αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε συνήθειες που έχουν οι άνθρωποι που είναι καταδικασμένοι να αποτύχουν

Πέντε συνήθειες που έχουν οι άνθρωποι που είναι καταδικασμένοι να αποτύχουν

Η επιτυχία είναι αρκετά υποκειμενική, αλλά είτε προσπαθείς να γίνεις πλούσιος, να χτίσεις μια σταθερή ζωή, να ξεκινήσεις μία επιχείρηση ή να ολοκληρώσεις τον πρώτο σου μαραθώνιο, κάποιες συνήθειες μπορεί να σε εμποδίζουν.

Και είναι πιο κοινές από όσο φαντάζεστε. Πράγματα όπως η αναβολή εργασιών, η αρνητική νοοτροποία και η αποφυγή του να βγείτε από τη ζώνη άνεσής σας, μπορούν να σας οδηγήσουν στο να παραμείνετε στάσιμοι.

Τώρα θα δούμε 5 συνήθειες που έχουν οι αποτυχημένοι άνθρωποι, με καθοδήγηση για το πώς να αλλάξετε κάθε μία από αυτές τις συνήθειες για ένα πιο επιτυχημένο μέλλον.


1) Αναβλητικότητα

Καμία έκπληξη εδώ, σωστά;  Όταν αναβάλλεις, καταλήγεις να βιάζεσαι στη δουλειά, χωρίς να την ολοκληρώνεις στο μέγιστο των δυνατοτήτων σου.

Αυτό είναι κάτι κοινό που έχουν οι περισσότεροι άνθρωποι που τελικά δεν φτάνουν στους στόχους τους. Και τι μπορείς να κάνεις πρακτικά για να «σκοτώσεις» την αναβλητικότητα; Το It’s Possible παραθέτει 4 tips εδώ.

2) Υπερβολικά πολλές εργασίες

Είναι υπέροχο να είσαι ανοιχτός στο να δοκιμάσεις διαφορετικά πράγματα και να μάθεις νέες δεξιότητες, αλλά υπάρχει ένα σημαντικό πρόβλημα με αυτό: Ποτέ δεν ρίχνεις όλη σου την προσοχή και την εστίαση σε ένα πράγμα.

Σύμφωνα με νέα έρευνα που διεξήγαγε το πανεπιστήμιο του Στάνφορντ, οι άνθρωποι που εργάζονται πάνω σε ένα πράγματα κάθε φορά, είναι πολύ πιο παραγωγικοί από αυτούς που κάνουν πολλά μαζί. Μάλιστα, κατά τη διάρκεια της ίδιας έρευνας, οι άνθρωποι του Στάνφορντ, χώρισαν μερικά άτομα σε ομάδες εργασίας, ανάλογα με το πόσο καλοί είναι στο multitasking (όπως το δήλωσαν οι ίδιοι). Παρατηρήθηκε, ότι αυτοί που αυτοπαρουσιάστηκαν ως «expert του multitasking» ήταν τελικά χειρότεροι σε απόδοση από τους άλλους. Κυρίως διότι δεν μπορούσαν να οργανώσουν καλά τη σκέψη τους, και τελικά το αποτέλεσμα της δουλειάς τους ήταν πιο «πρόχειρο». Ενώ σε αρκετές περιπτώσεις ήταν και πιο αργοί.

3) Κακή διαχείριση χρόνου

Δυσκολεύεστε να ολοκληρώσετε τις καθημερινές σας εργασίες; Συχνά φτάνεις αργά στις συναντήσεις;

Η διαχείριση του χρόνου μπορεί να είναι δύσκολη, ειδικά επειδή οι περισσότεροι από εμάς κάνουμε αρκετά πολυάσχολες ζωές. Ασχολούμαστε συνεχώς με πολλά πράγματα ταυτόχρονα.

Η έλλειψη προγραμματισμού οδηγεί σε κακή διαχείριση του χρόνου.

Αν δυσκολεύεστε με αυτό, μπορείτε να καθίσετε μια Κυριακή το απόγευμα και να προγραμματίσετε την εβδομάδα σας. Δώστε προτεραιότητα στις πιο σημαντικές εργασίες πρώτα και μπορείτε ακόμη και να δώσετε στον εαυτό σας μια εκτίμηση για το πόσο χρόνο θα χρειαστεί για να ολοκληρωθεί κάθε πράγμα.

4) Αρνητική νοοτροπία

Εδώ είναι ένα σενάριο για εσάς:

Δύο άτομα κάνουν αίτηση για δουλειά. Κανείς από τους δύο τελικά δεν παίρνει την θέση. Λένε και στους δύο ότι χρειάζονται περισσότερη εμπειρία.

Το άτομο Α σκέφτεται από μέσα του: «Τι χάλια. Πώς προορίζεται να αποκτήσω εμπειρία εάν κανείς δεν με προσλάβει; Αυτό είναι απλώς άσκοπο. Δεν ξέρω τι να κάνω».

Το άτομο Β σκέφτεται: «Εντάξει, μια μικρή οπισθοδρόμηση, αλλά μπορώ να το ξεπεράσω. Θα αναζητήσω μια μαθητεία ή ένα διαδικτυακό μάθημα που μπορεί να μου δώσει τις δεξιότητες που χρειάζομαι. Σε 1 χρόνο, θα κάνω ξανά αίτηση και θα πάρω αυτή τη δουλειά!».

Είναι σημαντικό να έχεις θετική νοοτροπία. Αλλιώς είναι πιθανό να μην φτάσεις στις λύσεις που τόσο αναζητάς.

5) Κατηγορείς τους άλλους

Χάνεις μια προθεσμία. Τι κάνεις τότε;

-Παίρνεις την πλήρη ευθύνη και μαθαίνεις
-Κατηγορείς τον συνάδελφό σου που δεν σου υπενθύμισε να το κάνες

Αν είναι το δεύτερο, κρατάς τον εαυτό σου πίσω. Και αυτό ισχύει για τους περισσότερους αποτυχημένους ανθρώπους. Υπάρχει μεγάλη αξία στο να αναλαμβάνεις την ευθύνη όταν μπλέκεις.

Πρώτον, οι άλλοι σε σέβονται περισσότερο. Αλλά το πιο σημαντικό, μαθαίνεις από τα λάθη σου. Είναι πολύ λιγότερο πιθανό να τα ξανακάνετε, αν σκεφτείτε τη συμπεριφορά σας και διορθώσετε την κατάσταση.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

16 + eleven =