αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε ψυχολογικά τρικ για να πιστέψεις και πάλι στον εαυτό σου

Πέντε ψυχολογικά τρικ για να πιστέψεις και πάλι στον εαυτό σου

Όλοι έχουμε βρεθεί σε μία τέτοια κατάσταση σε κάποια στιγμή στη διαδρομή μας. ‘Η παραπάνω από μία φορές. Είναι τότε που βλέποντας όλες τις δυσκολίες που προκύπτουν, χάνουμε την εμπιστοσύνη στον εαυτό μας. Κάτι που στην συνέχεια ρίχνει την ψυχολογία και την απόδοση μας. Μπαίνουμε σε έναν φαύλο κύκλο από τον οποίο είναι δύσκολο να βγούμε.

Αλλά τι μπορείς να κάνεις για να πιστέψεις πάλι στον εαυτό σου όταν η κατάσταση γίνεται ζόρικη; Εδώ είναι 5 ψυχολογικά τρικ.

1# Αποδέξου ότι θα υπάρχουν δυσκολίες. Ακόμα και οι μεγαλύτεροι επιχειρηματίες του κόσμου αντιμετώπισαν δυσκολίες κατά την διάρκεια της διαδρομής τους. Συνέχισαν όμως την προσπάθεια τους και τελικά έφτασαν σε σπουδαία αποτελέσματα. Χρειάζεται επιμονή. Τα εμπόδια και οι αποτυχίες είναι μέσα στο πρόγραμμα. Δεν είσαι ο μόνος που αντιμετωπίζεις δυσκολίες.

2# Ενώ κάνεις πρόοδο, οι άνθρωποι ίσως προσπαθήσουν να σε ρίξουν. Ξέρεις τι συμβαίνει όταν αρχίζεις να βελτιώνεσαι; Οι φίλοι, οι συνάδελφοί ή άτομα από το ευρύτερο επαγγελματικό δίκτυο σας ίσως αρχίσουν να σας σαμποτάρουν. Σε έχουν βάλει σε ένα «κουτί» και ίσως δεν τους αρέσει όταν αρχίζεις να αλλάζεις. Μείνε συγκεντρωμένος στον στόχο σου και άσε στην άκρη την κριτική από άλλους.

3# Κάνε έναν περίπατο ή άθληση έξω. Μπορεί να σου φαίνεται ως μια απλή συνήθεια, αλλά κάνει τη διαφορά. Όχι μόνο θα αρχίσετε να είστε πιο υγιείς, αλλά θα αισθάνεστε καλύτερα και με τον εαυτό σας. Όταν νιώθεις ότι το μυαλό σου έχει «κολλήσει» και δεν έρχονται τα αποτελέσματα που θες, κάνε έναν περίπατο έξω ή λίγη άθληση. Θα σε βοηθήσει να μειώσεις το άγχος σου, να «καθαρίσεις» το μυαλό σου, και να επιστρέψεις πιο φρέσκος στη δουλειά.

4# Ποιους ανθρώπους έχεις γύρω σου; Το έχουμε πει πολλές φορές εδώ στο It’s Possible. Οι άνθρωποι που έχουμε γύρω μας, μας επηρεάζουν. Είτε θετικά είτε αρνητικά. Σκέψου αυτό που έχει πει ο business γκουρού Tim Ferriss: «Είστε ο μέσος όρος των 5 ανθρώπων με τους οποίους περνάτε τον περισσότερο χρόνο». Aν πιστεύετε ότι κάποιοι από τους φίλους σας είναι τοξικοί και σας κρατούν πίσω, ίσως ήρθε η ώρα να μείνετε λίγο πιο μακριά τους. Και να βρείτε άλλα άτομα που σας εμπνέουν και σας δίνουν ώθηση προς τα εμπρός. Θυμήσου και το άρθρο: Γιατί οι πετυχημένοι άνθρωποι απομακρύνονται από τους losers φίλους τους.

5# Ξεκίνα να βγαίνεις έξω από τη «ζώνη άνεσης» σου. Μάλλον έχετε ακούσει ότι δεν μπορεί να σημειωθεί πρόοδος μέσα στη ζώνη άνεσης σας. Μπορεί να ακούγεται ενοχλητικό, αλλά είναι αλήθεια. Και δεν χρειάζεται να κάνετε κάτι εξαιρετικά… τρομακτικό για να βγείτε από τη ζώνη άνεσής σας. Μπορείτε να κάνετε μικρά βήματα για να επεκτείνετε τα όρια σας και να σημειώσετε πρόοδο. Βήμα- βήμα. Γράψε σε ένα χαρτί μερικές δραστηριότητες ή κινήσεις που ίσως σε αγχώνουν αλλά μπορούν να σε εξελίξουν. Θυμηθείτε, δεν χρειάζεται να είναι κάτι μεγάλο. Μπορεί να είναι κάτι μικρό, αρκεί να είναι κάτι σχετικά καινούργιο, challenging, και να σε βοηθά να πας ένα βήμα παρακάτω. Στη συνέχεια ξεκίνα να ολοκληρώνεις ένα προς ένα αυτά τα tasks. Μόλις τα καταφέρετε, θα αρχίσετε να πιστεύετε στον εαυτό σας και σε όλα όσα μπορείτε να πετύχετε.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twelve + two =