αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε φράσεις που θα σε κάνουν να δείχνεις πιο δυνατός στην δουλειά

Πέντε φράσεις που θα σε κάνουν να δείχνεις πιο δυνατός στην δουλειά

Οι καλοί ηγέτες αφιερώνουν αρκετό χρόνο για να βελτιώσουν το στυλ επικοινωνίας που διαθέτουν. Εξάλλου, οι καλές δεξιότητες επικοινωνίας δεν συγκαταλέγονται μόνο στα περιζήτητα soft skills. Είναι επίσης απαραίτητα για την καλλιέργεια ισχυρών σχέσεων με τα μέλη της ομάδας, για να είσαι πιο αποτελεσματικός διαπραγματευτής και να μπορείς να παρακινήσει τους ανθρώπους.

Άρα, οι λέξεις που χρησιμοποιείς έχουν σημασία. Ακόμα και μικρές αλλαγές μπορούν να παίξουν ρόλο. Για παράδειγμα, το να λέτε «συγγνώμη» πάρα πολύ συχνά και για λάθος λόγους μπορεί να υπονομεύσει το πόσο σίγουρος φαίνεσαι. Η αλλαγή της απάντησής σου από «συγγνώμη για την καθυστέρηση» σε «ευχαριστώ για την υπομονή σας» έχει επίσης πιο θετικό τόνο.

Εδώ είναι 5 φράσεις που θα σε κάνουν να δείχνεις πιο δυνατός στην δουλειά σου.

Εδώ είναι τι μπορώ να κάνω για εσένα

«Αντί να λέτε «δεν μπορώ» ή «δεν έχω την ικανότητα», όταν απορρίπτετε ένα αίτημα, εστιάστε στα θετικά», λέει η expert στην επικοινωνία Renée Evenson. Αντίθετα, δοκιμάστε το «Να τι μπορώ να κάνω για εσάς». Με αυτόν τον τρόπο, έχετε θέσει ένα όριο στον πελάτη ή τον συνάδελφό σας σχετικά με το τι δεν είστε σε θέση ή δεν θέλετε να κάνετε, αλλά έχετε επίσης υποδείξει ότι είστε πρόθυμοι να βρείτε μια εφαρμόσιμη λύση.

Θα το ψάξω

Όταν δεν ξέρετε κάτι, είναι συνήθως καλή ιδέα να το πείτε αντί να… μπλοφάρετε. Ωστόσο, εάν είστε σε ηγετική θέση ή έχετε συναλλαγές με πελάτες, τα άτομα που σας ρωτούν θα θέλουν περισσότερα από εσάς. Αντί απλώς να απορρίπτετε την έρευνα, πείτε «Θα το ψάξω για σένα», προτείνει η Evenson. «Αυτό δίνει [στο άτομο που ρωτά] μια διαβεβαίωση ότι νοιάζεστε αρκετά για να κάνετε ένα βήμα παραπέρα για να πάρετε τη σωστή απάντηση», λέει.

Μπορείς να…

Δεν είναι ασυνήθιστο να προλογίζεις ένα αίτημα χάρη με το «Ξέρω πόσο απασχολημένος είσαι…» ή «Δεν θέλω να σε ενοχλώ…». Αλλά αυτό σας φέρνει αμέσως σε μειονεκτική θέση επειδή έχετε υποθέσει ότι δημιουργείτε ένα βάρος στον άλλο. Αντίθετα, υποθέστε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα και μην αναφέρετε κάτι τέτοιο, λέει η επικοινωνιολόγος Linda Larsen, συγγραφέας του True Power: Get It, Use It, Share It. Απλώς ζητήστε αυτό που χρειάζεστε και υποθέστε ότι το άτομο θα σας ενημερώσει εάν το αίτημα είναι υπερβολικό και θα το απορρίψει.

Χαίρομαι που σου αρέσει

Για μερικούς ανθρώπους, η απόρριψη ενός επαίνου είναι μια σπασμωδική απάντηση. Αν λάβουν ένα κομπλιμέντο, λένε κάτι του στιλ: «Δεν ήταν τίποτα…» ή «Θα μπορούσε να είναι καλύτερα…». Αυτές οι απαντήσεις όχι μόνο υποβαθμίζουν τη δουλειά και τις ικανότητές σας, αλλά είναι σαν να απορρίπτεις το άτομο που κάνει το κομπλιμέντο.. Αντίθετα, ευχαριστήστε ειλικρινά το άτομο και προσθέστε: «Χαίρομαι που σου αρέσει».

Θέλω να βοηθήσω

Το να πεις σε κάποιον να ηρεμήσει είναι σχεδόν εγγύηση ότι θα κάνει… οτιδήποτε άλλο παρά να ηρεμήσει. Η Larsen συνιστά να επικυρώνετε τα συναισθήματα του ατόμου και να τους διαβεβαιώνετε ότι καταλαβαίνετε. «Βλέπω ότι είσαι αναστατωμένος και θέλω να βοηθήσω», είναι μια καλύτερη φράση.

 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

1 × two =