αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε απλοί τρόποι για να «καθαρίσεις» το μυαλό σου

Πέντε απλοί τρόποι για να «καθαρίσεις» το μυαλό σου

Όταν σκέφτεστε την ακαταστασία, πιθανότατα φαντάζεστε αμέσως τις ντουλάπες σας ή άλλα σημεία με πολλά πράγμτα στο σπίτι σας. Ωστόσο, λίγοι συνειδητοποιούν ότι το μυαλό σας μπορεί να γίνει το ίδιο ακατάστατο με το σπίτι σας και οι συνέπειες μπορεί να είναι εξίσου σοβαρές.

Λίγη ακαταστασία δεν βλάπτει, σωστά; Σίγουρα, δεν πρόκειται να απελευθερώσετε το μυαλό σας 100% από κάθε σκέψη, καθώς είναι αδύνατο. Κατά συνέπεια, το πρόβλημα υπάρχει όταν υπερφορτώνεται. Έχετε ανοίξει ποτέ πάρα πολλά προγράμματα περιήγησης στον υπολογιστή σας και αυτό κάνει τη CPU σας να λειτουργεί αργά;

Το ίδιο συμβαίνει και στον εγκέφαλό σας. Δεν μπορείς να εστιάσεις σε κάτι στην παρούσα στιγμή, αν στο μυαλό σου επικρατεί ένα χάος.

Εδώ είναι 5 απλοί τρόποι για να «καθαρίσεις» το μυαλό σου.

1. Μείωσε το Multitasking

Έρευνα έχουν δείξει ότι το μυαλό σας δεν μπορεί να διαχειριστεί τόσα πολλά tasks ταυτόχρονα. Yπερφορτώνει τον εγκέφαλό σας. Αντίθετα, χρειάζεστε μια λίστα υποχρεώσεων που σας επιτρέπει να εστιάσετε σε μία εργασία τη φορά, για να μην υπάρξει ψυχική υπερφόρτωση. Προσπαθήστε να ρυθμίσετε ένα χρονόμετρο για κάθε εργασία και να είστε υπεύθυνοι για το χρόνο σας. Όταν ηχεί το χρονόμετρο, προχωρήστε σε κάτι άλλο.

2. Κράτα ημερολόγιο

Ένας τρόπος για να βγάλετε όλες αυτές τις σκέψεις που αιωρούνται μέσα στο μυαλό σας είναι να κρατάτε ημερολόγιο. Εάν έχετε σημειώσεις, λίστες υποχρεώσεων και άλλα πράγματα που στροβιλίζονται μέσα στον εγκέφαλό σας, μπορείτε να τα αφήσετε να φύγουν τοποθετώντας τα σε χαρτί. ‘Η σε ένα digital ημερολογιο.

3. Ασε στην άκρη την αρνητικότητα

Πρέπει να απορρίψετε την αρνητικότητα- που είναι έντονη στην εποχή μας. Προσέξτε τι αφήνετε να μπει στο μυαλό και την καρδιά σας, καθώς μπορεί να σας επηρεάσει βαθιά. Θυμήσου και το άρθρο: Τι σου συμβαίνει όταν έχεις ένα τοξικό άτομο στον κύκλο σου (χωρίς να το καταλάβεις).

4. Καλός ύπνος

Ο ύπνος σας συνδέεται άμεσα με την ψυχική σας κατάσταση. Όταν δεν ξεκουράζεστε επαρκώς, αυτό σας προκαλεί «ομίχλη εγκεφάλου». Έχετε περάσει μέρες που δεν μπορείτε να σκεφτείτε σωστά ή να θυμηθείτε τίποτα; Πιθανότατα αυτό προέρχεται από έναν διαταραγμένο κύκλο ύπνου. Η μη επαρκής ανάπαυση διαταράσσει το μυαλό σας και τα κύτταρα σας δεν μπορούν να επικοινωνήσουν σωστά μεταξύ τους. Όταν θέλετε να καθαρίσετε το μυαλό σας, ο καλύτερος και ευκολότερος τρόπος είναι να κοιμηθείτε περισσότερο.

5. Περιόρισε την χρήση των social media

Κάθε μέρα το μυαλό σας πλημμυρίζει από πληροφορίες. Ένας καλός τρόπος για να προστατεύσετε τον εγκέφαλό σας είναι να περιορίσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Εκεί επίσης όλοι προμοτάρουν την «τέλεια ζωή» τους. Χωρίς να δείχνουν τα αρνητικά. Και όλο αυτό το σκηνικό είναι εύκολο να ρίξει την ψυχολογία σου. Αν διαπιστώσετε ότι τα αρνητικά συναισθήματα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σας φθείρουν, ήρθε η ώρα να κάνετε ένα διάλειμμα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

5 − 2 =