αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε ψυχολογικά τρικ για να καταπολεμήσεις το άγχος για το «άγνωστο»

Πέντε ψυχολογικά τρικ για να καταπολεμήσεις το άγχος για το «άγνωστο»

Όταν είμαστε μπροστά σε μία μεγάλη απόφαση ή σκεφτόμαστε να μπούμε σε ένα «άγνωστο» μονοπάτι στη ζωή μας, είναι πιθανό να μας κυριεύσει το άγχος. Το άγχος είναι ένα άτιμο πράγμα. Είναι ένα συναίσθημα που μπορεί να κυριαρχήσει στο μυαλό κάποιου, σε μία συγκεκριμένη χρονική στιγμή, προκαλώντας… ήπιες ή έντονες παρενέργειες. Το θέμα είναι ότι το άγχος δεν είναι κάτι που μπορεί να θεραπευτεί σε μια στιγμή από μόνο του.

Ωστόσο, υπάρχουν μερικές κινήσεις που μπορείς να κάνεις, έτσι ώστε σταδιακά να τιθασέψεις το άγχος σου. Ειδικά το άγχος που δημιουργείται μπροστά στο «άγνωστο». Κανένας άνθρωπος σε αυτή τη Γη δεν γεννήθηκε γνωρίζοντας τι επρόκειτο να του φέρει η ζωή του. Γι’ αυτό είναι προς το συμφέρον μας να αγκαλιάσουμε αυτούς τους φόβους και να βρούμε τρόπους για να περιορίσουμε αυτό το επιβλητικό συναίσθημα.

Chill Music = Chill Vibes

Όλα έχουν να κάνουν με το mode στο οποίο έχει μπει. Όταν αγχώνεστε, αφιερώστε λίγο χρόνο για να αναγνωρίσετε τη «ρύθμιση» στην οποία βρίσκεστε. Σημειώστε ότι αυτή είναι η ρύθμιση που σας κάνει να αισθάνεστε με έναν συγκεκριμένο τρόπο. Είναι πιθανότατα ένα mood ταραχώδες, έντονο και γεμάτο χάος. Εάν συμβαίνει αυτό, αλλάξτε τη ρύθμιση. Βάλτε χαλαρωτική μουσική και απλώς απολαύστε τα χαλαρά vibes. Ρυθμίστε τον τόνο του δωματίου ώστε να ταιριάζει με την ενέργεια που θέλετε να νιώσετε. Θυμήσου και το άρθρο: «Το YouTube κανάλι που παίζει μουσική για να είσαι πιο παραγωγικός. Μπορείς να την βάλεις στο background ενώ δουλεύεις».

Η γνώση είναι δύναμη

Τα βιβλία εδώ μπορούν να βοηθήσουν. Στην αρχή, τα βιβλία αυτοβοήθειας φαίνονται ίσως ανούσια, αλλά μόλις ανοίξεις ένα και αφήσεις τον εαυτό σου να αγκαλιάσει αυτό που γράφει, η θετική ενίσχυση που μπορείς να λάβεις είναι ανεκτίμητη. Διαβάζοντας πολλά πρακτικά, εμπνευσμένα και ενημερωτικά βιβλία, μπορείς όχι μόνο να απαλύνεις τα συναισθήματα αποσπώντας την προσοχή σου, αλλά θα δεις επίσης τρόπους για να καταπολεμήσεις αυτό που νιώθεις και σε κρατά πίσω.

Ζήσε στο παρόν

Ο φόβος για το άγνωστο είναι η βασική αιτία του να μην ζεις τη στιγμή. Όταν επιτρέπουμε στο μυαλό μας να τρέχει συνεχώς στο μέλλον, μερικές φορές ξεχνάμε να ζούμε τη στιγμή. Όταν αισθάνεστε άγχος, αφιερώστε ένα δευτερόλεπτο για να κοιτάξετε μακριά από την οθόνη του τηλεφώνου σας και να δείτε τι υπάρχει γύρω σας. Ζήσε το τώρα. Και σταμάτα να αγχώνεσαι συνεχώς για «αυτό που θα έρθει».

Εντόπισε την πηγή του φόβου

Η σκέψη του αγνώστου, είναι μια κατάσταση που πολλοί φοβούνται. Αφιερώστε ένα ή δύο λεπτά για να κατανοήσετε τον φόβο, να τον αναλύσετε και να βρείτε μια λύση. Μόλις καταλάβετε τι είναι αυτό που φοβάστε, μην αφήσετε τον εαυτό σας να καθίσει μαζί του. Προχώρα μπροστά.

Κάνε ένα πρόγραμμα και ξεκίνα να δρας

Ουσιαστικά, σχεδιάστε την ημέρα, την εβδομάδα ή ακόμα και τον μήνα σας. Θέστε deadlines για τον εαυτό σας και εφαρμόστε τα. Αυτό θα σας κρατήσει υπεύθυνους σε όλες τις πτυχές της ζωής σας και θα σας επιτρέψει να αφιερώσετε στιγμές για να «αναπνεύσετε». Φυσικά το σχέδιο δεν πρέπει να μείνει απλά στα χαρτιά. Ξεκίνα να δρας.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

3 × four =