αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε κινήσεις για να αποκτήσεις μια νοοτροπία ανάπτυξης μέσα σε 20 λεπτά

Πέντε κινήσεις για να αποκτήσεις μια νοοτροπία ανάπτυξης μέσα σε 20 λεπτά

Η νοοτροπία έχει να κάνει με ένα σύνολο συμπεριφορών, λέει η Carol Dweck, μια παγκοσμίου φήμης ψυχολόγος του Stanford, η οποία ανακάλυψε μετά από χρόνια έρευνας ότι η αφοσίωση, η σκληρή δουλειά και η ανθεκτικότητα είναι πολύ πιο σημαντικά για την ανάπτυξη μας και την επιτυχία, από το μυαλό ή το ταλέντο. Όταν αλλάζουμε και αποκτούμε μια νοοτροπία ανάπτυξης, αλλάζουμε την πορεία της ζωής μας.

Σε άρθρο του Success.com παρουσιάζονται 5 κινήσεις που μπορεί να κάνει ο καθένας, και να αποκτύσει μια νοοτροπία ανάπτυξεις μέσα σε 20 λεπτά.

1# Κάνε απλές αναπνοές (5 λεπτά). Μελέτες δείχνουν ότι λίγα λεπτά την ημέρα ησυχίας μπορούν να ανοίξουν τον εγκέφαλό μας και να το κάνουν διαθέσιμο για τις πιο καινοτόμες ιδέες μας. Πέντε έως 10 λεπτά ήρεμης, βαθιάς αναπνοής κατά τη διάρκεια της ημέρας μπορούν να μας βοηθήσουν όταν τα επίπεδα άγχους αυξηθούν, και να καθαρίσουμε το μυαλό μας για να βρούμε μια καλύτερη λύση ή το επόμενο βήμα στα challenges που έχουμε μπροστά μας.

2# Τσέκαρε τις σκέψεις σου (5 λεπτά). Έχετε ξυπνήσει ποτέ το πρωί όταν ο καιρός είναι άσχημος και είπατε: «Αυτή θα είναι μια κακή μέρα»; Οι σκέψεις μας είναι ισχυρές. Δημιουργούν συναισθήματα, που οδηγούν σε ενέργειες και συμπεριφορές που καθορίζουν αν η μέρα μας θα πάει καλά. Μαθαίνοντας ότι μπορούμε να επιλέξουμε τις σκέψεις μας είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που μπορούμε να κάνουμε για να πάρουμε τη ζωή στα χέρια μας. Το να επενδύσουμε 5 λεπτά για να βεβαιωθούμε ότι οι σκέψεις μας είναι θετικές, βοηθά για να ξεκινήσουμε την ημέρα με τη σωστή νοοτροπία.

3# Γράψε μια λίστα με αυτά που είσαι ευγνώμον (3 λεπτά). Γράψτε πέντε πράγματα για τα οποία είστε ευγνώμονες κάθε μέρα. Σύμφωνα με έρευνα του ψυχολόγου του UC Davis, Robert Emmons, η τήρηση ενός ημερολογίου ευγνωμοσύνης συμβάλλει σε μια θετική στάση ζωής και μας κάνει να νιώθουμε καλύτερα, να κοιμόμαστε καλύτερα και ακόμη και να έχουμε ισχυρότερο ανοσοποιητικό σύστημα.

4# Όρισε τον στόχο σου για την ημέρα (5 λεπτά). Πριν φύγετε το πρωί, ορίστε ένα στόχο για το πώς θέλετε να τελειώσει η μέρα. Πώς θέλετε οι ενέργειες που θα πραγματοποιήσετε σήμερα να σας κάνουν να νιώσετε στο τέλος της ημέρας; Πώς θέλετε να νιώσετε για τις σχέσεις σας και τι μπορείτε να κάνετε σήμερα για να προχωρήσετε; Δεν χρειάζεται να είναι κάτι σημαντικό. Υπάρχει ένα πράγμα που μπορείτε να κάνετε και που θα σας κάνει να νιώσετε καλύτερα στο τέλος της ημέρας;

5# Κλείσε τον ”θόρυβο” (2 λεπτά). Κάντε τις πρωινές μετακινήσεις σας χωρίς να ακούσετε τις ειδήσεις (δεν είναι ποτέ θετικές), να μιλήσετε στο τηλέφωνο ή να ελέγξετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ακούστε την αγαπημένη σας μουσική, μια διάλεξη που έχετε ηχογραφήσει και θέλετε να αφιερώσετε χρόνο ή απλώς παρατηρήστε τι συμβαίνει γύρω σας. Θα υπάρχει αρκετός χρόνος για να μάθετε τι συμβαίνει στον κόσμο όταν φτάσετε στον προορισμό σας. Κάντε αυτό για μια εβδομάδα και θα βρεθείτε στη δουλειά σας με μια πιο ήρεμη, πιο θετική και χαλαρή νοοτροπία. Το καλύτερο από όλα: θα ανακαλύψετε ότι δεν έχετε χάσει τίποτα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

6 − one =