αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε τρικ για να διαχειριστείς κάποιον που δεν σου δίνει μία ξεκάθαρη απάντηση

Πέντε τρικ για να διαχειριστείς κάποιον που δεν σου δίνει μία ξεκάθαρη απάντηση

Σε όλους μας έχει τύχει να βρεθούμε σε μία τέτοια συζήτηση: Τότε που μόνο το ένα άτομο από τα δύο είναι ανοιχτό και ειλικρινές, ενώ το άλλο είναι πεισματάρικο και κλειστό. Και κάπως έτσι, η συζήτηση οδηγείται σε αδιέξοδο.

Όταν κάποιος αρνείται να σου δώσει μια ευθεία απάντηση, δεν συνήθως αναρωτιέσαι: Γιατί το κάνει; Γιατί δεν μπορεί απλώς να είναι ειλικρινής και γιατί δεν μπορει να μου πει αυτό που θέλω να μάθω;

Μπορεί να υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους κάποιος κρύβει αυτό που θες να μάθεις, αλλά το να θυμώνεις όλο και περισσότερο μαζί του, μάλλον θα τον κάνει να σκληρύνει την στάση του.

Είναι καλύτερο να διαχειριστείς την κατάσταση πιο έξυπνα. Να τον κάνεις να σε εμπιστευθεί, να είσαι ειλικρινής μαζί του και να τον κάνεις να συνειδητοποιήσει ότι θες το καλό του.

Εδώ είναι 5 τρικ για να διαχειριστείς κάποιον που δεν σου δίνει ξεκάθαρη απάντηση.

1) Κάνε ένα διάλειμμα και δώστε του χώρο. Εάν βρίσκεστε στο σημείο όπου αναζητάτε βοήθεια για το πώς να αποσπάσετε μια ευθεία απάντηση από κάποιον που αρνείται να το κάνει, τότε πιθανότατα προσπαθείτε ήδη πάρα πολύ και ήρθε η ώρα να κάνετε ένα βήμα πίσω.

Όταν ο άλλος είναι πεισματάρης, το να πιέζεις ακόμα περισσότερο την κατάσταση, μπορεί να δημιουργήσει τα αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που θες. Κάντε ένα διάλειμμα λοιπόν. Δώσε στον άλλο χρόνο και χώρο για να επεξεργαστεί αυτό που του ζητάς, να σκεφτεί γιατί είναι σημαντικό για εσένα και γιατί είναι άδικη η στάση του.

2) Δείξε του ότι δεν σπαταλάς απλά τον χρόνο σου. Μπορεί κάποιος να σε αποφεύγει ή να μη σου δίνει μια ξεκάθαρη απάντηση, γιατι θεωρεί ότι αυτό δεν είναι τόσο σημαντικό για εσένα. Δείξε του ότι δεν είσαι εδώ για να παίξεις παιχνίδια ή να χάσεις χρόνο. Το μόνο πράγμα που έχει σημασία για εσένα είναι μια ευθεία απάντηση, εδώ και τώρα.

3) Κάνε σωστές ερωτήσεις. Όταν δεν λαμβάνετε τις σωστές απαντήσεις, μερικές φορές το πρόβλημα δεν είναι ότι το άλλο άτομο δεν δίνει τη σωστή απάντηση. Μερικές φορές, το πρόβλημα είναι ότι δεν κάνετε τις σωστές ερωτήσεις. Για παράδειγμα, αντί να ρωτήσετε «Είχες μια ωραία μέρα;», που μπορεί να σου αφήσει μια μονολεκτική απάντηση που δεν σου λέει τίποτα, ρώτα: «Πες μου πώς ήταν η μέρα σου;».

Αντί να ρωτήσετε, «Τι έκανα λάθος;», ρωτήστε: «Τι μπορώ να αλλάξω για να είμαι καλύτερος την επόμενη φορά;»

Δεν είναι πάντα ότι ο άλλος δεν θέλει να σου δώσει μια απάντηση. Μερικές φορές η ερώτηση πρέπει απλώς να τον οδηγήσει στο σωστό σημείο, αντί να τους δώσει μια εύκολη διέξοδο.

4) Μην αφήνεις τα συναισθήματα σου να επηρεάζουν τα λόγια σου. Όταν κάποιος αρνείται να συνεργαστεί μαζί σας, μπορεί να είναι εύκολο να εξοργιστείτε. Αυτό θα τους κάνει να είναι ακόμα πιο δύσκολοι μαζί σας, επειδή θα χρησιμοποιήσουν το ξέσπασμά σας ως απόδειξη ότι δεν είστε αρκετά ανοιχτοί για να ακούσετε όποια απάντησή έχουν να σας δώσουν.

Επομένως, ό,τι και να γίνει – διατηρήστε την ψυχραιμία σας. Εστίασε στα γεγονότα και μείνε ήρεμος, γιατί αλλιώς θα του δώσεις πάτημα για να το χρησιμοποιήσει εναντίον σου

5) Η τεχνική της σιωπής. Πολλοί ειδικοί στις διαπραγματεύσεις, λένε ότι υπάρχει μια πολύ αποτελεσματική τεχνική για να εκμαιεύουμε πληροφορίες από τους γύρω μας χωρίς καν να αρθρώσουμε λέξη. Είναι η «τεχνική της σιωπής».

Εάν κάποιος σου δώσει μια μη ικανοποιητική απάντηση, μείνε σιωπηλός κοιτώντας τον στα μάτια. Οι περισσότεροι άνθρωποι θα νιώσουν πίεση με αυτό και θα συνεχίσουν να μιλάνε αποκαλύπτοντας συνήθως περισσότερα.

Πρόκειται για μία μέθοδο κατά την οποία λειτουργούμε πολύ οργανωμένα ελαχιστοποιώντας τις λέξεις που βγαίνουν από το στόμα μας. Ο συνομιλητής μας θέλοντας να αποφύγει την αμηχανία της σιωπής γίνεται πολύ πιο ομιλητικός, κάτι που έχει ως πιθανό αποτέλεσμα να μας αποκαλύψει τα πράγματα που θέλουμε.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πως οι millennials βγάζουν χρήματα μέσω του real estate: Εξηγεί η Ειρήνη Κάνου

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

1 × two =