που δίνουν οι μεγαλύτεροι επιχειρηματίες του κόσμου: Αν δεν βρεις τρόπο έτσι ώστε το «μήνυμα» σου να φτάσει στο κοινό, τότε το project σου δεν θα έχει καμία αξία. Ακόμα κι αν είναι… η καλύτερη ιδέα στην ιστορία της ανθρωπότητας.

Το κομμάτι της προώθησης παίζει σημαντικό ρόλο. Και όχι, δεν αρκεί να φτιάξεις social σελίδες και να μαζέψεις 100 φίλους σου. Στην παρακάτω λίστα θα δεις 5 τρόπους για να κάνεις γνωστό το project σου με low budget. Ναι, και τα social media είναι μέσα στην λίστα, αλλά ας το εξηγήσουμε και αυτό λίγο καλύτερα.

1# Φτιάξε ένα «εσωτερικό» blog: Είναι μια μόδα την οποία ίσως έχεις δει στα sites πολλών εταιριών. Κάπου εκεί, συνήθως υπάρχει η κατηγορία blog ή κάτι τέτοιο. Μέσα στο εταιρικό site ή πλατφόρμα. Εκεί δημιουργείται περιεχόμενο σχετικό με το πεδίο της εταιρίας. Και στην συνέχεια αυτό το περιεχόμενο διαμοιράζεται. Έτσι αρκετοί χρήστες θα έρθουν στο site σου για να διαβάσουν το εκάστοτε άρθρο, αλλά παράλληλα θα μάθουν και τι ακριβώς κάνει η επιχείρηση σου.

2# Μίλα: Ένα ακόμα τρόπος, είναι να μιλάς ο ίδιος για το project σου. Αυτό μπορεί να γίνει σε networking events, σε ομιλίες που θα κληθείς να μιλήσεις ο ίδιος ή με την παρουσία σου σε διάφορες άλλες μαζώξεις. Όλα αυτά συνήθως δεν κοστίζουν τίποτα, και έχεις την ευκαιρία να μιλήσεις σε πολύ κόσμο ταυτόχρονα.

3# Δίκτυο: ΟΚ, η επιχείρηση σου δεν θα γίνει γνωστή σε 1 εκατ. ανθρώπους μέσα σε μια ημέρα. Πρέπει να φτιάξεις πρώτα έναν πυρήνα ο οποίος θα αναπτύσσεται σιγά- σιγά. Δες το δίκτυο σου, στόχευσε τους κατάλληλους ανθρώπους και ξεκίνα να χτίζεις ένα group που πιθανόν θα ενδιαφέρεται για αυτό που έχεις φτιάξει. Ενημέρωσε τους για το νέο σου ξεκίνημα, και φρόντισε αυτή η ομάδα να γίνεται όλο και μεγαλύτερη.

4# Social Media: Φυσικά δεν θα μπορούσαμε να τα αφήσουμε απ’ έξω. Εδώ όμως υπάρχει μια υποσημείωση. Ναι, μπορείς π.χ. να φτιάξεις μια Facebook Page δωρεάν, όμως η γιγάντωση της είναι σχεδόν απίθανο να γίνει χωρίς να ρίξεις μερικά χρήματα. Είναι και ένα λάθος που κάνουν πολλοί νέοι επιχειρηματίες: Φτιάχνουν social media profiles για την επιχείρηση τους, μαζεύουν 100- 200- 300 φίλους, και μετά… κάθονται και τα κοιτάνε. Έτσι δουλειά (μάλλον) δεν θα γίνει. Ξεκίνα λοιπόν δωρεάν, αλλά στην πορεία προσπάθησε να επενδύσεις έστω μικρά ποσά, για να προσελκύσεις περισσότερο κόσμο, όσο πιο γρήγορα γίνεται. Πολύ χρήσιμο είναι επίσης το Linkedin.

5# ΜΜΕ. Μια επιλογή που υπήρχε από τα παλαιότερα χρόνια- και συνεχίζει να υπάρχει μέχρι σήμερα. Φτιάξε μία λίστα με τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης που απευθύνονται στο target group που σε ενδιαφέρει. Στην συνέχεια κάνε τις κρούσεις σου. Στείλε μία σύντομη παρουσίαση του project σου και ρώτα αν μπορεί να γραφτεί κάποιο άρθρο ή να γίνει μία συνέντευξη. Αν τα καταφέρεις να ακούσεις έστω και λίγα «ναι», τότε θα έχεις την ευκαιρία να μεταδώσεις το μήνυμα σου μπροστά σε ένα μεγάλο κοινό- πολύ μεγαλύτερο από τους φίλους και τους συγγενείς σου.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

13 − one =