αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΠάμε να δούμε «στα γρήγορα»: 3 κινήσεις για να μετατρέψεις σε πελάτες τις επαφές που έχεις στο Linkedin

Πάμε να δούμε «στα γρήγορα»: 3 κινήσεις για να μετατρέψεις σε πελάτες τις επαφές που έχεις στο Linkedin

Έφτιαξες το προφίλ σου στο Linkedin, προσέθεσες τις απαραίτητες πληροφορίες σε αυτό και έχεις κάνει κάποιες καλές επαφές. Και τώρα; Πως θα μετατρέψεις όλη αυτή την ιντερνετική σου παρουσία σε πελάτες (και άρα σε χρήματα); Είναι ένα πρακτικό ερώτημα στο οποίο πρέπει να βρεις απαντήσεις, αν θέλεις να αποκομίσεις χειροπιαστά οφέλη από τα social media γενικότερα.

Ας δούμε τι μπορείς να κάνεις λοιπόν. Εδώ είναι 3 κινήσεις για να μετατρέψεις σε πελάτες τις επαφές που έχεις στο Linkedin.

1# Προσωπικά μηνύματα. Ναι, μπορείς να στείλεις ελεύθερα inbox στις επαφές που έχεις. Φρόντισε να είναι προσαρμοσμένα στο κάθε πρόσωπο. Να γνωρίσεις το όνομα και την εταιρία στην οποία εργάζεται ο άλλος. Και να του προσφέρεις κάτι που θα του φανεί χρήσιμο και θα του φέρει ένα value.

2# Κάνε Endorse. Έτσι είναι πολύ πιθανό να σου κάνει το ίδιο και ο άλλος. Και σταδιακά θα «αναβαθμιστεί» το προφίλ σου. Αλλά το επίσης σημαντικό είναι ότι θα θυμάται την παρουσία σου και τι ακριβώς προσφέρεις. Άρα όταν χρειαστεί κάτι τέτοιο, θα είσαι ο πρώτος που θα του έρθει στο μυαλό.

3# Επέκτεινε το δίκτυο σου. Οκ, έχεις ήδη φτιάξει μια καλή βάση με ανθρώπους. Αλλά σίγουρα μπορείς να επεκτείνεις το δίκτυο σου. Δες με ποιους ανθρώπους έχουν ήδη συνδεθεί οι υπάρχουσες επαφές σου. Και προσπάθησε να χτίσεις ένα δίκτυο… από μέσα προς τα έξω. Έτσι θα φτιάξεις ένα μεγάλο κοινό, στο πεδίο που σε ενδιαφέρει. Οι χρήστες θα βλέπουν τα νέα σου και -γιατί όχι- μπορεί σύντομα να σου κάνουν μια κρούση για συνεργασία.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

2 × two =