αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΠέντε ελληνικά websites που σε βοηθούν να βρεις την επόμενη δουλειά σου

Πέντε ελληνικά websites που σε βοηθούν να βρεις την επόμενη δουλειά σου

Έχεις στείλει αμέτρητα βιογραφικά, έχεις δει καλές ή λιγότερο καλές αγγελίες, έχεις πάει σε συνεντεύξεις για δουλειά. Αλλά δεν έχεις βρει την δουλειά που θα ήθελες. Και είναι επίσης αλήθεια, ότι αν μείνεις για αρκετό καιρό στην φάση της αναζήτησης εργασίας, η υπομονή εξαντλείται, και δεν μπορείς να δεις τα δεδομένα με καθαρό μυαλό.

Στην παρακάτω λίστα θα δεις 5 ελληνικά websites που ίσως να σε βοηθήσουν. Είναι websites στα οποία μπορείς να δεις αγγελίες για δουλειά, αλλά και άρθρα που αφορούν προκηρύξεις ή γενικότερα νέα από τις επιχειρήσεις που αναζητούν προσωπικό. Τα τσεκάραμε και σας τα παραθέτουμε.

1# Workenter.gr. Το δυνατό σημείο στην περίπτωση αυτή, είναι ότι θα δεις καθημερινά περιεχόμενο που αφορά προκηρύξεις ή ανακοινώσεις εταιριών που αναζητούν εργαζομένους. Και μετά μπορείς να κινηθείς στοχευμένα.

2# Kariera.gr. Το kariera.gr είναι από τον Οκτώβριο του 2007 αποτελεί μέλος του δικτύου του CareerBuilder.com, του μεγαλύτερου site για την αγορά εργασίας στις ΗΠΑ. Η συνεργασία προσθέτει στο kariera.gr χιλιάδες νέους υποψηφίους σε διεθνές επίπεδο και ανοιχτές θέσεις.

3# Jobfind.gr. Στο Jobfind.gr οι εταιρίες τοποθετούν τις αγγελίες τους αναζητώντας τους ιδανικούς υποψηφίους. Οι παροχές του site επιτρέπουν στις εταιρίες να φιλτράρουν και να αξιολογούν τα βιογραφικά ώστε να βρίσκουν τους κατάλληλους υποψηφίους.

4# Careerjet.gr. Το Careerjet είναι μια μηχανή αναζήτησης εργασίας σχεδιασμένη για να κάνει τη διαδικασία εύρεσης θέσεων εργασίας στο ίντερνετ ευκολότερη για το χρήστη. Συγκεντρώνει μία τεράστια επιλογή προσφορών θέσεων εργασίας που είναι διαθέσιμες στο ίντερνετ σε μια εκτενή βάση δεδομένων, συσχετίζοντας τις θέσεις εργασίας που προέρχονται από ιστοσελίδες εταιριών, γραφεία ευρέσεως εργασίας κτλ.

5# Xe.gr. Το site της Χρυσής Ευκαιρίας αποτελεί μια παραδοσιακή επιλογή όσων αναζητούν εργασία. Με πολλές αγγελίες που μπορείς να δεις. Βέβαια, πολλές φορές ο τόσο μεγάλος όγκος γίνεται… κάτι αρνητικό, αφού δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη στόχευση στις αγγελίες, και ένας χρήστης μπορεί να μπερδευτεί μέσα στο χαοτικό αυτό πεδίο.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

four × 3 =