αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε μικρές κινήσεις για να αποκτήσεις πιο θετική διάθεση σε μία εβδομάδα

Πέντε μικρές κινήσεις για να αποκτήσεις πιο θετική διάθεση σε μία εβδομάδα

Ζούμε σε μια απρόβλεπτη και δύσκολη εποχή. Φαίνεται ότι υπάρχει ένα ατελείωτο ρεύμα αρνητικότητας, βίας και ασχήμιας που προσπαθεί να εισβάλει στο χώρο μας μέσω των social media, των ειδήσεων και των προσωπικών εμπειριών.

Η μετάβαση από μια αρνητική νοοτροπία σε μια πιο θετική, μπορεί να συμβεί. Αν κινηθείς σωστά.

Μπορείτε να δείτε σημαντικά κέρδη κάνοντας μικρά πράγματα που θα αθροιστούν για μεγάλο χρονικό διάστημα και θα μετατοπίσουν την αντίληψή σας σε ένα πιο θετικό mood. Ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικές συμβουλές που μπορούν να σας βοηθήσουν να κάνετε αυτήν την αλλαγή.

1. Ξεκινήστε το πρωί σας με μια θετική ρουτίνα.

Οι πρωινές ρουτίνες παίζουν ρόλο και είναι το πρώτο βήμα για μια καλή μέρα. Εξάλλου, είναι δύσκολο να έχεις μια καλή μέρα όταν προσπαθείς να ξεπεράσεις ένα κακό πρωινό.

Ένα θετικό πρωινό μπορεί να σου δώσει ώθηση για να αντιμετωπίσεις τις προσκλήσεις που έρχονται μέσα την ημέρα. Αφιερώστε λίγο χρόνο για να κάνετε κάτι θετικό το πρωί για τον εαυτό σας.

Το διάβασμα, η άσκηση ή ακόμη και το να κάθεσαι ήσυχα με τον καφέ ή το τσάι σου, είναι όλοι καλοί τρόποι για να ξεκινήσεις τη μέρα σου.

Προσπαθήστε να αποφύγετε να βουτήξετε αμέσως στις δουλειές και τα άγχη της ημέρας και να αποφύγετε τις αρνητικές ειδήσεις και τα μέσα ενημέρωσης.

2. Καλός ύπνος

Το σώμα σας έχει ιδανικές στιγμές όπου θέλει να κοιμάται και να ξυπνάει. Όσο πιο κοντά μπορείτε να φτάσετε σε αυτές τις ιδανικές στιγμές, τόσο πιο υγιείς μπορείτε να είστε.

Ο εγκέφαλος αναπληρώνει πολλές χημικές ουσίες που εξισορροπούν τη διάθεση που χρησιμοποιεί κατά τη διάρκεια της ημέρας, κατά τα βαθύτερα στάδια του ύπνου. Είναι πολύ πιο δύσκολο για τον εγκέφαλό σας να φτάσει σε αυτά τα βαθιά στάδια του ύπνου, εάν διακόπτετε συνεχώς τον κύκλο ύπνου-αφύπνισης με το να κοιμάστε ακανόνιστες ώρες.

3. Δες την αποτυχία ως χρήσιμο μάθημα

Η αποτυχία είναι κάτι που κανείς δεν θέλει να βιώσει ή να αντιμετωπίσει. Σωστά;

Εξαρτάται πραγματικά από το πώς το βλέπεις. Ένα θετικό άτομο που επικεντρώνεται στην επιτυχία δεν φοβάται την αποτυχία. Καταλαβαίνει ότι η αποτυχία είναι μέρος της διαδικασίας για να φτάσεις στην επιτυχία.

Είναι σπάνιο κάποιος να πετύχει τον μεγάλο στόχο του με την πρώτη προσπάθεια. Συνήθως θα έχεις αποτυχημένες προσπάθειες, πριν φτάσεις εκεί που θες.

Η αποτυχία μπορεί να σας διδάξει τόσα πολλά για τον εαυτό σας και οτιδήποτε είναι αυτό στο οποίο αποτυγχάνετε, αρκεί να έχετε το μυαλό σας ανοιχτό και να αναζητάτε τα μαθήματα της αποτυχίας. Στη συνέχεια, πάρτε αυτά τα μαθήματα και προσπαθήστε να είστε καλύτεροι την επόμενη φορά.

4. Περιόρισε τον χρόνο που περνάς με αρνητικούς ανθρώπους

Υπάρχει μια φράση που λέει ότι «Είσαι ο μέσος όρος των πέντε ανθρώπων στους οποίους περνάς τον περισσότερο χρόνο».

Οι άλλοι άνθρωποι μας επηρεάζουν στο ποιοι είμαστε, στο πώς βλέπουμε τον κόσμο και στο πώς επιλέγουμε να αλληλεπιδράσουμε με τη ζωή.

Εάν περιτριγυρίζεστε από αρνητικούς ανθρώπους, θα δυσκολευτείτε να παραμείνετε θετικοί. Οι αρνητικοί άνθρωποι αγαπούν να κατεβάζουν θετικούς ανθρώπους στο επίπεδό τους.

5. Δες τα θετικά μέσα σε μία κατάσταση (αν υπάρχουν)

Δες τα θετικά. Η ευγνωμοσύνη είναι ισχυρή γιατί αναγκάζει το μυαλό σας να αναζητήσει κάτι διαφορετικό από το αρνητικό.

Αν κοιτάξετε κάθε κατάσταση μέσα από αρνητικούς φακούς, αυτό που θα δείτε πρώτα είναι αρνητικό.

Προσπάθησε λοιπόν να έχεις θετική οπτική. Ακόμα και σε μία δύσκολη κατάσταση. Ίσως υπάρχει μια ευκαιρία κρυμμένη εκεί μέσα. Ίσως θα μπορούσε να ήταν πολύ χειρότερο από ό,τι είναι. Ίσως αυτή η τρομερή εμπειρία είναι κάτι που χρειαζόσασταν για να αναπτυχτείτε.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

16 − 7 =