αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟ Mr Jumbo κατά Σκλαβενίτη: Ίσως τακτική… μάρκετινγκ το μη άνοιγμα τις Κυριακές

Ο Mr Jumbo κατά Σκλαβενίτη: Ίσως τακτική… μάρκετινγκ το μη άνοιγμα τις Κυριακές

Για την επιλογή της αλυσίδας να ανοίξει κάποια καταστήματα όλες της Κυριακές, μίλησε ο ο ιδρυτής των Jumbo, Απόστολος Βακάκης στο στο περιθώριο της έκτακτης γενικής συνέλευσης των μετόχων της Jumbo. Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά τα όσα είπε για την εταιρία του, στο άρθρο μας εδώ.

Στην ίδια ΓΣ ωστόσο, ο ίδιος σχολίασε με το ιδιαίτερο στιλ του και τον Σκλαβενίτη, ο οποίος όπως είναι γνωστό δεν ανοίγει καθόλου τις Κυριακές.

Απαντώντας λοιπόν σε ερώτηση μετόχου σχετικά με την επιλογή της Σκλαβενίτης να μην ανοίγει τα καταστήματα της τις Κυριακές, ο Απόστολος Βακάκης ανέφερε ότι η εκτίμηση του είναι ότι μπορεί να είναι μία επιχειρηματική αρχή η οποία στην πορεία να εξελίχθηκε σε marketing σε σχέση με τον ανταγωνισμό που επιλέγει να ανοίγει τα καταστήματα του.

Και συμπλήρωσε: «Εφόσον αισθάνεται τόσο δυνατός ώστε να πηγαίνει κόντρα στον ανταγωνισμό και εφόσον έχει το δικαίωμα να το κάνει ας συνεχίσει να το κάνει. Δεν είμαι σίγουρος όμως κατά πόσο είναι ‘ψαγμένη’ μία τέτοια απόφαση υπέρ των καταναλωτών τους και υπέρ των εργαζομένων του».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

eighteen − 2 =