αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε πρακτικές που πρέπει να αποφύγει ένας CEO για να γίνει σπουδαίος leader

Πέντε πρακτικές που πρέπει να αποφύγει ένας CEO για να γίνει σπουδαίος leader

Σπάνια θα βρείτε έναν Διευθύνοντα Σύμβουλο που να τα κάνει όλα σωστά. Άλλωστε, ο κάθε ένας έχει το δικό του στιλ ηγεσίας και πορεύεται με διαφορετικό τρόπο. Αλλά υπάρχουν κάποιες κινήσεις που φέρνουν πάντα αρνητικά αποτελέσματα. Σε αυτές εστιάζει το Entrepreneur.com και παρουσιάζει σε άρθρο του 5 πρακτικές που πρέπει να αποφύγει ένας CEO για να γίνει σπουδαίος leader.

Κακή πρακτική Νο1: Θέτει πάρα πολλές στρατηγικές προτεραιότητες

Οι CEO τείνουν να είναι φιλόδοξοι. Για να είμαστε σαφείς, αυτό είναι συχνά ένα καλό πράγμα: ένα χαρακτηριστικό που θα ωθήσει την επιχείρησή σας προς την επιτυχία. Αν και, μερικές φορές, αυτό μπορεί να σας κάνει να θέσετε πάρα πολλές στρατηγικές προτεραιότητες—αυτές μπορεί να καταλήξουν να λειτουργούν εναντίον σας και όχι υπέρ σας. Δημιουργώντας περιττές περιστροφές για όλα τα μέλη της ομάδας. Ο σωστός αριθμός στρατηγικών προτεραιοτήτων μπορεί να ποικίλλει ανάλογα με το μέγεθος και τον τομέα της εταιρείας σας καθώς και από εξωτερικούς παράγοντες που επηρεάζουν το επιχειρηματικό τοπίο γενικότερα. Δεν υπάρχει απαραίτητα σωστός αριθμός στρατηγικών προτεραιοτήτων αλλά μάλλον κατάλληλο εύρος. Το ιδανικό σημείο για πολλές εταιρείες είναι 3 έως 5 για κάθε έτος. Να έχετε υπόψη σας πώς αυτές οι προτεραιότητες πρέπει να συνεργαστούν. Ως Διευθύνων Σύμβουλος, είναι δουλειά σας να συνδέσετε τα points.

Κακή πρακτική Νο2: Προσπαθεί να τα κάνει όλα μόνος

Καμία επιχείρηση δεν μπορεί πραγματικά να αναπτυχθεί χωρίς την κατάλληλη, στρατηγική υποστήριξη από διάφορους ηγέτες στο εσωτερικό της. Δεν είναι ρεαλιστικό για ένα άτομο να ηγείται αποτελεσματικά ενός μεγάλου αριθμού ανθρώπων, ιδιαίτερα στο σημερινό περιβάλλον τηλεργασίας. Το να προσπαθήσετε να το κάνετε αυτό θα ήταν κακό όχι μόνο στον εαυτό σας, αλλά και στους υπαλλήλους για τους οποίους είστε υπεύθυνοι. Η επιλογή των σωστών ηγετών μπορεί να είναι δύσκολη. Είναι ένα έργο που απαιτεί προσεκτική εξέταση και προσεκτική επιμέλεια. Οι ηγέτες-managers που θα επιλέξετε θα γίνουν τελικά έμπιστοι συνεργάτες και θα χρησιμεύσουν ως επέκταση της ηγεσίας σας — προσωποποιώντας την αποστολή, το όραμα και τις αξίες της εταιρείας.

Κακή πρακτική Νο3: «Εξοντώνει» τα μέλη της ομάδας που διαφωνούν

Οι διαφορετικές απόψεις και οπτικές, μπορεί να λειτουργήσουν θετικά για τον Οργανισμό σας. Η κριτική σκέψη συχνά οδηγεί σε σπουδαία αποτελέσματα. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να περιτριγυρίζετε τον εαυτό σας με άτομα που θα μιλήσουν ακόμη και όταν η άποψή τους είναι σαφώς μη δημοφιλής. Μην απασχολείτε απλώς αυτούς τους ανθρώπους στην εταιρεία σας, αλλά να τους «καλλιεργείτε». Χρειάζεται θάρρος και ένα ορισμένο επίπεδο πάθους για να αμφισβητήσετε τη συμβατική σοφία. Τελικά, η ποικιλομορφία σκέψης είναι ο καταλύτης για την ανάπτυξη και την πρόοδο. Είναι απαραίτητο για την ανάπτυξη της επιχείρησης.

Κακή πρακτική Νο4: Διατήρηση των κακών προσλήψεων

Μια κακή πρόσληψη είναι ένα ακριβό λάθος – ένα λάθος που βλάπτει τόσο τον εν λόγω εργαζόμενο (ο οποίος θα μπορούσε ενδεχομένως να ευδοκιμήσει αλλού) όσο και τον ευρύτερο Οργανισμό. Για να είμαστε σαφείς, κανένας ειλικρινής ηγέτης δεν θέλει να αφήσει έναν υπάλληλο να φύγει, αλλά πολλές φορές, η λήψη της σωστής απόφασης απαιτεί σκληρές συζητήσεις. Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε ότι η παρατεταμένη απασχόληση είναι συχνά επιζήμια για την προσωπική ανάπτυξη του ατόμου. Όσο περισσότερο παραμένει ο «λάθος» υπάλληλος στον Οργανισμό σας, τόσο χειρότερα θα είναι όλοι. Φυσικά, πριν αποχωριστείτε έναν υπάλληλο, θα πρέπει να γίνουν οι κατάλληλες προσπάθειες ενσωμάτωσης, εκπαίδευσης και αποκατάστασης. Όλες οι νέες προσλήψεις θα πρέπει να αισθάνονται ότι έχουν τη δύναμη να διαπρέψουν στον ρόλο τους.

Κακή πρακτική Νο5: Εστιάζει στο παρελθόν ή στους ανταγωνιστές

Η εξέταση των ανταγωνιστών ή των προηγούμενων στρατηγικών είναι μια κοινή πρακτική κατά τον σχεδιασμό για το μέλλον. Μπορεί, ωστόσο, να καταπνίξει ακούσια την καινοτομία και τη συνολική δημιουργικότητα στον Οργανισμό σας. Ως Διευθύνων Σύμβουλος, είναι δική σας ευθύνη να εμπνέετε κριτική σκέψη σε όλα τα επίπεδα της επιχείρησης. Το να αναζητάτε συνεχώς απαντήσεις στους ανταγωνιστές σας ή στο ιστορικό της εταιρείας θα εμποδίσει την πρόοδο και την ανάπτυξη. Η χρήση του παρελθόντος ως σημείο αναφοράς είναι έξυπνη, αλλά η χρήση του ως πηγή έμπνευσης δεν είναι. Η αξιολόγηση των ανταγωνιστών είναι σημαντική για τη χαρτογράφηση του ανταγωνιστικού τοπίου, αλλά δεν θα πρέπει να χρησιμεύει ως σχέδιο για τη δική σας στρατηγική. Κάνε κάτι διαφορετικό.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twelve + four =