αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε τρόποι για να ξεκολλήσεις το μυαλό σου από κάτι που σκέφτεσαι

Πέντε τρόποι για να ξεκολλήσεις το μυαλό σου από κάτι που σκέφτεσαι

Σε όλους μας έχει τύχει: Να σκεφτόμαστε συνεχώς κάτι, και να μην μπορούμε να ξεκολλήσουμε το μυαλό μας από εκεί. Εάν δεν μπορείτε να σταματήσετε να σκέφτεστε κάτι και αυτό γίνεται ένα πρόβλημα για εσάς, υπάρχουν πολλοί τρόποι για να το αντιμετωπίσετε και να προχωρήσετε. Μπορεί να είναι δύσκολο να ελέγξουμε το μυαλό μας μερικές φορές και μπορεί να φαίνεται αδύνατο, αλλά το μόνο που χρειάζεται είναι να βρείτε έναν τρόπο που να λειτουργεί για εσάς.

Εδώ είναι λοιπόν 5 απλοί τρόποι για να ξεκολλήσεις το μυαλό σου από κάτι που σκέφτεσαι. Και έτσι να κάνεις χώρο για άλλα πράγματα.

1# Μίλα για αυτό- και προχώρα. Μερικές φορές βοηθά να βγάλουμε τις σκέψεις μας από το μυαλό μας, αντί να τις ”εμφιαλώσουμε” στο μυαλό μας. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι μιλάμε με ένα αγαπημένο πρόσωπο που πραγματικά εμπιστευόμαστε. Επιτρέψτε στον εαυτό σας να είναι απόλυτα ειλικρινής – μιλήστε για το πώς νιώθετε, ποια αποτελέσματα σας αγχώνουν ή σας ενθουσιάζουν, καθώς και το γιατί θέλετε να σταματήσετε να σκέφτεστε το Χ ζήτημα. Όσο πιο ανοιχτός είστε, τόσο πιο πιθανό είναι να μπορέσετε να κλείσετε την πόρτα σε αυτό σύντομα. Εάν υπάρχει κάτι που προσπαθείτε να αποφύγετε να το σκεφτείτε – ακόμα κι αν είναι καλό – φροντίστε να το γνωρίζουν οι φίλοι και η οικογένειά σας, αυτό μπορεί πραγματικά να βοηθήσει.

2# Να είσαι απασχολημένος με άλλα πράγματα. Είτε προσπαθείτε να αποφύγετε κάτι που σας κάνει να αισθάνεστε ανήσυχοι, είτε προσπαθείτε να παραμείνετε ήρεμοι και να σταματήσετε να ενθουσιάζεστε υπερβολικά για κάτι σπουδαίο, το να παραμένετε απασχολημένοι είναι η τέλεια λύση για τις σκέψεις που γυρνουν στο μυαλο σας. Κρατήστε το μυαλό σας απασχολημένο με άλλα πράγματα όσο το δυνατόν περισσότερο. Αυτό μπορεί να σημαίνει να ξοδεύετε πολύ χρόνο με φίλους, να κάνετε αθλητικές δραστηρίοτητες ή να κάνετε κάτι απλό όπως παζλ, ώστε ο εγκέφαλός σας να εστιαστεί σε αυτό, ή ακόμα και να παρακολουθήσετε μια υπέροχη παράσταση. Ό,τι θα απασχολήσει το μυαλό σας και θα κουράσει το σώμα σας, είναι ιδανικό εδώ!

3# Ξεκουράσου και πρόσεχε τον εαυτό σου. Αν δυσκολεύεστε να αφήσετε μια συγκεκριμένη σκέψη, ίσως χρειαστείτε περισσότερη ξεκούραση. Οταν είμαστε κουρασμένοι, το μυαλό μας μπορεί πολύ εύκολα να κολλήσει σε διάφορες σκέψεις. Εάν δεν κοιμόμαστε ή δεν χαλαρώνουμε αρκετά, τα επίπεδα άγχους μας αυξάνονται, πράγμα που μπορεί να σημαίνει ότι το μυαλό μας συνδέεται με μια σκέψη και ξαφνικά αυτό είναι το μόνο που μπορούμε να σκεφτούμε.

4# Να θυμάσαι ότι θα περάσει. Μπορεί να ακούγεται απλό, αλλά βοηθάει. Μόλις συνειδητοποιήσετε ότι αυτές οι σκέψεις δεν θα σας βασανίζουν για πάντα και ότι σύντομα θα απαλλαγείτε από οτιδήποτε σας προβληματίζει, θα είναι πιο εύκολο να αφήσετε αυτά τα πράγματα να φύγουν και να σταματήσετε να εστιάζετε εκεί.

5# Αντιμετώπισε τα πιθανά αποτελέσματα. Κάντε μια λίστα με τα αποτελέσματα που φοβάστε. Ας πούμε ότι ανησυχείτε ότι θα χάσετε τη δουλειά σας για οποιονδήποτε λόγο. Για να μπορέσετε να σταματήσετε να το σκέφτεστε αυτό, πρέπει να σκεφτείτε τα πιθανά αποτελέσματα που θα συμβούν, να τα αντιμετωπίσετε και μετά να προχωρήσετε. Βρίσκοντας λύσεις σε πιθανά προβλήματα που σχετίζονται με τα συναισθήματά σας, μπορείτε να τα κλείσετε και τελικά να σταματήσετε να σκέφτεστε το θέμα. Για παράδειγμα, εάν χάσετε τη δουλειά σας μπορεί να οδηγήσει σε μια σειρά από αποτελέσματα, όπως να δυσκολεύεστε να πληρώσετε το ενοίκιο σας, να νιώθετε αμηχανία, να δυσκολεύεστε να βρείτε μια νέα δουλειά κ.λπ. Λοιπόν, ας αντιμετωπίσουμε αυτά τα πιθανά αποτελέσματα: Μπορείτε να αρχίσετε να εξοικονομείτε χρήματα τώρα κάνοντας κάποιες μικρές περικοπές, μπορείτε να μιλήσετε με τους αγαπημένους σας που θα boostάρουν την αυτοπεποίθηση σας και θα σας υποστηρίξουν, μπορείτε να βελτιώσετε το βιογραφικό σας και να αρχίσετε να μιλάτε με ορισμένες εταιρείες για πρόσληψη. Ξαφνικά, αυτό το πράγμα που προσπαθείτε να αποφύγετε να σκέφτεστε είναι λιγότερο τρομακτικό.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

ten − 8 =