αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΠέντε πράγματα που πρέπει οπωσδήποτε να σταματήσεις να κάνεις στα social media

Πέντε πράγματα που πρέπει οπωσδήποτε να σταματήσεις να κάνεις στα social media

Το παιχνίδι πλέον παίζεται στα social media. Μπορεί να είσαι μια μεγάλη επιχείρηση, μια startup ή ακόμα και κάποιος που θέλει να χτίσει το personal brand του και να αναπτύξει ένα μεγάλο κοινό. Είναι δεδομένο ότι πρέπει να έχεις παρουσία στα social media. Αλλά δεν αρκεί μόνο αυτό. Υπάρχουν και κάποιοι κανόνες.

Τώρα δεν θα δούμε τι πρέπει να κάνεις. Αλλά το αντίθετο: Τι πρέπει οπωσδήποτε να σταματήσεις να κάνεις στα social media. Είναι μικρές ή μεγαλύτερες κινήσεις, που μπορούν να σε καταστρέψουν χωρίς να το καταλάβεις. Και μετά δύσκολα ανατρέπονται τα δεδομένα. Το αμερικανικό Hootsuite, έφτιαξε μια τέτοια λίστα, με 6 μεγάλα #not. Είναι οι κινήσεις που πρέπει να μην κάνεις στα social media.

1- Μην χρησιμοποιείς πολλά hashtags: Ναι, τα hashtags μπορούν να κάνουν το ποστ σου πιο «ορατό». Αλλά μην το παρακάνεις. Αν βάλεις πάρα πολλά τέτοια, η ανάρτηση σου θα θυμίζει spam. Άσε που κάποια από αυτά ίσως δεν ταιριάζουν με το περιεχόμενο του ποστ σου.

2- Μην πας από trend σε trend: Πολλά brands κάνουν το λάθος να πάνε… σύμφωνα με την επικαιρότητα. Έτσι ανεβάζουν εικόνες ή περιεχόμενο που έχει να κάνει με τα εκάστοτε trends. Μην το κάνεις. Δες πρώτα αν θα ταίριαζε με το κοινό σου.

3- Μην ποστάρεις το ίδιο περιεχόμενο σε όλες τις πλατφόρμες: Εντάξει θες να γλυτώσεις χρόνο. Όπως και οι digital marketers. Αλλά δεν γίνεται να αναρτάς ακριβώς το ίδιο περιεχόμενο, με την ίδια δομή, σε κάθε πλατφόρμα. Π.χ. το Twitter χρειάζεται hashtags, ενώ το Linkedin όχι. Επίσης μπορεί να είναι και άλλο το κοινό. Φτιάξε ένα ξεχωριστό «μήνυμα» για κάθε πλατφόρμα.

4- Τι γίνεται με την αλληλεπίδραση; ΟΚ, ανέβασες την ανάρτηση σου. Το θέμα είναι τι γίνεται μετά. Αν απλά την άφησες εκεί… και έφυγες, κάτι δεν κάνεις καλά. Τα social media θέλουν αλληλεπίδραση. Απάντα στα σχόλια και κάνε ερωτήσεις στο κοινό σου.

5- Μην έχεις private accounts: Το ζητούμενο είναι να αναπτύξεις μεγάλο κοινό. Δεν έχει νόημα να φτιάξεις μια social σελίδα και να την κρατάς «κρυφή». Κάνε άνοιγμα στο κοινό και επεδίωξε να σε ακολουθήσουν όσο το δυνατόν περισσότεροι.

6- Μην στέλνεις αυτοματοποιημένα ευχαριστήρια μηνύματα: Κανείς δεν θέλει να μιλά με ένα ρομπότ. ‘Η με έναν άνθρωπο που μοιάζει με ρομπότ. Πήγαινε τις ιντερνετικές συζητήσεις λίγο βαθύτερα. Δες τι ακριβώς θέλει ο κάθε χρήστης, ποιο είναι το προφίλ του, και απάντα ξεχωριστά στον καθένα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

six + 10 =