αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟ Elon Musk κατάφερε να πουλήσει 20.000 φλογοβόλα. Και παρέδωσε ένα σπουδαίο (και πολύ απλό) business μάθημα

Ο Elon Musk κατάφερε να πουλήσει 20.000 φλογοβόλα. Και παρέδωσε ένα σπουδαίο (και πολύ απλό) business μάθημα

Πόσοι θα μπορούσαν να κάνουν κάτι τέτοιο: Να κάνουν μερικά tweets, να καταφέρουν να πουλήσουν χιλιάδες καπέλα με το logo της εταιρίας τους, στη συνέχεια να λανσάρουν… φλογοβόλα, να γίνουν sold out και αυτά, ενώ με τα χρήματα που θα συγκέντρωναν να χρηματοδοτούσαν την εταιρία τους. Μοιάζει με σενάριο ταινίας. Κι όμως, κάποιος το έκανε πραγματικότητα. Και μάλιστα, μοιάζει… τόσο απλό στα χέρια του.

Ο Elon Musk πούλησε χιλιάδες καπέλα και στην συνέχεια έκανε το ίδιο με 20.000 φλογοβόλα limited edition. Όλα με την σφραγίδα της Boring Company. Με στόχο να χρηματοδοτήσει την ίδια την εταιρία. Για να κάνετε κάποιους γρήγορους υπολογισμούς, να σημειώσουμε ότι κάθε φλογοβόλο κόστιζε 500 δολάρια.

Όλα αυτά, για να χρηματοδοτηθεί η εταιρία που έχει ως στόχο να δημιουργήσει υπόγεια τούνελ κάτω από τις πόλεις. Μέσα στα οποία θα μετακινούνται αυτοκίνητα με μεγάλες ταχύτητες. Έτσι ο φιλόδοξος επιχειρηματίας στοχεύει στο να περιορίσει το μποτιλιάρισμα δραστικά. Ενώ θα μπορείς να πηγαίνεις από την μια άκρη στην άλλη, ταχύτατα.

Αλλά πως καταφέρνει να πείθει τους απλούς ανθρώπους να τον βοηθούν, ακόμα και αγοράζοντας… καπέλα; Όπως εξηγεί το Inc.com, το «μυστικό» του ίσως κρύβεται σε αυτά που έχουμε πει παραπάνω. Ο Musk πάντα προσπαθεί να λύσει συμβατικά προβλήματα με μη συμβατικούς τρόπους. Είναι μάλιστα πάντα σίγουρος για τον εαυτό του. Λέει ότι πάντα έχει τον τρόπο να τα καταφέρει. Αυτή η εικόνα που βγάζει προς τα έξω είναι τόσο δυνατή, που κάνει τους ανθρώπους να θέλουν να συνδράμουν στα φιλόδοξα σχέδια του. Να γίνουν… ένα κομμάτι του παζλ.

Όλοι θέλησαν να βοηθήσουν στην χρηματοδότηση της Boring Company. Ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα για τα καπέλα, και στη συνέχεια για τα φλογοβόλα. Γιατί; Διότι πολύ απλά, όλοι θέλουν να λυθεί το πρόβλημα του μποτιλιαρίσματος. Και ο Musk έχει πείσει ότι μπορεί να το κάνει. Με τρόπο καινοτόμο και τολμηρό.

Σκεφτείτε το: Αν έβγαινε αύριο το πρωί και έλεγε «πουλάω κάλτσες, για να χρηματοδοτήσω την SpaceX, και να πάει η ανθρωπότητα στον Άρη», θα κατάφερνε ή όχι να κάνει τεράστιες πωλήσεις καλτσών; Μάλλον θα τα κατάφερνε. Διότι οι business δεν είναι μόνο αριθμοί και logos. Είναι και το όραμα που έχεις. Και το κατά πόσο αυτό έχει αγγίξει τους ανθρώπους.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

four × two =