αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε φράσεις που θα σε κάνουν να φαίνεσαι πιο πετυχημένος στη δουλειά σου

Πέντε φράσεις που θα σε κάνουν να φαίνεσαι πιο πετυχημένος στη δουλειά σου

Καθώς ανεβαίνετε στην καριέρα σας, είναι καλύτερο να προσέχετε τι λέτε και πώς το λέτε. Για να σας βοηθήσουμε, έχουμε φτιάξει μια λίστα με συνηθισμένες φράσεις που μπορεί να βλάψουν την επαγγελματική σας ζωή και ετοιμάσαμε μερικές εναλλακτικές που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε καλύτερες εντυπώσεις. Και να κινηθείτε καλύτερα στην επαγγελματική διαδρομή σας.

1. Πείτε «Αυτό δεν λειτουργεί. Τι λέτε να δοκιμάσουμε την Ψ επιλογή;» αντί για «δεν μπορώ»

Όταν λέτε ότι δεν μπορείτε να κάνετε κάτι, είναι σαν να περιορίζετε τις ικανότητες σας. Όταν έρχεστε ως φορέας… κακών ειδήσεων, φροντίστε να τις παρουσιάσετε με κάποια θετικότητα. Να είστε πάντα έτοιμοι να αντιμετωπίσετε ένα «δεν μπορώ» με μια πρόταση που πιστεύετε ότι θα λειτουργήσει καλύτερα. Για παράδειγμα, εάν δεν μπορείτε να φτάσετε σε μια συνάντηση, πείτε, “Αυτή η ημερομηνία δεν ταιριάζει με το πρόγραμμά μου, αλλά μπορούμε να συναντηθούμε την επόμενη μέρα”. Εάν για κάποιο λόγο δεν μπορείτε να κάνετε καθόλου κάτι που σας ανατέθηκε να κάνετε, δώστε μια απλή εξήγηση και ζητήστε τη βοήθεια ενός άλλου συναδέλφου.

2. Πείτε «Προχωράμε, ας το κάνουμε με τον X τρόπο», αντί για «Θα έπρεπε να έχετε…»

Προσπαθήστε να μην βγείτε επιθετικά δηλώνοντας ότι κάποιος «έπρεπε» να έχει κάνει κάτι με άλλο τρόπο. Η Lynda Zugec από το The Workforce Consultants σσημειώνει στο Forbes ότι λέγοντας αυτό, αυτόματα βάζεις τον εαυτό σου στη θέση αυτού που κάνει υποδείξεις. Για να το διορθώσετε, προτείνει να παρουσιάσετε μια εναλλακτική συμπεριφορά ή να βοηθήσετε κάποιον να βρει τη δική του λύση.

3. Πείτε «Είμαι χαρούμενος που προλαβαίνω επιτέλους να σας δω», αντί για «Ήμουν τόσο απασχολημένος»

Όταν ξεκινάτε δηλώνοντας πόσο απασχολημένος ήσασταν, είναι σα να λέτε ότι το άτομο ή η εργασία για την οποία μιλάτε, δεν είναι η πρώτη σας προτεραιότητα. Κάποιοι μπορεί επίσης να πιστεύουν ότι διαχειρίζεστε το χρόνο σας αναποτελεσματικά. Όλα έχουν να κάνουν με την αντίληψη του χρόνου, που είναι ένας πολύτιμος πόρος. Δείξτε ότι χαίρεστε που περνάτε το χρόνο σας με κάποιον, ειδικά αν πρόκειται για μια εργασιακή σχέση, ας πούμε, με έναν πελάτη.

4. Πείτε «θα το μάθω», αντί για «δεν ξέρω»

Δεν χρειάζεται να έχετε μια απάντηση σε κάθε ερώτηση που σας κάνουν – απλά πρέπει να δείξετε την προθυμία να δώσετε μια απάντηση. «Στον επιχειρηματικό κόσμο, ένα άτομο που μιλάει με σιγουριά είναι πιο πιθανό να εκληφθεί ως ικανός», λέει η Jo Miller, Διευθύνων Σύμβουλος της Women’s Leadership Coaching. Προτείνει να πεις: «Καλή ερώτηση, θα μάθω».

5. Πείτε «Ευχαριστώ που το επισήμανες», αντί για «Λυπάμαι πολύ για αυτό»

Μπορεί να νομίζετε ότι το να ζητάτε συγγνώμη είναι ευγενικό, αλλά το να ζητάτε υπερβολικά συχνά συγγνώμη μπορεί να σας κουράσει. Σε καθιστά επίσης αδύναμο ή σε κάνει να φαίνεσαι ανασφαλής. Αντί κάποιος να είναι… μόνιμος απολογητής, πρέπει να προσπαθήσει να βρει άλλους τρόπους για να αντιμετωπίσει ένα ατύχημα. Αντί να πείτε «Λυπάμαι πολύ που αργώ λίγο», θα μπορούσατε να πείτε, «Σας ευχαριστώ που με περιμένατε. Θα είμαι εκεί σε λίγα λεπτά».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

4 × 4 =