αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε τρόποι σκέψης για να για να φτάσεις σε καινοτόμες ιδέες (και να πείσεις τους άλλους για την αξία τους)

Πέντε τρόποι σκέψης για να για να φτάσεις σε καινοτόμες ιδέες (και να πείσεις τους άλλους για την αξία τους)

Όλοι θέλουν να φτάσουν σε καινοτόμες ιδέες. Ειδικά στο πεδίο των επιχειρήσεων και των startups όλοι θέλουν να φέρουν πραγματική καινοτομία στην αγορά, ωστόσο οι περισσότερες ιδέες είναι απλώς μικρές προεκτάσεις στις υπάρχουσες λύσεις.

Η μη γραμμική σκέψη “έξω από το κουτί” είναι απαραίτητη, για να καταλήξουμε στο επόμενο βήμα πέρα από το iPhone ή στο επόμενο μεγάλο βήμα στην τεχνολογία μεταφορών.

Αλλά πως μπορείς να γίνεις σαν τον Steve Jobs, τον Elon Musk και άλλους, που όχι μόνο κάνουν μεγάλα όνειρα, αλλά μπορούν να τα μεταφράσουν και να επικεντρωθούν στα αποτελέσματα;

Εδώ είναι 5 τρόποι σκέψης που θα σε βοηθήσουν να «ξεκλειδώσεις» την δημιουργικότητα σου και να φτάσεις σε πραγματικά καινοτόμες ιδέες. Και να πείσεις τους άλλους για την αξία τους.

1# Λύσε ένα πρόβλημα, αντί να πουλήσεις την λύση σου. Οι εφευρέτες μιλάνε πάντα για το τι μπορούν να κάνουν με την τεχνολογία, πριν μετρήσουν την ανάγκη και την αγορά. Στην άλλη άκρη του φάσματος, πολλοί επιχειρηματίες σπεύδουν να προτείνουν ένα ακόμη feature που μπορούν να δημιουργήσουν εύκολα. Και οι δύο αποτυγχάνουν να εξετάσουν πρώτα τι πραγματικά χρειάζονται οι πελάτες και είναι πρόθυμοι να πληρώσουν. Μίλα για το πρόβλημα που λύνεις πρώτα. Εξήγησε την αλλαγή που φέρνεις στην ζωή των ανθρώπων. Και μετά παρέθεσε την λύση σου.

2# Προώθησε ένα καλύτερο μέλλον, παρά ένα προϊόν. Είναι εύκολο να ερωτευτείτε τη λύση σας, αλλά οι πελάτες πρέπει να κατανοήσουν την αξία για αυτούς ως προς τη μεγάλη εικόνα. Αυτό σημαίνει βραχυπρόθεσμη αξία (χαμηλότερο κόστος, νέες δυνατότητες), καθώς και μακροπρόθεσμη αξία για την κοινωνία και το περιβάλλον.

3# Το κίνητρο σου να είναι τα νέα challenges, όχι οι πιθανές χρηματικές αμοιβές. Οι πραγματικοί καινοτόμοι παρακινούνται από τις προκλήσεις και τους στόχους, περισσότερο από το μέγεθος της ευκαιρίας ή τη δυνατότητα δημιουργίας ενός παγκόσμιου οργανισμού. Απολαμβάνουν τη μάθηση, βγαίνουν από τη ζώνη άνεσής τους και διαμορφώνουν το μέλλον. Δεν είναι τυχαίο ότι πολλοί κορυφαίοι επιχειρηματίες, όταν ξεκίναγαν δεν είχαν ως Νο1 στόχο «να χτίσουν μια εταιρία».

4# Συνεργασίες, συνεργασίες, συνεργασίες. Οι άνθρωποι που κάνουν τα μεγάλα όνειρα και μπορούν να τα μεταφράσουν σε αποτελέσματα, δοκιμάζουν συνεχώς τη σκέψη τους και μαθαίνουν από ειδικούς. Ενώ δημιουργούν νέες ανθρώπινες επαφές. Το να είσαι κοντά σε άλλους ανθρώπους είναι ο καλύτερος τρόπος για να επεκτείνεις τη σκέψη σου και να βρεις τους κατάλληλους ανθρώπους για να συνεργαστούν μαζί σου σε νέα projects.

5# Εστίαση στην δράση. Πολλοί επιχειρηματίες και startuppers μιλούν πολύ ωραία για τις προθέσεις τους, αλλά στερούνται συγκεκριμένων σχεδίων δράσης. Ένα καλό επιχειρηματικό σχέδιο έχει συγκεκριμένες λεπτομέρειες σχετικά με τα αποτελέσματα που επιδιώκετε, έχει ορόσημα, χρονοδιάγραμμα και οικονομικές προβλέψεις. Δεν αρκεί μόνο να έχεις μια καλή ιδέα. Πρέπει να ξέρεις και πως θα την πραγματοποιήσεις.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

ten − two =