αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε πράγματα που δεν πρέπει να αποκαλύπτεις στα άτομα της δουλειάς (ακόμα κι αν είναι αλήθεια)

Πέντε πράγματα που δεν πρέπει να αποκαλύπτεις στα άτομα της δουλειάς (ακόμα κι αν είναι αλήθεια)

Η επιτυχία ορίζεται από τα πράγματα που κάνουμε, σωστά; Όχι μόνο!

Ενώ μεγάλο μέρος της επιτυχίας μας προέρχεται από τις πράξεις μας, παίζουν ρόλο επίσης αυτα που λέμε. Το να είσαι επιτυχημένος στη δουλειά δεν σημαίνει μόνο να ενεργείς σωστά. Έχει να κάνει και με την προστασία της επαγγελματικής σας εικόνας.

Και ένας από τους καλύτερους τρόπους για να το κάνετε αυτό είναι να αποφύγετε να αποκαλύψετε ορισμένα πράγματα για τον εαυτό σας – ακόμα κι αν είναι αλήθεια!

Ας εξερευνήσουμε τώρα 5 πράγματα που οι επιτυχημένοι άνθρωποι δεν αποκαλύπτουν ποτέ για τον εαυτό τους στη δουλειά.

1) Τι κάνεις στα social media;

Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που δεν χρειάζεται να αποκαλύπτετε για τον εαυτό σας στη δουλειά, αν θέλετε να προχωρήσετε, είναι οι χειρισμοί σας στα social media. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα εάν μοιράζεστε πολλά προσωπικά πράγματα στο διαδίκτυο ή οτιδήποτε άλλο για το οποίο οι εργοδότες σας μπορεί να μην ενδιαφέρονται πολύ.

Στον σύγχρονο κόσμο της εργασίας, αυτό που δημοσιεύετε στο διαδίκτυο μπορεί να θεωρηθεί ότι εκπροσωπεί… και την εταιρία στην οποία δουλεύετε.  Έτσι, αν δημοσιεύσετε ένα αστείο σχετικά με τον… μεσημεριανό ύπνο που πήρατε ενώ εργάζεστε από το σπίτι, μπορεί να επηρεάσει άσχημα την εταιρεία στην οποία εργάζεστε.

Πρόσφατα στατιστικά στοιχεία έχουν δείξει ότι σχεδόν οι μισοί εργοδότες ελέγχουν τι κάνουν οι υπάλληλοί τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επομένως, δεν συνιστάται να παραθέτετε τα προσωπικά σας προφίλ ή συγκεκριμένες αναρτήσεις που μπορεί να βλάψουν την εικόνα σας.

2) Πάρα πολλές λεπτομέρειες για την προσωπική ζωή

Εάν είστε επιτυχημένοι στη δουλειά, πιθανότατα είστε καλοί στην επαφή με τους ανθρώπους. Με άλλα λόγια, μπορείτε να κάνετε εύκολα συζήτηση με τους συναδέλφους, τα αφεντικά, τους πελάτες σας κ.λπ. Αλλά δεν πρέπει να μοιράζεστε πολλές λεπτομέρειες για το τι συμβαίνει στην προσωπική σας ζωή.

Όπως το αν είχατε μια μεγάλη λογομαχία με τον/την σύντροφό σας εκείνο το πρωί ή εάν έχετε συνεχείς τριβές με τον κουνιάδο σας.

Μπορεί να σε κάνει να νιώθεις καλά, αλλά δεν είναι κάτι που το αφεντικό ή οι συνάδελφοί σου θέλουν πραγματικά να ακούσουν.

3) Άσχετες αποτυχίες

Η ειλικρίνεια είναι ένα σημαντικό χαρακτηριστικό που πρέπει να έχετε στο χώρο εργασίας.

Το να αποδέχεστε τα λάθη σας και να ζητάτε συγγνώμη για αυτά, ειδικά εάν κάποιος άλλος πρόκειται να δεχτεί εν αγνοία του την επίπληξη, δείχνει αληθινή ακεραιότητα – ένα χαρακτηριστικό που εκτιμούν πολλοί εργοδότες.

Ωστόσο, ένα πράγμα που οι επιτυχημένοι άνθρωποι δεν αποκαλύπτουν ποτέ για τον εαυτό τους είναι οποιοδήποτε λάθος που είναι άσχετο με το τώρα.

Όπως το αν αποτύχατε παταγωδώς στην τελευταία σας δουλειά – δεν χρειάζεται να αναφέρετε αυτό το γεγονός. Αντίθετα, προσπαθήστε περισσότερο αυτή τη φορά και να ελπίζετε για ένα καλύτερο αποτέλεσμα.

Το να λέτε στους ανθρώπους για τις αποτυχίες σας θα τους κάνει να θυμούνται και τις αποτυχίες σας – κάτι που δεν είναι αυτό που θέλετε όταν προσπαθείτε να προχωρήσετε.

4) Οι βαθύτερες ανασφάλειες

Το να μιλάτε για τις βαθύτερες, πιο σκοτεινές σας ανασφάλειες θα πρέπει να το κάνετε με συγκεκριμένα άτομα. Όπως με έναν στενό φίλο, σύντροφο ή θεραπευτή. Δεν είναι κάτι που πρέπει να μοιραστείτε με τους συναδέλφους σας ή το αφεντικό σας.

Για να σας βλέπουν ως ηγέτης και καλός υπάλληλο στη δουλειά, πρέπει να φαίνεστε σίγουροι για τον εαυτό σας και τις ικανότητές σας.

Ακόμα κι αν θεωρείτε ότι είστε κακός στη δημόσια ομιλία, στις τηλεφωνικές κλήσεις ή στη δικτύωση σε μια επαγγελματική εκδήλωση – μην το πείτε αυτό στο αφεντικό ή στους συναδέλφους σας.

Μπορεί να τους κάνει να σας βλέπουν διαφορετικά, και όχι με καλό τρόπο.

5) Κακές προσωπικές συνήθειες

Οι επιτυχημένοι άνθρωποι γνωρίζουν ότι το «work image» τους είναι πολύ, πολύ σημαντικό.

Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι χρήσιμο να μιλάμε για κακές συνήθειες που έχετε στην προσωπική σας ζωή.

Όπως το πόσο αναβλητικός είστε όταν πρόκειται να πλύνετε ρούχα. Ή πόσο ανοργάνωτος είσαι κάθε φορά που σχεδιάζεις ένα ταξίδι.

Ενώ το αφεντικό σας μπορεί να μην βλέπει αυτά τα χαρακτηριστικά σε εσάς τώρα (και μπορεί να μην τα εμφανίζετε στη δουλειά), αυτά τα πράγματα θα κολλήσουν στο κεφάλι του.

Μπορεί να αρχίσουν να σας εμπιστεύονται λιγότερο με τα σημαντικά πράγματα. Ή να παρακολουθούν στενά το πόσο ακριβείς ειστε, όταν εργάζεστε εξ αποστάσεως.

Αντίθετα, οι επιτυχημένοι άνθρωποι στην εργασία προστατεύουν την εικόνα τους. Ακόμα κι αν αργούν πάντα στην προσωπική τους ζωή αλλά είναι στην ώρα τους για τη δουλειά, δεν μοιράζονται αυτές τις πληροφορίες με το αφεντικό τους.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

fifteen − twelve =