αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε κινήσεις για να διαχειριστείς κάποιον που γκρινιάζει συνεχώς και σου κάνει παρατηρήσεις

Πέντε κινήσεις για να διαχειριστείς κάποιον που γκρινιάζει συνεχώς και σου κάνει παρατηρήσεις

Πολλοί έχουμε αυτόν τον τύπο στον κύκλο μας: Είναι αυτός που θα σε… διορθώσει σε οτιδήποτε κάνεις. Είναι έτοιμος να σου κάνει παρατηρήσεις. Συνεχώς. Για να αντιμετωπίσεις τέτοιες καταστάσεις στις προσωπικές σχέσεις ή στη δουλειά, χρειάζεται υπομονή και δύναμη. Είναι σίγουρο ότι αυτή η συμπεριφορά μπορεί να είναι εξοργιστική.

Οι άνθρωποι μπορεί να το κάνουν αυτό για διάφορους λόγους. Ο πιο συνηθισμένος λόγος είναι ο αποθηκευμένος θυμός και άλλα συναισθήματα. Μερικές φορές, πολλές απογοητευτικές καταστάσεις συσσωρεύονται και δημιουργούν ένταση. Είναι σαν ένα μπαλόνι που τελικά σκάει μετά από υπερβολικό φούσκωμα. Το στρες ή το άγχος θα κάνει επίσης τους ανθρώπους να γκρινιάξουν και να επισημάνουν λάθη στους/στις συντρόφους, τους φίλους ή τους συναδέλφους τους. 

Πως μπορείς να διαχειριστείς ένα τέτοιο άτομο; Εδώ είναι 5 κινήσεις.

1. Εξέφρασε τα συναισθήματά σου

Εάν για παράδειγμα ο/η σύντροφός σας έχει τέτοια συμπεριφορά, πρέπει να τον ενημερώσετε πώς νιώθετε. Ωστόσο, θα πρέπει να το κάνετε αυτό με ήρεμο τρόπο, αφήνοντάς τον να καταλάβει το πώς οι πράξεις του επηρεάζουν τα συναισθήματά σας. Ίσως το «τσίμπημα» τους να σας θυμώνει ή ίσως να προκαλεί άγχος. Είναι πάντα καλύτερο να προσεγγίζετε το θέμα πριν ξεφύγει από τον έλεγχο.

2. Μάθε τι κάνεις λάθος- αν κάνεις κάτι λάθος 

Ίσως δεν κάνατε τίποτα απολύτως λάθος, αλλά δεν θα μάθετε αν δεν ρωτήσετε. Ακριβώς όπως προσεγγίσατε το θέμα των συναισθημάτων σας, ρωτήστε ήρεμα τον άλλο τι κάνατε λάθος ή αν κάνατε κάτι λάθος. Αυτό τους κάνει να κάνουν μια παύση και να σκεφτούν την ερώτησή σας, και μπορεί να συνειδητοποιήσουν ότι η συμπεριφορά τους δεν έχει καμία σχέση με εσάς. Αυτό θα μπορούσε να τους κάνει να σταματήσουν.

3. Μην ανταποδίδεις

Πιθανότατα ότι θέλετε να υπερασπιστείτε τον εαυτό σας, αλλά όταν κάποιος βρίσκεται σε τέτοια κατάσταση κριτικής, είναι καλύτερο να το αφήσετε να φύγει. Αντί να ανταποδώσετε, απλώς ακούστε. Ακόμα κι αν έχουν κάνει το ίδιο πράγμα για το οποίο διαμαρτύρονται, δεν αξίζει να μπείτε σε καυγά ή να τσακωθείτε. Το να μην ανταποδίδετε, τους δίνει μια στιγμή για να εκτονωθούν και να αναγνωρίσουν την άρνησή σας να συμμετάσχετε στο σκηνικό.

4. Απόφυγε τις φωνές

Ακόμα κι αν σας θυμώνουν, προσπαθήστε να μην τους φωνάξετε ή να ουρλιάξετε. Αυτό μάλλον θα είναι προσβλητικό και θα κάνει τα πράγματα χειρότερα. Δεν είσαι αδύναμος επειδή απλά μένεις ήσυχος και ακούς. Μερικές φορές αυτοί οι τύποι θέλουν να τους φωνάζεις, και να φαίνεσαι το ίδιο χάλια με αυτούς. Αυτό είναι ένα τοξικό χαρακτηριστικό και είναι πραγματικά καλό να το εξαλείψετε αν υπάρχει.

5. Πάρε την εξουσία

Όταν κάποιοι άνθρωποι παραπονιούνται, συνήθως θέλουν απλώς να διορθώσετε αυτό που τους αναστατώνει. Και συνήθως θέλουν να γίνει γρήγορα. Αν γκρινιάζουν για μεγάλο χρονικό διάστημα, έχουν συνηθίσει σε αυτό τον δρόμο. Αντίθετα, διαβεβαιώστε τους ότι θα επιλύσετε το πρόβλημα και θα διευθετήσετε τις λεπτομέρειες όσο μπορείτε. Στη συνέχεια, πείτε μια φράση του στιλ: «Μην ανησυχείς για αυτό. Το έχω υπό έλεγχο και θα γίνει».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

9 + six =