αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε τρικ για να κάνεις το μυαλό σου 10 χρόνια νεότερο: Εξηγεί ένας ειδικός στη νευροεπιστήμη

Πέντε τρικ για να κάνεις το μυαλό σου 10 χρόνια νεότερο: Εξηγεί ένας ειδικός στη νευροεπιστήμη

Γνωρίζετε την ηλικία σας. Aλλά γνωρίζετε την ηλικία του εγκεφάλου σας; Εξετάζοντας τις φυσικές αλλαγές που γίνονται στον εγκέφαλο μας όσο μεγαλώνουμε, οι επιστήμονες μπορούν να ορίσουν έναν αριθμό που δείχνει πόσο καλά λειτουργεί ο εγκέφαλός μας. Ένας υγιής, δραστήριος 65χρονος μπορεί να έχει εγκέφαλο που μοιάζει 40 ετών. Ενώ ο εγκέφαλος ενός 40χρονου που παλεύει με ψυχικές ή σωματικές προκλήσεις μπορεί να φαίνεται ότι είναι 65 ετών.

Και δεν είναι μόνο δυνατό να υπολογίσετε την ηλικία του εγκεφάλου σας. Είναι επίσης δυνατό να το γυρίσετε το ρολόι… προς τα πίσω.

Πως; Το περιγράφει σε άρθρο του στο Medium o Brian Pennie. Επί του παρόντος, υποψήφιος διδάκτορας στις νευροεπιστήμες στο Trinity College του Δουβλίνου.

Οι περισσότεροι από εμάς θα θέλαμε να έχουμε τον εγκέφαλο μας φρέσκο για πολλά χρόνια ακόμα. Σε μια λεπτομερή ανάρτηση στο Medium, ο Pennie μοιράζεται μια σειρά από αλλαγές που μπορούν να σας βοηθήσουν να κάνετε ακριβώς αυτό. Εδώ είναι 5 κινήσεις για να ξεκινήσετε. Και να κάνετε το μυαλό σας… 10 χρόνια νεότερο.

1# Κοιμήσου αρκετά. Μία συνήθεια που έχουμε συμπεριλάβει και σε άλλες λίστες μας. Όλοι γνωρίζουμε ότι δεν αποδίδουμε τα μέγιστα μετά από έναν κακό ύπνο, αλλά η επιστήμη δείχνει ότι η συνεχής έλλειψη ύπνου προκαλεί μεγαλύτερη βλάβη από μια βραχυπρόθεσμη πτώση στην απόδοση. Ο ύπνος κυριολεκτικά ξεπλένει το τοξικό υγρό που συσσωρεύεται στον εγκέφαλό σας. Άρα δεν πρέπει να τον αμελείς. Άνθρωποι όπως ο Jeff Bezos και η Arianna Huffngton προτείνουν 7+ ώρες καλού ύπνου κάθε βράδυ.

2# Βάλε challenges στον εαυτό σου. Το να ωθείς τον εαυτό σου σε σημείο ψυχικής κατάρρευσης προφανώς δεν είναι καλό για την υγεία του εγκεφάλου σου. Ούτε όμως είναι καλό το να βαλτώνεις. Αντίθετα, πρέπει να βρείτε ένα γλυκό σημείο όπου μπορείτε να προκαλέσετε τον εαυτό σας αρκετά ώστε να μεγιστοποιήσετε την ανάπτυξη και να διατηρήσετε τον εγκέφαλό σας σε εγρήγορση. Εξάλλου, η επιστήμη δείχνει ότι η ώθηση πέρα ​​από τη ζώνη άνεσής σας ‘φωτίζει’ τα κέντρα μάθησης του εγκεφάλου. Προσπάθησε συνεχώς να αναζητάς νέες ιδέες, καινοτομίες, και να παίρνεις νέες γνώσεις έτσι ώστε να επεκτείνεις τα όρια σου.

3# Αναζήτα ερωτήσεις, όχι απαντήσεις. «Όλοι νιώθουμε κολλημένοι κατά καιρούς. Αλλά αντί να ψάχνω για απαντήσεις, ανακάλυψα ότι οι ερωτήσεις είναι καλύτερες για να ξεδιαλύνουν την πολυπλοκότητα της ζωής», λέει ο Brian. Μερικές από τις ερωτήσεις που κάνει στον εαυτό του: Ποιο κομμάτι αυτής της κατάστασης είναι υπό τον έλεγχό μου; Τι αποφεύγω συνεχώς; Τι θα σκέφτονταν οι μέντοράς μου για αυτό; Εάν λέω ναι σε αυτό, σε τι λέω όχι; Ποιο είναι το χειρότερο που θα συμβεί αν το επιχειρήσω; Αυτό ευθυγραμμίζεται με τις αξίες μου;

4# Περιορίστε την κατανάλωση αλκοόλ. Το αλκοόλ, μπορεί να βλάψει τον εγκέφαλό μας με πολλούς τρόπους. Πρώτον, εμποδίζει την επικοινωνία μεταξύ των νευρώνων και οδηγεί σε άμεσα συμπτώματα μέθης, όπως μπερδεμένη ομιλία, κακή μνήμη και επιβράδυνση των αντανακλαστικών. Δεύτερον, το αλκοόλ είναι μια από τις κύριες αιτίες νευροτοξικότητας. Το μυαλό καταστρέφεται από τη βαριά χρήση αλκοόλ, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε «συρρίκνωση του εγκεφάλου». Αυτό περιλαμβάνει την φαιά εγκεφαλική ύλη, η οποία σχετίζεται άμεσα με την ηλικία του εγκεφάλου. Δυστυχώς, η έρευνα δείχνει ότι οι άνθρωποι ενδιαφέρονται περισσότερο για το αλκοόλ παρά για την υγεία τους, ειδικά μετά την πρόσφατη πανδημία. Αυτό δεν είναι έκπληξη. Πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν αλκοόλ για να αποφύγουν το πώς νιώθουν και με τόσους πολλούς ανθρώπους που βιώνουν άγχος και στρες, πολλοί ακολουθούν την ευκολότερη επιλογή.

5# Αντιμετώπισε τους φόβους σου. Το να αντιμετωπίσουμε τους φόβους μας δεν είναι εύκολο, αλλά σπάνια είναι τόσο μεγάλοι όσο τους φανταζόμαστε. Αν θέλετε να ξεπεράσετε τους φόβους σας, το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να τους αντιμετωπίσετε. Αν φοβάστε τα ύψη, κάντε ένα bungee jump. Εάν είστε νευρικοί για μια δύσκολη συζήτηση που πρέπει να κάνετε, πηγαίνετε και μιλήστε σε αυτό το άτομο. Εάν φοβάστε την αποτυχία, αποτύχετε πολύ και μάθετε από τη διαδικασία – είναι ο καλύτερος τρόπος για να πετύχετε στη συνέχεια. Μην αφήνετε τα συναισθήματά σας να καθορίσουν την πραγματικότητά σας. Τα μεγαλύτερα κέρδη στη ζωή είναι συχνά στην άλλη πλευρά του φόβου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί πρέπει να δουλεύεις λιγότερο και να αφιερώνεις περισσότερο χρόνο στα χόμπι

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

15 − 10 =