αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε τακτικές για να αντιμετωπίσεις ένα δύσκολο άτομο στη δουλειά σου

Πέντε τακτικές για να αντιμετωπίσεις ένα δύσκολο άτομο στη δουλειά σου

Όλοι γνωρίζουμε ότι η δουλειά μερικές φορές μπορεί να είναι δύσκολη. Υπάρχουν εύκολες μέρες, και μετά υπάρχουν δύσκολες μέρες, ειδικά όταν έχουμε να αντιμετωπίσουμε δύσκολους ανθρώπους.

Εάν έχετε παλέψει με αυτό, δεν είστε μόνοι.

Αυτό το άρθρο θα σας δώσει 4 ισχυρές στρατηγικές για να χειριστείτε αυτά τα δύσκολα άτομα στην εργασία. Μέχρι το τέλος αυτού, θα είστε καλύτερα εξοπλισμένοι για να κάνετε τις εργάσιμες ημέρες σας λιγότερο αγχωτικές και πιο παραγωγικές.

1. Θέστε όρια

Βρείτε τα όριά σας και ξεκαθαρίστε τα στους άλλους.

Εάν κάποιος σας διακόπτει συνεχώς κατά τη διάρκεια των ωρών εργασίας ή περιμένει από εσάς να αναλάβετε περισσότερα από το μερίδιο που σας αναλογεί, ήρθε η ώρα να μιλήσετε.

Ευγενικά, αλλά σταθερά, ενημερώστε τους τι είναι και τι δεν είναι αποδεκτό.

2. Μείνετε ήρεμοι

Είναι απαραίτητο να παραμένεις ήρεμος όταν αντιμετωπίζεις δύσκολους ανθρώπους.

Το αποτέλεσμα; Σύντομα θα δεις ότι οι τακτικές τους δεν λειτουργούσαν και τελικά η συμπεριφορά τους θα αλλάει προς το καλύτερο. Να θυμάστε, λοιπόν, μερικές φορές η καλύτερη απάντηση είναι να παραμείνετε ήρεμοι και να μην αφήνετε δύσκολους ανθρώπους να διαταράσσουν την ηρεμία σας.

3. Βελτιώστε τις επικοινωνιακές σας δεξιότητες

Το πώς επικοινωνούμε με τους συναδέλφους μας παίζει τεράστιο ρόλο στην εργασιακή μας εμπειρία. Όταν αντιμετωπίζετε δύσκολους ανθρώπους, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να μιλάτε ξεκάθαρα και δυναμικά. Να είστε συγκεκριμένοι σχετικά με το θέμα που αντιμετωπίζετε και πώς σας επηρεάζει.

Για παράδειγμα, αντί να πείτε, «Είσαι πάντα τόσο αρνητικός», δοκιμάστε να πείτε: «Όταν μιλάς αρνητικά για αυτό το έργο, μου κάνει πιο δύσκολο να παραμείνω παραγωγικό».

Επίσης, φροντίστε να ακούσετε. Η καλή επικοινωνία δεν είναι μόνο η ομιλία. Είναι επίσης να ακούς για να καταλάβεις τον άλλο.

Έτσι, ακόμα κι αν είναι δύσκολο, προσπαθήστε να ακούσετε τι λέει ο άλλος. Ίσως ανακαλύψετε μια λύση που δεν είχατε σκεφτεί πριν.

4. Επιλέξτε τις μάχες σας

Όταν πρόκειται για την αντιμετώπιση δύσκολων ανθρώπων στη δουλειά, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι δεν αξίζει κάθε μάχη να δίνεται.

Είναι εύκολο να παρασυρθείς στη ένταση της στιγμής και να νιώθεις ότι πρέπει να απαντάς σε κάθε αρνητικό σχόλιο ή αντιπαράθεση.

Αλλά ειλικρινά, αυτή δεν είναι πάντα η καλύτερη προσέγγιση. Μερικές φορές, είναι καλύτερο να αφήσετε τα πράγματα να πάνε.

Εάν το πρόβλημα είναι μικρό και δεν επηρεάζει πραγματικά την εργασία ή την ευημερία σας, ίσως αξίζει τον κόπο να αναπνεύσετε και να προχωρήσετε.

Μπορεί να είναι δύσκολο – όλοι θέλουμε να υπερασπιστούμε τον εαυτό μας.

5. Ζητήστε συμβουλές και υποστήριξη

Όταν η κατάσταση γίνεται ζόρικη, μπορείς να ζητήσεις μερικές συμβουλές. Από συναδέλφους, διευθυντές ή μέντορες. Μοιράσου τις εμπειρίες και τις ανησυχίες σου και θα σου δώσουν μερικές σπουδαίες ιδέες.

Αυτή η υποστήριξη θα είναι πολύτιμη για εσένα. Όχι μόνο θα σου δώσει νέες στρατηγικές για να χειριστείς την κατάσταση, αλλά θα σε διαβεβαιώσει επίσης ότι δεν είσαι μόνος σε αυτό.

Επομένως, μη διστάσετε να απευθυνθείτε σε κάποιον που εμπιστεύεστε όταν έχετε να κάνετε με δύσκολους ανθρώπους στη δουλειά. Θα μπορούσε να είναι ένας μέντορας, ένας διευθυντής ή ακόμα και ένας φίλος που βρίσκεται σε παρόμοια κατάσταση. Οι συμβουλές και η υποστήριξή τους μπορούν να σας προσφέρουν μια νέα οπτική και μπορεί να είναι απλώς η βοήθεια που χρειάζεστε για να πλοηγηθείτε σωστά.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two + 15 =