Το 2006 ήταν μια κομβική χρονιά για το Facebook και τον Mark Zuckerberg. Η πλατφόρμα ήταν μόλις 2 ετών και σε αυτή συμμετείχαν μόνο φοιτητές πανεπιστημίων. Τότε, «έσκασε» μια πρόταση εξαγοράς που έμοιαζε εξαιρετικά ενδιαφέρουσα. Η Yahoo (που τότε ήταν σε πολύ ισχυρότερη θέση) προσέφερε 1 δισ. δολάρια, για να εξαγοράσει το Facebook.
Προς έκπληξη πολλών, ο Mark Zuckerberg απέρριψε την πρόταση. Όπως λέει μάλιστα, ήταν μια από τις πιο δύσκολες περιόδους της ζωής του. Αφού διαφώνησε με πολλά άτομα από την τότε management team της πλατφόρμας. Μάλιστα, όλη η management team, παραιτήθηκε, λίγο μετά το «όχι» στην εξαγορά.
Ο ίδιος όμως πίστευε σε κάτι πολύ μεγαλύτερο, από μια πρόταση εξαγοράς. Θεωρούσε, ότι αυτό που είχε ξεκινήσει να δημιουργεί, θα φέρει μια μεγάλη αλλαγή στον κόσμο. ΟΚ, και προφανώς περισσότερα χρήματα στον δικό του λογαριασμό.
«Ήμουν και τυχερός» παραδέχεται ο Zuckerberg στο παραπάνω βίντεο. Αφού λίγο μετά την απόρριψη της εξαγοράς, το Facebook λάνσαρε το διάσημο σήμερα Newsfeed, ενώ έδωσε την δυνατότητα στον κάθε χρήστη, σε όλο τον κόσμο, να εγγραφεί στην πλατφόρμα. Έτσι το Facebook αναπτύχθηκε ταχύτατα.
«Κάποιες φορές, πρέπει να ποντάρεις ή στην κατεύθυνση της εταιρίας ή στα δισεκατομμύρια δολάρια», λέει ο ίδιος. Μάλιστα, όπως εξηγεί, ίσως να μην είναι ξεκάθαρο για 5-10 χρόνια μετά, το ποια θα ήταν τελικά η σωστή επιλογή. Κάτι που φυσικά δεν ίσχυσε στην περίπτωση του FB. Όλα έγιναν πολύ πιο γρήγορα.