αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε κακές συνήθειες που έχουμε όταν συζητάμε με άλλους. Και μας κάνουν αμέσως αντιπαθείς

Πέντε κακές συνήθειες που έχουμε όταν συζητάμε με άλλους. Και μας κάνουν αμέσως αντιπαθείς

Όλοι θέλουμε να είμαστε συμπαθείς. Αν πιστεύετε ότι οι άνθρωποι γεννιούνται γοητευτικοί, κάνετε λάθος — η συμπάθεια είναι κάτι που εξασκείται, όπως και κάθε άλλη δεξιότητα. Και είναι χρήσιμο να αποφεύγεις τα λάθη.

Για αυτά ακριβώς θα μιλήσουμε τώρα. Στην παρακάτω λίστα θα δεις 5 κακές συνήθειες που έχουμε όταν συζητάμε με άλλους. Και μας κάνουν αμέσως αντιπαθείς, χωρίς καν να το καταλάβουμε. Αν έχεις κάποια από αυτές τις συνήθειες, τώρα ξέρεις τι πρέπει να αλλάξεις.

Διακόπτεις τους ανθρώπους

Συμβαίνει σε όλους κάποια στιγμή. Κάτι σκάει στο κεφάλι σου ενώ ο φίλος σου μιλάει και τον διακόπτεις για να το πεις. Αν και αυτό μπορεί να συμβεί περιστασιακά, είναι σίγουρα μια αγενής συνήθεια για πολλούς ανθρώπους. Οι ειδικοί λένε ότι το να διακόπτει τους ανθρώπους είναι η πιο συνηθισμένη αγενής συνήθεια κατά τη διάρκεια των συζητήσεων.

Η διακοπή όχι μόνο εκφράζει έλλειψη ενδιαφέροντος ή σεβασμού για τον ομιλητή, αλλά εμποδίζει επίσης τους ανθρώπους να μοιραστούν τη σοφία που μπορεί να έρθει στο τέλος της ιστορίας τους. Να αφήνετε πάντα τους άλλους να τελειώνουν πλήρως τις σκέψεις τους, εκτός εάν αυτό που έχετε να πείτε είναι εξαιρετικά επείγον

Υπερβολική χρήση σαρκασμού

Ο σαρκασμός έχει αρνητικά αποτελέσματα στις περισσότερες συζητήσεις, ειδικά αν οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν ήδη την αίσθηση του χιούμορ σας. Επομένως, να είστε πάντα προσεκτικοί προς το κοινό σας και να προσδιορίζετε αν είναι η κατάλληλη στιγμή ή το κατάλληλο μέρος. Αν πρέπει να ρωτήσετε αν είναι κατάλληλη στιγμή ή όχι, η απάντηση είναι πιθανότατα όχι.

Μιλάς μόνο για τον εαυτό σου

Το να μιλάτε αποκλειστικά για τον εαυτό σας ενώ μιλάτε με άλλους σας κάνει να φαίνεστε ναρκισσιστές. Και αδιάφοροι για τους άλλους ανθρώπους και τα συναισθήματά τους. Η εμπειρία και τα συναισθήματα του καθενός είναι εξίσου σημαντικά με τα δικά σας. Θέλουν να μπορούν να μοιράζονται τις ιστορίες τους όπως ακριβώς εσείς θέλετε να μοιραστείτε τις δικές σας.

Το να μονοπωλείς τη συζήτηση είναι απλά εκνευριστικό και βαρετό. Και σίγουρα δεν σε κάνει συμπαθεί στους άλλους.

Scrollάρισμα στο κινητό

Το να κοιτάτε το τηλέφωνό σας συνεχώς ενώ συζητάτε με κάποιον, είναι κακή συνήθεια. Τα τηλέφωνά μας είναι εξαιρετικά για τη σύνδεση με όσους βρίσκονται μακριά, ωστόσο άσε το κινητό σου κάτω όταν μιλάς με κάποιον από κοντά.. Εάν χρησιμοποιείτε το τηλέφωνό σας κατά τη διάρκεια μιας συνομιλίας, μπορεί να σημαίνει πλήξη, ότι προτιμάτε να βρίσκεστε αλλού ή ότι οτιδήποτε συμβαίνει στο τηλέφωνό σας είναι πιο σημαντικό. Το scroll κατά τη διάρκεια μιας συνομιλίας είναι αγένια.

Θες πάντα να έχεις «δίκιο»

Εάν η συζήτηση μετατραπεί σε κάτι περισσότερο από συζήτηση, μην προσπαθείτε πάντα να έχετε «δίκιο». Το να επιμένεις να για να κερδίσεις ένα καυγά δεν σημαίνει ότι κερδίζεις τον αγώνα, καθώς αυτού του είδους η συμπεριφορά είναι αγενής.

«Το σημαντικό δεν είναι να έχεις δίκιο ή άδικο, αλλά να καταλαβαίνεις τον τρόπο σκέψης του άλλου και να έχεις την ικανότητα να συμπάσχεις με τον άλλον χωρίς κρίση. Έτσι μπορούμε να κάνουμε πιο παραγωγικές συζητήσεις που θα μας βοηθήσουν να προχωρήσουμε και να μάθουμε ο ένας τον άλλον. Το να παραμένετε θετικοί και να δίνετε στους ανθρώπους την ευκαιρία να μιλήσουν είναι δύο πράγματα που θα σας βοηθήσουν να γίνετε το πιο ενδιαφέρον άτομο στο δωμάτιο.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

12 − 8 =