αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε συνηθισμένα λάθη που μπορούν να καταστρέψουν το business project σου

Πέντε συνηθισμένα λάθη που μπορούν να καταστρέψουν το business project σου

Όλοι κάνουμε λάθη ως ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ή ως freelancers. Πιθανότατα, τα λάθη που κάνατε είναι αυτά που σας έφεραν εδώ που είστε τώρα.

Ωστόσο, σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό περιβάλλον με περισσότερες μικρές επιχειρήσεις και freelancers, οτιδήποτε μπορείτε να κάνετε για να αποφύγετε ορισμένες από τις πιο συνηθισμένες παγίδες, θα σας βοηθήσει να παραμείνετε μπροστά από τη μάζα.

Εδώ είναι 5 συνηθισμένα λάθη που μπορούν να καταστρέψουν το business project σου. Πρέπει να τα αποφύγεις.

1# Αποδέχεστε οποιονδήποτε πελάτη σας χτυπά την πόρτα

Ειδικά όταν ξεκινάτε, θα είστε διατεθειμένοι να αναλάβετε οποιαδήποτε δουλειά σας έρθει. Είναι σημαντικό να ξέρεις πότε πρέπει να πεις «όχι» για να αναπτυχθείς.

Επιλέγοντας να εξειδικευτείτε σε ένα κομμάτι, γίνεστε καλοί σε αυτό που προσφέρετε στους πελάτες, και διαμορφώνετε τη βάση για καλύτερα αποτελέσματα σε όλους τους τομείς. Εάν εργάζεστε σε παρόμοια projects για παρόμοιους τύπους πελατών, μπορείτε πιο εύκολα να δημιουργήσετε επαναλαμβανόμενες διαδικασίες για να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητά σας και θα σας βοηθήσουν να αναπτυχθείτε και να κάνετε scale.

2# Δεν γνωρίζεις την αξία σου

Αν θες μεγαλύτερη κερδοφορία, αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι πρέπει να βρεις περισσότερους πελάτες. Τις περισσότερες φορές, έχει να κάνει με το πόσο χρεώνεις την εργασία. Αυτή η αλλαγή νοοτροπίας μπορεί να πάρει χρόνια για να επιτευχθεί, αλλά όσο πιο γρήγορα καταλαβαίνετε ότι οι τιμές σας πρέπει να αντικατοπτρίζουν τη φήμη σας και την αξία που προσφέρετε στους πελάτες σας, τόσο πιο γρήγορα θα αναπτυχθείτε.

Όταν χρεώνετε αρκετά για τις υπηρεσίες σας, θα έχετε την ευελιξία και την αυτοπεποίθηση να απορρίψετε πελάτες που μπορεί να μην ταιριάζουν εξαρχής.

Επίσης, δεν μπορούμε όλοι να συνεργαζόμαστε με όλους. Θυμήσου και το άρθρο: Η… απάντηση που πρέπει να δώσεις, αν ένας πελάτης σου πει: «Ξέρω άλλους που χρεώνουν λιγότερο».

3# Δεν προσφέρεις έξτρα παροχές

Μόλις διορθώσετε τα λάθη που μπορούν να χαλάσουν την επιχείρησή σας, και τα περιθώρια κέρδους αρχίσουν να βελτιώνονται, είναι καιρός να σκεφτείτε τη μεγιστοποίηση των κερδών. Αλλά πώς μπορείτε να το κάνετε αυτό χωρίς να αυξήσετε δραστικά τον φόρτο εργασίας σας; Προσφέρετε μικρές έξτρα παροχές.

Τα «μικρά έξτρα» σε projects που ήδη παραδίδετε (και τα συμπεριλαμβάνετε στην πρότασή σας) μπορούν να δημιουργήσουν μια τεράστια αξία για τους πελάτες σας. Φροντίστε να αξιολογήσετε προσεκτικά, και να δείτε τι μπορείτε να δώσετε με μικρή προσπάθεια και υψηλή απόδοση, για να βοηθήσετε στη βελτίωση των αποτελεσμάτων σας χωρίς να αυξήσετε τον φόρτο εργασίας σας.

4# Δεν έχεις ένα σύγχρονο website

Ακούγεται αυτονόητο στην digital εποχή μας, αλλά υπάρχουν επιχειρηματίες ή freelancers που το παραβλέπουν. Είναι απαραίτητο να έχεις ένα σύγχρονο website. Και μία online παρουσία γενικότερα. Αφιερώστε χρόνο για να κάνετε update ή να επανασχεδιάσετε τον δικό σας ιστότοπο, το περιεχόμενο στο blog σας και να γεμίσετε με νέα posts τα social media κανάλια σας.

5# Περιμένεις να πληρωθείς… μετά

Μην περιμένετε μέχρι να ολοκληρωθεί η δουλειά για να στείλετε τιμολόγιο. Όχι μόνο μπορεί να διαταράξει τις ταμειακές ροές σας, αλλά μπορεί επίσης να θέσει την επιχείρησή σας υψηλό ρίσκο.

Φροντίστε να ζητάτε πληρωμή εκ των προτέρων. Για μικρότερα projects, μπορείτε να ζητήσετε 50% του συμφωνημένου ποσού εκ των προτέρων και για μεγαλύτερα έργα να «σπάσετε» την πληρωμή σε 33% εκ των προτέρων, 33% στη μέση και 34% στο τέλος του project. Αυτό όχι μόνο θα προστατεύσει την επιχείρησή σας, αλλά θα δείτε επίσης ότι οι πελάτες θα πάρουν πιο σοβαρά την συνεργασία σας από την πρώτη στιγμή.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twelve − 3 =