αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε τρόποι για να σταματήσεις να σκέφτεσαι κάτι που στριφογυρίζει επίμονα στο μυαλό σου

Πέντε τρόποι για να σταματήσεις να σκέφτεσαι κάτι που στριφογυρίζει επίμονα στο μυαλό σου

Μερικές φορές μπορεί να έχετε ανεπιθύμητες σκέψεις από τις οποίες θέλετε να απομακρύνετε από το μυαλό σας. Αυτές οι σκέψεις μπορεί να είναι ασήμαντες, έως ανησυχητικές και τρομακτικές. Μπορεί να προέρχονται από προσμονή, π.χ. να είστε νευρικοί για μια σημαντική συνέντευξη για δουλειά που θα έρθει σε μερικές εβδομάδες. Θα μπορούσαν επίσης να προέρχονται από εμπειρίες του παρελθόντος, όπως μια τραυματική εμπειρία.

Από όπου κι αν προέρχονται αυτές οι σκέψεις, πρέπει να έχετε διαφορετικές στρατηγικές για να απομακρύνετε το μυαλό σας από αυτές. Είναι καλό να έχετε μερικές διαφορετικές στρατηγικές, όταν εμφανίζονται αυτές οι σκέψεις. Είναι απίθανο μόνο μια στρατηγική να λειτουργεί συνεχώς. Και μερικές φορές, δεν θα μπορείτε να αποσπάσετε το μυαλό σας. Μερικές φορές απλά πρέπει να πας… με το κύμα μέχρι να τελειώσει.

Εδώ είναι πάντως 5 κινήσεις που (ίσως) θα σε βοηθήσουν.

Βρες ένα χόμπι

Ένα χόμπι μπορείς να σε κάνει να εστιάσεις την προσοχή σου εκεί, για να απομακρύνεις το μυαλό σου από κάτι άλλο. Επιλέξτε μια δραστηριότητα που απαιτεί από εσάς να εστιάσετε σε αυτό που κάνετε, καθώς το κάνετε. Με αυτόν τον τρόπο, αφήνετε λιγότερο χώρο στο μυαλό σας να περιπλανηθεί και να προσηλωθεί στις κακές σκέψεις. Θυμήσου και το άρθρο: Έξι χόμπι και συνήθειες που θα σε κάνουν πιο δημιουργικό.

Το γέλιο βοηθά

Ίσως είναι να αστειευτείτε με έναν φίλο, να παρακολουθείτε κάποια stand-up κωμωδία ή απλώς να συμμετέχετε σε μια δραστηριότητα που σας φέρνει χαρά. Το γέλιο παράγει πολλές χημικές ουσίες που μπορούν να σας βοηθήσουν να τονώσετε τη διάθεσή σας και να αλλάξετε το γενικό περιβάλλον του εγκεφάλου σας. Αυτά τα θετικά συναισθήματα μπορούν να βοηθήσουν να τροφοδοτήσουν άλλα θετικά συναισθήματα, αντισταθμίζοντας την ανησυχία, το άγχος και την αρνητικότητα.

Γράψε για αυτό που σε απασχολεί

Η πράξη της γραφής μπορεί να είναι θεραπευτική. Υπάρχουν αρκετοί διαφορετικοί τρόποι για να γράψετε και να απομακρύνετε το μυαλό σας από επίμονες σκέψεις. Προτείνουμε να καθίσετε με ένα στυλό και ένα σημειωματάριο για να γράψετε. Αντί για κάτι virtual.

Αθληση

Η άσκηση προσφέρει πολλά θετικά για τη σωματική και ψυχική σας υγεία. Όχι μόνο κρατά τους μύες σας δυνατούς και σας βοηθά να παραμένετε σε φόρμα, αλλά διευκολύνει επίσης την παραγωγή χημικών ουσιών που σας κάνουν να αισθάνεστε καλά και βοηθούν να τονώσετε το μυαλό σας. Αλλά ακόμα και ένας περίπατος έξω, μπορεί να βοηθήσει να καθαρίσεις το μυαλό σου.

Διάβασμα

Θέλετε να αποφύγετε κάτι; Η ανάγνωση είναι ένας φανταστικός τρόπος για να απασχολήσετε και να ανακατευθύνετε τις σκέψεις σας σε οτιδήποτε διαβάζετε. Μην διαβάζετε ανησυχητικά ή αγχωτικά πράγματα, όπως ειδήσεις ή άρθρα γνώμης. Αντίθετα, διαβάστε κάτι που είναι διασκεδαστικό ή θα σας κάνει να σκεφτείτε. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να ελαφρύνετε την ατμόσφαιρα στο μυαλό σας και ελπίζουμε να μεταφέρετε τις σκέψεις σας σε έναν διαφορετικό δρόμο.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

4 × 4 =