αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε μικρές κινήσεις που μπορείς να κάνεις για να ξεπεράσεις μία κακή ημέρα

Πέντε μικρές κινήσεις που μπορείς να κάνεις για να ξεπεράσεις μία κακή ημέρα

Ξέρεις το συναίσθημα: Σηκώνεσαι το πρωί, ετοιμάζεσαι για δουλειά και ξεκινάς το δρόμο σου. Καθώς οδηγείς προς τον προορισμό σου, ακούς το αγαπημένο σου τραγούδι στο ραδιόφωνο – όλα καλά!

Μετά πιάνεις δουλειά και απλά… δεν είναι η μέρα σου. Μπορεί να έχει χυθεί καφέ σου πάνω σου καθ’ οδόν ή να τσακωθείς με τον συνάδελφο στο γραφείο. Προσθέστε λίγη βροχή σε αυτό το μείγμα και σχηματίζεται μια απολύτως κακή μέρα.

Είναι αναπόφευκτο: Ολοι υποφέρουμε από κακές μέρες. Μπορούν να έρθουν χωρίς προειδοποίηση και μπορούν να μας κάνουν να νιώθουμε ότι έχουμε χάσει κάθε ελπίδα.

Ψυχραιμία. Εδώ είναι 5 μικρές κινήσεις που μπορείς να κάνεις για να ξεπεράσεις μία κακή ημέρα.

1. Εκτιμήστε τα Μικρά Πράγματα

Δεν έχει σημασία πόσα κακά πράγματα συμβαίνουν στην προσωπική ή επαγγελματική σας ζωή αν κοιτάξετε γύρω σας. Πάρτε μερικές βαθιές αναπνοές και παρατηρήσετε τα μικρά πράγματα για τα οποία είστε ευγνώμονες, είναι βέβαιο ότι θα χαρίσετε ένα χαμόγελο στα χείλη σας. Εάν ξυπνάτε με κακή διάθεση, δοκιμάστε να γράψετε τρία πράγματα για τα οποία είστε ευγνώμονες. Δεν έχει σημασία πόσο μεγάλο ή μικρό είναι το πράγμα, είναι ο τρόπος σας να τους εκφράσετε την ευγνωμοσύνη σας.

2. Απευθυνθείτε στους φίλους σας

Οι φίλοι είναι εδώ για να μας βοηθούν. Σκέψου το:

-Πόσοι από τους φίλους σας, σας βοηθούν πραγματικά να αλλάξετε τη διάθεσή σας και να έχετε την καλύτερη δυνατή μέρα;
-Πώς θα ήταν η μέρα σας αν όλοι οι φίλοι σας νοιάζονταν για εσάς σε καθημερινή βάση;

Το να βεβαιωθείτε ότι έχετε μια υποστηρικτική ομάδα φίλων που σας βοηθά όταν αισθάνεστε πεσμένοι, μπορεί πραγματικά να σας βοηθήσει με τη διάθεσή σας. Θυμήσου και το άρθρο: Τα 3 είδη των φίλων, όπως τα είχε περιγράψει κάποτε ο Αριστοτέλης (και με ποιους πρέπει να κάνεις παρέα).

3. Σταμάτα να ανησυχείς για πράγματα που δεν μπορείς να ελέγξεις

Το άγχος είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο στην εποχή μας, με όλα τα γεγονότα να συμβαίνουν στη ζωή μας και όχι μόνο. Το χρόνιο άγχος εκδηλώνεται και με σωματικά συμπτώματα, όπως αναπνευστικά προβλήματα και καρδιακές παθήσεις. Ενώ υπάρχει ένας άπειρος αριθμός πραγμάτων για τα οποία μπορείτε να ανησυχείτε, υπάρχει μόνο ένας συγκεκριμένος αριθμός πραγμάτων που μπορείτε να ελέγξετε.

Να θυμάστε ότι δεν μπορείτε να αλλάξετε αυτό που λένε ή σκέφτονται οι άλλοι για εσάς. Δεν μπορείτε να αποφασίσετε τις ενέργειες που κάνουν οι άλλοι. Αυτό που μπορείτε να κάνετε όμως, είναι να αποφασίσετε ποιο είναι το επόμενο βήμα σας.

4. Καταγραφή συμπερασμάτων

Για να κάνετε μια κακή μέρα να φαίνεται καλύτερη, κάντε συνήθεια να γράφετε μια περίληψη για το πώς πήγαν τα πράγματα μετά την επιστροφή σας στο σπίτι. Για παράδειγμα, αν λάβατε κακό βαθμό σε μια εξέταση, γράψτε την ακριβή πρόταση που κάνατε λάθος.

Χρησιμοποιήστε απλές λέξεις και φράσεις. Κάντε το πριν ξεκινήσετε τις βραδινές δραστηριότητες. Όταν επιστρέφετε σπίτι, απλά σβήστε όλα τα φώτα, καθίστε στην καρέκλα, κλείστε τα μάτια σας και σκεφτείτε πώς πήγε η μέρα σας. Μετά από λίγα λεπτά, ανάψτε τα φώτα, προχωρήστε και γράψτε τη σύνοψη.

5. Βγες έξω

Όταν αντιμετωπίζετε άγχος από μια κακή μέρα, το σώμα σας αντιδρά αρνητικά. Η παρατεταμένη ένταση μπορεί να προκαλέσει πόνο στην πλάτη ή στον αυχένα και πονοκεφάλους. Το άγχος μπορεί επίσης να προκαλέσει ανησυχία στην κοιλιά, μυϊκές κράμπες, αυξημένο καρδιακό ρυθμό, κόπωση.

Καταπολεμήστε τις επιπτώσεις της κακής ημέρας σας ασκώντας το σώμα σας για 30 λεπτά. Το περπάτημα, το Τζόκινγκ, το τρέξιμο το Κολύμπι, η Ποδηλασία ή ο Χορός είναι μερικά από τα απλά πράγματα που μπορείς να κάνεις. Αν βρεθείς και κοντά στη φύση ακόμα καλύτερα. Παράλληλα θα «καθαρίσει» το μυαλό σου.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three + 16 =