αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΠέντε πράγματα που πρέπει να διαθέτει κάθε website μικρής επιχείρησης

Πέντε πράγματα που πρέπει να διαθέτει κάθε website μικρής επιχείρησης

Είναι περιττό να πούμε ότι στην εποχή μας κάθε επιχείρηση πρέπει να έχει ένα website. Μπορεί να έχεις μια επιχείρηση για την οποία να εργάζονται 3 άτομα, και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παράγει, να τις προσφέρει σε πάρα πολλούς πελάτες, σε όλο τον κόσμο.

Αλλά ακόμα κι αν έχεις μια επιχείρηση τοπικού χαρακτήρα, το site είναι πλέον απαραίτητο. Είναι η πρώτη εικόνα που μπορεί να δει κάποιος, για το brand που έχετε δημιουργήσει. Και μπορεί πλέον να το κάνει πολύ εύκολα, από το laptop του ή από το smartphone του, ενώ είναι ξαπλωμένος στον καναπέ του.

Υπάρχουν κάποια βασικά στοιχεία που πρέπει να προσέξεις, έτσι ώστε να δημιουργήσεις ένα καλό site. Το αμερικανικό Entrepreneur.com, παραθέτει 5 σημεία- κλειδιά, στα οποία πρέπει να εστιάσεις. Έτσι ώστε να φτιάξεις το καλύτερο δυνατό site για την επιχείρηση σου.

1- Καλή Home Page: Οκ έφτιαξες το website, αλλά αυτό που βλέπει πρώτα από όλα ο επισκέπτης είναι η Home Page. Πρέπει να είναι προσεγμένη γραφιστικά και να δίνει με σαφήνεια την εικόνα του brand σας. Να απαντά στα βασικά ερωτήματα: Τι κάνει η επιχείρηση σας, ποιος το προσφέρει, γιατί δημιουργήθηκε, γιατί ένας πελάτης πρέπει να ενδιαφερθεί. Επίσης, πρέπει να είσαι σίγουρος ότι η σελίδα προσαρμόζεται σωστά και σε μικρότερες οθόνες, όπως αυτές των smartphones.

2- Φιλικό προς τον χρήστη: Θα πρέπει ο μέσος χρήστης να μπορεί να χρησιμοποιήσει εύκολα το site. Να μπορεί να βρει π.χ. το μενού ή τις βασικές πληροφορίες για την επιχείρηση σας. Επιλέξτε σωστά τις κατηγορίες που θα βάλετε. Σκεφτείτε, ότι σύμφωνα με έρευνες η κακή πλοήγηση σε ένα site είναι ο Νο1 λόγος που αποχωρούν οι χρήστες από αυτό.

3- Λειτουργία αναζήτησης: Πρέπει οπωσδήποτε να συμπεριλάβετε το βασικό πλαίσιο αναζήτησης, μέσω του οποίου οι πελάτες θα μπορούν να ανζητήσουν συγκεκριμένα πράγματα. Χρησιμοποιώντας κάποιες λέξεις- κλειδιά. Και φυσικά θα πρέπει να τσεκάρετε, ότι μετά από την αναζήτηση όντως εμφανίζονται τα σωστά αποτελέσματα.

4- Στοιχεία επικοινωνίας: Σίγουρα εν έτη 2017 πολλές πωλήσεις, αλλά και το μάρκετινγκ συνολικότερα, γίνονται μέσω ίντερνετ. Ωστόσο, πολλοί πελάτες θέλουν να επικοινωνούν με την εκάστοτε επιχείρηση. Θα πρέπει να διαθέτετε στοιχεία επικοινωνίας, τα οποία θα μπορεί να βρει εύκολα κάποιος στο site σας. Τηλέφωνο, email και διεύθυνση φυσικού καταστήματος (αν υπάρχει), είναι απαραίτητα. Παραδόξως, πολλοί σύγχρονοι επιχειρηματίες δεν έχουν αυτά τα στοιχεία στα εταιρικά sites τους, κάτι που είναι λάθος.

5- Σελίδα με συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις: Οι πελάτες έχουν απορίες. Πολλές φορές, τις ίδιες απορίες. Είναι χρήσιμο να δημιουργήσετε μια σελίδα στο site, με συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις, που αφορούν το brand σας. Έτσι θα τους λυθούν πολλές απορίες, χωρίς καν να χρειάζεται να είστε εσείς προσωπικά Online.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

eight − 5 =