αρχικηVIRALΠέντε τροφές που μπορείς να φας λίγο πριν κοιμηθείς, για να έχεις έναν καλό ύπνο

Πέντε τροφές που μπορείς να φας λίγο πριν κοιμηθείς, για να έχεις έναν καλό ύπνο

Πολλοί μεγάλοι επιχειρηματίες όπως ο Jeff Bezos και η Arianna Huffington έχουν μιλήσει για την σημασία του καλού ύπνου. Όπως έχουν πει είναι σημαντικό να κοιμόμαστε 7+ ώρες κάθε βράδυ.

Βεβαίως στην χαοτική εποχή που ζούμε, δεν είναι πάντα εύκολο να έχουμε έναν καλό ύπνο. Τα καλά νέα: Ορισμένα τρόφιμα και ροφήματα θα μπορούσαν πραγματικά να σας βοηθήσουν.

Εδώ είναι λοιπόν 5 τέτοια τρόφιμα και ροφήματα. Μπορείς να τα καταναλώσεις λίγο πριν κοιμηθείς, και θα σε βοηθήσουν να έχεις έναν καλό ύπνο.

Ξηροί καρποί

Πολλοί ξηροί καρποί περιέχουν χημικές ουσίες που μπορούν να μας βοηθήσουν να κοιμηθούμε. Τα αμύγδαλα είναι μια από τις καλύτερες επιλογές, γιατί περιέχουν υψηλές δόσεις της ορμόνης του ύπνου τη μελατονίνη και είναι πλούσιοι σε μαγνήσιο και ασβέστιο (τα οποία είναι επίσης καλά για την ποιότητα του ύπνου). Άλλοι ξηροί καρποί όπως τα καρύδια, τα φιστίκια και τα κάσιους περιέχουν επίσης υψηλές ποσότητες ορυκτών που συμβάλουν σε έναν πιο ποιοτικό ύπνο.

Φρούτα

Αν θέλετε κάτι γλυκό το βράδυ, υπάρχουν πολλά φρούτα που θα μπορούσαν να είναι μια καλή επιλογή. Τα κεράσια είναι μια καλή επιλογή καθώς περιέχουν υψηλά επίπεδα μελατονίνης, τρυπτοφάνης και καλίου. Τα ακτινίδια περιέχουν επίσης πολλές ενώσεις που σας βοηθούν να κοιμηθείτε πιο γρήγορα, όπως μελατονίνη, ανθοκυανίνες, κάλιο, μαγνήσιο και ασβέστιο. Άλλα φρούτα που μπορεί να σας βοηθήσουν να χαλαρώσετε και να νιώσετε έτοιμοι για ύπνο είναι οι μπανάνες, ο ανανάς και τα μούρα.

Λιπαρά ψάρια

Τα λιπαρά ψάρια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ωμέγα-3 και βιταμίνη D. Και οι δύο αυτές χημικές ουσίες μπορεί να βοηθήσουν στη βελτίωση της ποιότητας του ύπνου μειώνοντας το στρες και βοηθώντας σας να αποκοιμηθείτε πιο γρήγορα. Μερικά παραδείγματα λιπαρών ψαριών περιλαμβάνουν σολομό, ρέγγα, σκουμπρί και σαρδέλες.

Αφεψήματα από βότανα

Ενώ το κανονικό τσάι περιέχει καφεΐνη, πολλά αφεψήματα από βότανα δεν περιέχουν καφεΐνη. Στην πραγματικότητα, πολλά αφεψήματα περιέχουν συστατικά που βοηθούν τον ύπνο. Παραδείγματα περιλαμβάνουν τσάι λεβάντας , χαμομήλι, τσάι από ρίζα βαλεριάνας και τσάι με βάλσαμο λεμονιού.

Γάλα

Ένα ποτήρι γάλα θα μπορούσε επίσης να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε το βράδυ, γιατί είναι πλούσιο σε τρυπτοφάνη. Περιέχει επίσης ασβέστιο και μαγνήσιο, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της ποιότητας του ύπνου.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

4 × four =