αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε απλές στρατηγικές για να αυξήσεις γρήγορα τα χρήματα που βγάζεις από το e-shop σου

Πέντε απλές στρατηγικές για να αυξήσεις γρήγορα τα χρήματα που βγάζεις από το e-shop σου

Η επιχείρησή ηλεκτρονικού εμπορίου που έχετε, μπορεί να έχει σημαντικούς στόχους, αλλά ποιος είναι ο πρωταρχικός στόχος της; Είναι για να δημιουργήσετε έσοδα ή να αυξήσετε τα κέρδη, σωστά; Και πώς μπορείτε να το κάνετε αυτό;

Υπάρχουν χιλιάδες τρόποι για να αυξήσετε τα κέρδη του e-shop σας. Και μπορεί να έχετε ήδη ένα τεράστιο ποσό εσόδων.

Αλλά αν πιστεύετε στο μότο «Stay hungry, stay foolish» του Steve Jobs, το πιθανότερο είναι ότι ψάχνεις περισσότερους τρόπους για να αυξήσεις τις πωλήσεις της επιχείρησής σου.

Αν ναι, συνέχισε να διαβάζεις.

Τώρα θα δούμε 5 στρατηγικές για να αυξήσεις τα κέρδη του e-shop σου.


1. Καθορίστε την αγορά-στόχο και το κοινό σας

Ποτέ μην σπαταλάτε τα πολύτιμα χρήματα και τον χρόνο σας προσεγγίζοντας το λάθος κοινό. Ερευνήστε την αγορά-στόχο και το κοινό σας. Σκεφτείτε:

-Τι είδους υπηρεσίες ή προϊόντα αναζητούν
-Τι μπορείτε να τους προσφέρετε που δεν το κάνουν οι άλλες μάρκες
-Αναλύστε ποιες είναι οι προτιμήσεις και οι ανάγκες τους

Μια έρευνα είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους ανάλυσης της αγοράς-στόχου και του κοινού σας. Μπορείτε να λάβετε σχόλια από τους υπάρχοντες πελάτες σας για να μάθετε για τις προσδοκίες τους. Επιπλέον, μπορείτε επίσης να μιλήσετε με υποψήφιους πελάτες για να κατανοήσετε τις ανάγκες τους και να ευθυγραμμίσετε τις στρατηγικές σας σύμφωνα με αυτούς.

2. Χρησιμοποιήστε ελκυστικές εικόνες στον ιστότοπο σας

Ο Jeff Bullas – ένας στρατηγός κοινωνικής δικτύωσης και υπεύθυνος μάρκετινγκ περιεχομένου, δήλωσε ότι το 67% των διαδικτυακών πελατών συμφωνεί ότι η οπτική αναπαράσταση του προϊόντος είναι πιο σημαντική από τις περιγραφές προϊόντων ή τις κριτικές πελατών.

Επιλέξτε, λοιπόν, την πιο ελκυστική και κατάλληλη εικόνα που καθορίζει τέλεια το προϊόν σας και τραβάει την προσοχή του πελάτη.

Μην βασίζεστε σε εικόνες τρίτων. Αντίθετα, επιμείνετε στο στυλ σας και δημιουργήστε τις δικές σας εικόνες υψηλής ανάλυσης.

3. Συνεργαστείτε με Influencers για να γίνετε… ορατοί

Η συνεργασία με άτομα που επηρεάζουν κόσμο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να επεκτείνει σημαντικά την προβολή του e-shop σας και να αυξήσει τις πωλήσεις. Έχουν ένα κοινό που τους ακολουθεί στους λογαριασμούς τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Έτσι, οι Influencers μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε νέο κοινό, να δημιουργήσετε αξιοπιστία και να δημιουργήσετε buzz γύρω από τα προϊόντα σας.

4. Προσφέρετε μια σειρά φίλτρων στον ιστότοπο σας

Κάντε τον ιστότοπό σας φιλικό προς τον χρήστη. Θεωρήστε το μια… βιτρίνα για πιθανούς πελάτες. Και για να συμβεί αυτό, τα φίλτρα προϊόντων είναι σημαντικά.

Τα φίλτρα προϊόντων βοηθούν στην ταξινόμηση των αντικειμένων σας στον ιστότοπο, έτσι ώστε ο πελάτης να μπορεί να επικεντρωθεί στα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν.

Σύμφωνα με την έρευνα του Smashing Magazine, το 42% των e-shops δεν χρησιμοποιούν συγκεκριμένα φίλτρα, ούτε καν για τα best-seller προϊόντα τους. Έτσι, αν το κάνετε αυτό στον ιστότοπό σας, θα είστε μπροστά από άλλα καταστηματα.

5. Απλή διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς

Απλοποιήστε τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς ελαχιστοποιώντας τον αριθμό των βημάτων που απαιτούνται για την ολοκλήρωση μιας παραγγελίας. Προσφέρετε buttons ολοκλήρωσης αγοράς και παρέχετε πολλαπλούς τρόπους πληρωμής για να καλύψετε τις διαφορετικές προτιμήσεις των πελατών.

Επίσης, μην ζητάτε τους χρήστες να δημιουργήσουν account. Στους πελάτες δεν αρέσει αυτού του είδους η τακτική.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

four + 2 =