αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερις φράσεις που σε κάνουν να φαίνεσαι… υπερβολικά αρχάριος σε μια δουλειά (και πρέπει να τις αποφεύγεις)

Τέσσερις φράσεις που σε κάνουν να φαίνεσαι… υπερβολικά αρχάριος σε μια δουλειά (και πρέπει να τις αποφεύγεις)

Όλοι έχουμε περάσει από αυτή τη φάση: Να είμαστε οι «νέοι» σε ένα γραφείο ή σε ένα επαγγελματικό πεδίο. Και δεν είναι κακό. Ωστόσο, είναι χρήσιμο όταν αναλαμβάνεις ένα project ή όταν κάνεις μια διαπραγμάτευση, να μην φαίνεσαι… υπερβολικά αρχάριος. Οσο περισσότερο λειτουργείς σαν ίσος/η, τόσο περισσότερο θα σε αντιμετωπίζουν με αυτόν τον τρόπο. Και σίγουρα θα έχεις οφέλη από αυτό.

Στην παρακάτω λίστα θα δεις 4 φράσεις που σε κάνουν να φαίνεσαι σα να μην ξέρεις πολλά για την δουλειά και σα να μην είσαι σίγουρος για τις δυνατότητες σου. Σίγουρα πρέπει να τις αποφύγεις.

1# «Δεν ξέρω»
Φυσικά, δεν χρειάζεται να έχεις πάντα τις απαντήσεις για όλα. Κανείς από μας δεν τις έχει. Αλλά με το να απαντάς στους συναδέλφους σου «Δεν ξέρω» (σε συνδυασμό με ένα κενό βλέμμα) θα φανεί σαν να μην σε ενδιαφέρει αυτό που κάνεις. Μπορείς να απαντήσεις κάτι που ήδη ξέρεις ή «Η αλήθεια είναι πως δεν το γνωρίζω, αλλά σκοπεύω να το μάθω». Μπορείς επίσης να ζητήσεις την συμβουλή κάποιου ανθρώπου που είναι γνώστης του θέματος.

2# «Πρέπει να ρωτήσω τον υπεύθυνο μου»
Ανεξάρτητα από το ιεραρχικό επίπεδο που βρίσκεσαι, υπάρχουν συγκεκριμένα πράγματα τα οποία θα πρέπει να περνούν πρώτα από την έγκριση του εργοδότη σου. (Ακόμα και διευθυντής να είσαι θα πρέπει να ίσως να ζητήσεις το ΟΚ άλλων για σημαντικές αποφάσεις.) Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι πρέπει να ενημερώνεις τους πάντες ότι δεν εσύ αυτός που θα πάρει την τελική απόφαση.

3# «Είμαι διαθέσιμος/η οποιαδήποτε στιγμή σε βολεύει»
Δεν είναι καλό να δείχνεις ότι είσαι «πάντα διαθέσιμος». Και μάλλον δεν είσαι, έτσι κι αλλιώς. Δεν είσαι διαθέσιμος μάλλον στις 8 το πρωί, ούτε στις 11 ο βράδυ. Ούτε την Κυριακή. Όταν θες να συναντήσεις ένα άτομο, είναι καλύτερο να κάνεις μερικές προτάσεις για διαθέσιμες ώρες και ημέρες.

4# «Είμαι ο/η (Junior Level + Τίτλο θέσης)»
Εάν δεν έχεις έναν τρομερά εντυπωσιακό τίτλο θέσης (όλοι έχουμε περάσει από αυτή τη φάση), δεν χρειάζεται να το ανακοινώνεις σε όλους τους συνεργάτες σου και ειδικότερα σε πιθανούς πελάτες ή συνεργάτες που είναι ανώτεροι ιεραρχικά από σένα. Δεν χρειάζεται απαραίτητα να λες τον ακριβή τίτλο σου. Μπορείς π.χ. να πεις «δουλεύω στο τμήμα μάρκετινγκ της Χ εταιρίας».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

4 + 13 =