αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε κινήσεις για να γίνεις πιο πειθαρχημένος μέσα σε 1 μήνα

Πέντε κινήσεις για να γίνεις πιο πειθαρχημένος μέσα σε 1 μήνα

Η επιτυχία δεν έρχεται μέσα σε μια νύχτα. Η ζωή δεν λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο.

Το επίπεδο επιτυχίας σας στη ζωή βασίζεται σχεδόν πάντα στο επίπεδο της πειθαρχίας σας στη ζωή – κάτι που εξαρτάται από τις καθημερινές σας συνήθειες. Έτσι, εάν επιδιώκετε να γίνετε πιο πειθαρχημένοι στη ζωή, πρέπει να κάνετε μερικές σταδιακές προσαρμογές.

Έχετε έρθει στο σωστό μέρος. Σε αυτό το άρθρο, θα δούμε συγκεκριμένες συνήθειες που μπορούν να σας βοηθήσουν να γίνετε πιο πειθαρχημένοι σε λιγότερο από ένα μήνα.

1) Θέστε ξεκάθαρους στόχους

Αυτό μπορεί να ακούγεται προφανές, ίσως και λίγο κλισέ, αλλά το γεγονός παραμένει: Ο καθορισμός στόχων θα σε πάει πολύ μακριά.

Το να έχετε ρεαλιστικούς στόχους στη ζωή, θα σας παρακινήσει. Με κάθε βήμα προόδου που κάνετε, θα νιώθετε πιο σίγουροι για την ικανότητά σας να πετύχετε τα πράγματα που επιθυμείτε στη ζωή.

Ξεκινήστε με συγκεκριμένους, διαχειρίσιμους, μικρότερους στόχους. Και προχωρήστε από εκεί.  Δώστε στον εαυτό σας προθεσμίες. Γιορτάστε τις νίκες σας, μεγάλες και μικρές.

Θυμηθείτε, χωρίς συγκεκριμένους στόχους, ουσιαστικά απλώς σπαταλάτε τον χρόνο σας. Και τα πράγματα μπορεί να μείνουν στάσιμα.

2) Καθιερώστε μια πρωινή ρουτίνα

Οι άνθρωποι με υψηλά επιτεύγματα στον κόσμο συνήθως δεν σηκώνονται από το κρεβάτι τους στις 11 το πρωί της Τρίτης.

Αντίθετα, η συντριπτική τους πλειοψηφία έχει ρουτίνες που προάγουν την παραγωγικότητα. Το πώς ξεκινάτε τα πρωινά σας δίνει συχνά τον τόνο για την υπόλοιπη ημέρα.

Αυτό μπορεί να σημαίνει να ξυπνάτε την ίδια ώρα καθημερινά, να κάνετε λίγη άσκηση, να διαβάζετε, να τρώτε ένα θρεπτικό πρωινό και ούτω καθεξής – και χωρίς συγκεκριμένη σειρά.

Θυμήσου και το άρθρο: Η πρωινή ρουτίνα του Richard Branson. Είναι ίδια εδώ και 50 χρόνια.

3) Περιορίστε τους περισπασμούς

Ζούμε στη εποχή… των περισπασμών. Κοιτάξτε προς οποιαδήποτε κατεύθυνση ανά πάσα στιγμή, και μπορείτε να απομακρυνθείτε από την εργασία που έχετε στο χέρι.

Προσδιορίστε λοιπόν τι σας αποσπά την προσοχή. Βάλτε όρια και καθορίστε συγκεκριμένες ώρες που μπορείτε να επιδοθείτε σε αυτούς τους περισπασμούς.

Για τους περισσότερους από εμάς, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι η πιο σημαντική, προσβάσιμη απόσπαση της προσοχής στη ζωή μας. Κανείς δεν είναι από έξω…

4) Καταγράψτε την πρόοδό σας

Μόλις καταγράψετε τα πράγματα, τεκμηριώνοντας τα ορόσημα και την πρόοδο, αυτό θα έχει απτή επίδραση στα επίπεδα των κινήτρων σας. Η αναφορά σε κάτι που είναι γραμμένο κάνει τα πράγματα πιο αληθινά.

Ίσως μπορείτε να κρατήσετε ένα ημερολόγιο ή μία λίστα με τις καθημερινές σας δραστηριότητες, γράφοντας λεπτομερώς τι καταφέρατε και πώς σας έκανε να νιώσετε εκείνη τη δεδομένη στιγμή.

Η παρακολούθηση της προόδου δεν θα σας παρακινήσει απλώς, αλλά θα σας βοηθήσει να προσαρμοστείτε και να κάνετε βελτιώσεις όπου χρειάζεται… με πολύ μεγαλύτερη σαφήνεια.

5) Μάθετε να λέτε όχι

Αυτό είναι υποτιμημένο. Αλλά είναι σημαντικό να λέτε όχι. Προστατέψτε το χρόνο σας και επικεντρωθείτε εκεί που πρέπει, απορρίπτοντας ασήμαντες, μη ουσιώδεις δραστηριότητες που δεν ευθυγραμμίζονται με τους στόχους και το σκοπό σας.

Τα «όχι» είναι εξάλλου απαραίτητα στη ζωή μας. Ο Steve Jobs πίστευε ότι η επιτυχία έρχεται μέσα από τα «όχι». Τα «όχι» σου δίνουν το περιθώριο να μην κάνεις πράγματα που δεν θες, ενώ παράλληλα σου ανοίγουν χώρο για να εστιάσεις στα σημαντικά. Δεν μπορείς να τα κάνεις όλα ταυτόχρονα. Μόνο αν πεις κάποια «όχι» θα μπορέσεις να επικεντρωθείς εκεί που πρέπει, θα είσαι αποτελεσματικός και θα έχεις περισσότερες πιθανότητες να φτάσεις σε μια μεγάλη επιτυχία

Η απλή πράξη του να πείτε «όχι» είναι επίσης ισχυρή για την αυτοπεποίθησή σας. Θυμήσου και το άρθρο: Πως οι έξυπνοι άνθρωποι λένε όχι, χωρίς να πουν την λέξη όχι- Εδώ είναι 5 τρόποι.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

3 × three =