αρχικηVIRALΠέντε τρικ για να βγάλεις τις αρνητικές σκέψεις από το μυαλό σου

Πέντε τρικ για να βγάλεις τις αρνητικές σκέψεις από το μυαλό σου

Είναι πιο εύκολο να πέσεις σε ένα mood απόγνωσης στις μέρες μας. Ο συνεχής κύκλος των κακών ειδήσεων που διαχέεται σε όλο το Διαδίκτυο και ο εξαντλητικός αγώνας προσαρμογής στα νέα δεδομένα που προκύπτουν εκεί έξω, μπορεί να σε φθείρει.

Έχοντας αυτό κατά νου, να θυμάστε ότι μερικές φορές είναι εύκολο να κολλήσετε σε ένα μοτίβο αρνητικής σκέψης. Συμβαίνει στους περισσότερους ανθρώπους.

Κάπου εκεί πρέπει να… γυρίσεις τον διακόπτη. Να βγάλεις τις αρνητικές σκέψεις από το μυαλό σου και έτσι να κάνεις μία θετική αλλαγή στην ζωή σου. Εδώ είναι 5 απλοί τρόποι για να πετύχεις κάτι τέτοιο.

1. Εστιάζω σε λύσεις για πράγματα που μπορώ να ελέγξω

Όταν αναλύετε πάρα πολύ, μπορεί να είναι επειδή σκέφτεστε πάρα πολλά σενάρια. Μπορεί επίσης να αναλύετε υπερβολικά επειδή εστιάζετε σε καταστάσεις που δεν μπορείτε να ελέγξετε. Αυτό δεν θα λύσει το πρόβλημα.

Όταν το μυαλό σας αρχίσει να τρέχει, αφιερώστε λίγο χρόνο για να σκεφτείτε αν μπορείτε να κάνετε κάτι για το Χ ζήτημα. Εάν δεν μπορείτε, αφήστε το να φύγει και επικεντρωθείτε σε αυτό που μπορείτε να ελέγξετε

2. Χαρούμενες παρέες

Οι άνθρωποι που έχουμε γύρω μας, μας επηρεάζουν. Ακόμα κι αν είστε το πιο θετικά σκεπτόμενο άτομο, η παρέα με ένα… τοξικό άτομο, μπορεί να αλλάξει τον τρόπο σκέψης σας προς το χειρότερο. Επιλέξτε τους φίλους σας προσεκτικά. Και αφιερώστε όλο και περισσότερο χρόνο σε άτομα που σκέφτονται θετικά και αισιόδοξα. Θα σου δώσουν ώθηση προς τα εμπρός.

3. Χρόνος για άσκηση

Ο καθένας έχει τους δικούς του λόγους για τους οποίους δεν ασκείται, από το να μην βρίσκει αρκετό χρόνο μέχρι να μην έχει τον κατάλληλο εξοπλισμό. Ωστόσο, όπως έχουν δείξει μελέτες, η άσκηση δεν είναι μόνο καλή για τη σωματική σας υγεία, αλλά είναι επίσης το καλύτερο αντίδοτο για την ψυχική σας υγεία. Όταν ασκείστε, το σώμα σας απελευθερώνει μια συγκεκριμένη χημική ουσία που ονομάζεται ενδορφίνες, η οποία μειώνει τα αρνητικά συναισθήματα στον εγκέφαλό σας. Πυροδοτεί επίσης τα θετικά συναισθήματα στο σώμα σας που βοηθούν στην ανακούφιση από τα συναισθήματα της κατάθλιψης. Υπάρχουν εκατομμύρια απλές ασκήσεις πέντε λεπτών που μπορείτε να ακολουθήσετε μόνοι σας ακόμα και χωρίς να χρησιμοποιήσετε εξοπλισμό. Όταν επιτέλους το καταφέρετε, στη συνέχεια αυξήστε το επίπεδο δυσκολίας κάνοντας πιο έντονα και μεγαλύτερα προγράμματα άσκησης. Θα εκπλαγείτε από τα αποτελέσματα που θα δείτε στην υγεία και τη διάθεσή σας!

4. Βρες ένα χόμπι

Επιστρέψτε σε εκείνα τα χόμπι που αγαπούσατε να κάνετε. Ένας τρόπος για το πώς να σταματήσετε να λυπάστε τον εαυτό σας είναι να βυθιστείτε πλήρως στο να κάνετε αυτό που αγαπάτε περισσότερο. Ό,τι κι αν είναι, εντοπίστε ένα χόμπι ή ένα project που σας ανεβάζει τη διάθεση και ασχοληθείτε με αυτό! Θυμήσου και το άρθρο: Έξι χόμπι και συνήθειες που θα σε κάνουν πιο δημιουργικό.

5. Μίλα θετικά στον εαυτό σου

Μία από τις κύριες πηγές της κατάθλιψης είναι αυτή η ερεθιστική φωνή στο κεφάλι μας που σκοτώνει την καλή διάθεση και πνίγει οτιδήποτε μας κάνει χαρούμενους. Χτυπώντας τον εαυτό σας για κάθε λάθος που έχετε κάνει ή για κάθε κακό που συνέβη, υποτιμάτε ένα μέρος του εαυτού σας. Και όσο περισσότερο το κάνετε, τόσο πιο επιρρεπείς είστε να πέσετε στην παγίδα του. Τι μπορείτε να κάνετε αντ’ αυτού: Κάθε φορά που κοιτάζετε τον καθρέφτη, προσπαθήστε να βρείτε αυτήν την εσωτερική φωνή και μιλήστε δυνατά. Πείτε στον εαυτό σας όλα τα θετικά πράγματα που θέλετε να ακούσετε. Κάντε κομπλιμέντα στον εαυτό σας για την εμφάνιση και τα πράγματα που ανυπομονείτε περισσότερο να κάνετε στη μέρα σας. Μόλις καταφέρετε να μιλήσετε θετικά στον εαυτό σας, δεν θα χρειαστείτε καν έναν καθρέφτη για να το κάνετε.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × 5 =