αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε πράγματα που πρέπει να τσεκάρεις όταν διαλέγεις ένα όνομα για το brand σου

Πέντε πράγματα που πρέπει να τσεκάρεις όταν διαλέγεις ένα όνομα για το brand σου

Το όνομα που επιλέγετε λέει πολλά για το brand σας. Μπορεί να πει στους πιθανούς πελάτες ποιοι είστε. Θα πρέπει να είναι απλό, αλλά εντυπωσιακό. Επίσης το όνομά που θα επιλέξετε, πρέπει να επιτρέπει τη συνεχή ανάπτυξη, επέκταση και εξέλιξη, όπως σημειώνει το αμερικανικό Entrepreneur.com.

Επειδή οι λέξεις έχουν νόημα και τα ονόματα έχουν δύναμη, το όνομά που θα επιλέξετε πρέπει να μένει στη μνήμη των ανθρώπων. Θα πρέπει να προσελκύσει τους ανθρώπους και να τους κάνει να θέλουν να μάθουν περισσότερα για το project σας. Θα πρέπει να λέει μια ιστορία να που δημιουργεί μια άμεση συναισθηματική σύνδεση με τους ανθρώπους – οπότε φροντίστε να είναι θετική.

Ένα υπέροχο όνομα είναι ένας συνδυασμός στρατηγικής, γλωσσικής ανάλυσης, έρευνας και δημιουργικότητας- όλα αυτά μαζί μπορούν να προσφέρουν ένα σαφές μήνυμα για το ποιοι είστε και γιατί είστε διαφορετικοί.

Αλλά πρακτικά, τι πρέπει να προσέξει κάποιος όταν διαλέγει όνομα για το brand του; Πέντε συγκεκριμένα πράγματα, σύμφωνα με το Entrepreneur.com.

1# Είναι το domain διαθέσιμο; Εχετε φτιάξει μια λίστα με ονόματα που ακούγονται καλά και φαίνονται υπέροχα, αλλά όταν ψάχνετε για να δείτε εάν η διεύθυνση URL είναι διαθέσιμη, συνειδητοποιείτε ότι έχει ήδη πιαστεί από άλλον. Θα μπορούσε ήδη να χρησιμοποιείται από μία διαφορετική εταιρεία. ‘Η κάποιος άλλος θα μπορούσε απλώς να το έχει κατοχυρώσει – οι άνθρωποι αγοράζουν συνεχώς domains, ειδικά αυτά με σύντομα ονόματα, μόνο και μόνο για να μπορούν να τα μεταπωλήσουν. Δεν αρκεί λοιπόν να έχεις μερικές καλές ιδέες- πρέπει να τσεκάρεις κι αν είναι διαθέσιμα τα αντίστοιχα domains.

2# Σκεφτείτε πως θα ακούγεται το URL. Μόλις βρείτε ένα domain που είναι διαθέσιμο (ή έχετε το μπάτζετ για να αγοράσετε ένα υπάρχον), βεβαιωθείτε ότι ακούγεται καλά, είναι εύκολο στην ορθογραφία και είναι εύκολο να το διαβάσετε. Στις περισσότερες περιπτώσεις, δεν υπάρχει πρόβλημα. Αλλά πρέπει να είσαι σίγουρος πριν προχωρήσεις.

3# Προσοχή στα ζητήματα εμπορικών σημάτων. Είναι ένα λάθος που μπορεί να σου στοιχίσει. Να βρεις δηλαδή ένα όνομα για το project σου, να ξεκινήσεις να το χρησιμοποιείς, και λίγο αργότερα να διαπιστώσεις ότι… είναι κατοχυρωμένο από κάποιον άλλο. Μια πιθανή δικαστική διαμάχη δεν είναι το μόνο πρόβλημα που μπορεί να αντιμετωπίσετε. Το rebranding είναι δαπανηρό, ενοχλητικό και προκαλεί σύγχυση στους πελάτες. Θα πρέπει να αναπτύξετε μια νέα ταυτότητα επωνυμίας και ενδεχομένως να ανακαλέσετε λανσαρισμένα προϊόντα σας.

4# Ακολουθήστε μια πολύγλωσση προσέγγιση. Αφού ξοδέψατε τόσο χρόνο για να βρείτε το σωστό όνομα, το τελευταίο πράγμα που μπορεί να αποτελέσει πρόβλημα είναι να επιλέξετε ένα όνομα που έχει ακατάλληλη ή προσβλητική σημασία για κάποια από την αγορες- στόχους σας. Προτού καταλήξετε 100% σε ένα όνομα, σκεφτείτε αν είναι κατάλληλο για την αποστολή της επωνυμίας σας και τις κουλτούρες με τις οποίες θα συνδεθείτε. Η βοήθεια από έναν μεταφραστή ίσως είναι πολύτιμη εδώ.

5# Φτάνει το μήνυμα στους άλλους; Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το κοινό σας θα πιάσει την πρόθεσή σας. Εάν η ορθογραφία ή η προφορά προκαλεί σύγχυση, οι πελάτες σας ενδέχεται να μην μπορούν να σας βρουν – ή να μην μπορούν να καταλάβουν τι είναι η επιχείρησή σας. Έτσι, πριν καταλήξετε σε ένα όνομα, ρωτήστε γύρω σας για να δείτε πώς το προφέρουν οι άνθρωποι και αν καταλαβαίνουν τη σημασία του.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × three =