Πλέον δεν υπάρχει σχεδόν καμία επιχείρηση, χωρίς την δική της Facebook Page. Είναι ένα βασικό εργαλείο για να δημιουργήσεις το δικό σου κοινό. Είναι αλήθεια ότι ο Mark Zuckerberg και η παρέα του έχουν κάνει τα δεδομένα λίγο πιο δύσκολα πλέον, αλλάζοντας τον σχετικό αλγόριθμο. Και έτσι τα posts από τις Σελίδες εμφανίζονται λιγότερο στο newsfeed.
Παρόλα αυτά, υπάρχουν κινήσεις που μπορούν να σου δώσουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Είναι βασικό, για παράδειγμα, να αλληλεπιδράς με τους χρήστες, αλλά και να ποστάρεις τις «καλύτερες ώρες», ανάλογα με το κοινό σου. Δες τις 5 συμβουλές παρακάτω.